Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Udarec avtomobila ob prehodu z robnika

Napisal/-a flea Pe jan 13, 2012 7:18 pm

Pozdravljeni, torej zanima me kam se dejansko avto udari, ko greš iz robnika pravokotno (vem da se to ne dela). Slučajno nisem videl, da ni lepega prehoda iz enega parkirišča, pa še malo v breg je bilo, in sem se zapeljal na cesto kar preko robnika, udarec pa se je slišal tik za tem, ko so prednja kolesala šla čez robnik na cesto.
Saj ne da bi bilo z avtom kaj narobe, ampak tisti udarec se pa kar grdo sliši, sicer se avto potem takoj dvigne za tistih par cm, tako da nekega podrsavanja potem več ni bilo, ampak le na začetku ko grejo kolesa na cesto pa avto butne malo dol.
Se lahko s tem kaj poškoduje? Recimo da udariš v izpušno cev, ta pa je povezana potem s turbino itd, ali se vedno ob tem avto butne na prage, ki so narejeni, da prenesejo par takih udarcev v svojem življenju? Zanima me bolj tak informativno, ker sem prepričan, da se je to že marsikomu že zgodilo.
V tem primeru konkretno se gre za Audi A4 B6 avant.

Hvala
 
Mr_Petek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Če nov 29, 2007 7:11 pm

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a Mr_Petek Pe jan 13, 2012 7:54 pm

Pozdravljen!
Po moje ti lahko rukne le spredaj odbijač ob cestišče (ali pa šus plata). Dvomim da bi prag naslonil na robnik. Edino če je kakšen eksremno visok robnik.


LP
LP
Mr_Petek
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a sašo5 Pe jan 13, 2012 7:59 pm

flea je napisal/-a:V tem primeru konkretno se gre za Audi A4 B6 avant.

zadaj za vpetjem spodnje roke je prav narejeno kot ena ojaćitev(izboklina) več ali manj prav za take primere, sproti pa tudi varuje, da ne odčehneš "uho" in vijak ki drži roko
sicer pa poklekni in poglej, boš točno videl s katerim delom si podrsal...
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a flea Pe jan 13, 2012 8:01 pm

Mogoče se narobe razumeva, udarec je bil za prednjimi kolesi ob robnik, ne pred kolesi v cestišče. Pa ni tako visok robnik, ne.
 
Uporabniški avatar
HPF
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Po mar 07, 2011 4:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a HPF Pe jan 13, 2012 8:02 pm

Mr_Petek je napisal/-a:Pozdravljen!
Po moje ti lahko rukne le spredaj odbijač ob cestišče (ali pa šus plata). Dvomim da bi prag naslonil na robnik. Edino če je kakšen eksremno visok robnik.


LP


Ne rabi bit noben ekstremno visok robnik. Avto zaniha, pa spodaj vdari na rob robnika. Če bi bil večji robnik bi verjetno nasedo na prage.
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a flea Pe jan 13, 2012 8:03 pm

sašo5 je napisal/-a:
flea je napisal/-a:V tem primeru konkretno se gre za Audi A4 B6 avant.

zadaj za vpetjem spodnje roke je prav narejeno kot ena ojaćitev(izboklina) več ali manj prav za take primere, sproti pa tudi varuje, da ne odčehneš "uho" in vijak ki drži roko
sicer pa poklekni in poglej, boš točno videl s katerim delom si podrsal...


Aha, to bi pa lahko bilo to ja, na sredini je tak bolj, pa kovinske barve ne? Okej, mene je bolj skrbelo da se ne udari v izpušno cev, ki gre iz katalizatoja (ki je nižje od te "ojačitvene izbokline"), pa da bi potem tista cev kaj proti motorju pritisnila not.

hvala
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a ven0m So jan 14, 2012 1:29 am

En nasvet, če že lezeš iz robnika ali je to pod ostrim ali večjim kotom (pravokotno), ne pusti vozilu, da samo pade na cestišče. Kolo še vedno leze iz robnika dol in ti lahko pribremzaš kolo med tem "drsenjem" iz robnika in bo avto čisto nežno prispel s kolesi na cestišče.

Imam enak avto kot ti, ki je redno parkiran na robnikih in še bolj ekstremnih položajih... center mesta MB, FERI.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
flea
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe jan 13, 2012 7:08 pm

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a flea So jan 14, 2012 1:39 am

Hvala, ni slaba ideja. Saj kot pravim, to načeloma niti ne delam, ampak tokrat pa res niti računal nisem na to, dejansko me je nekaj zmedlo in sem mislil, da sem šel na onih izpiljenih dol - dejanskem izvozu. Pa še to bi šlo skozi, če ne bi rahel klanec bil. Še vedno mi ni jasno kako da ne butne v izpušno cev, ki gre v katalizator, glede na to da je najnižja, edina varjanta je še, da je udarilo res tik za kolesi, tam še cev ne gleda tolko ven.
Dejansko je tisti zvok ob udarcu res grd, ampak saj potem amortizerji takoj primerjo in se avto spet dvigne, ampak je človek kar rahlo šokiran :).
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Udarec avtomobila ob prehodu iz robnika

Napisal/-a esem So jan 14, 2012 12:12 pm

Ne "primejo amortizerji" ampak vzmet spet dvigne avto. Amortizerji lahko le malo pomagajo, če se "počasi spuščaš" po robniku. Poleg počasnega spuščanja pomaga tudi, če greš postrani, če torej (počasno!) spuščanje avta razdeliš na vsako gumo posebej. Lahko tudi zelo hitro, da ko avto "pade" na najnižjo točko, je robnik že bolj zadaj, kjer je avto višji zaradi zadnjih koles, ki so še gor na robniku =P :DDD . A tega nikar ne prakticirajte, je vedno rizično (in bolj nevarno za izpuh).

Ko smo že pri robnikih, še en nasvet. Če se le da, ne zavijajte, ko greste čez robnik. Zavijanje zna uničit gumo (jo raztrgat ali poškodovat strukturo), še posebno, če gremo čez robnik postrani. To se mi je že enkrat zgodilo (z dobrimi gumami), ko sem počasi peljal čez majhen, a relativno oster robnik dol (!!) in vmes malo obračal volan. Gumo je ob strani kar "odprlo" za nekaj cm in je bila seveda "nepopravljiva". V nekem trenutku je precej teže avta na par kv. cm stika z robom robnika in če takrat zavijaš, dobesedno "tržeš" gumo. To velja seveda za sprednje ("volanske") gume.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov