Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
aleks_oni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To sep 11, 2007 8:42 pm

Clio 1.5 dci ne vžge - topel

Napisal/-a aleks_oni Če okt 14, 2010 6:23 am

Imam težavo. Clio II 1.5. dci mi normalno zažene ko je mrzel motor. Tudi po 20km vžge. Ko pa se peljem in se ponovno ustavim in vgasnem motor pa noče zagnat motorja - ne zaštarta.
Motor zaganja, a ne zažene. Bil sem na sevisu, a vedno, ko je tam je hladen in vžge. Pred kratkim sta bili obnovljeni dve šobi, bosh črpalka je bila preverjena.
Vžge tudi takrat, ko ga pustim cca 30 min, zaklenem in ponovno odklenem. Med vožnjo ni težav.

Premišljujem ali je mogoče senzor na gredi, ali bosh črpalka, ali pa ključ.

Lahko kdo pomaga ali ima kdo podobne izkušnje?
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Če okt 14, 2010 7:36 am

pozdravljen,
to sploh nima povezave s šobami, ampak ti je po vsej verjetnosti (pozabil sem kako se reče) crknil-a ena tuljavca oziroma rele vžiga (velikost tega je 1 cm2, črne barve), na servisu pa stane 70 eur, .... naj bi bil pa v bližini ključavnice...
to je bilo pri meni...ko se spomnim, ti sporočim ( madona moj emšo :?) ..

lp
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če okt 14, 2010 5:26 pm

Če bi bil senzor glavne gredi,bi po vsej verjetnosti zaznalo napako. Če nima napake,bi jst prej rekel,da je v okvari še kakšna šoba,daje preveč povratne nafte nazaj...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: Clio 1.5 dci ne vžge - topel

Napisal/-a ejsim Sr jan 18, 2012 10:40 pm

Okej, podobna zadeva.

Stari ata ima problem s svojim Cliotom, letnik 2003, mašina 1.5 dCi (tista švohnejša - okrog 65 al 68KM), prevoženih ima med 150-180.000 km. Opis problema podoben kot na vrhu. Rezervni ključ je probal in je isto.

Do sedaj mu je hladen (iz garaže) vedno vžgal, ko pa gre kam, pa se pogosto zgodi, da ne vžge - torej verjetno topel. Ponavadi ga zaradi tega parkira oz pušča na hribu, zato da se potem spusti in ga na tak način vžge (old fashion way). Bil je na servisu, ampak napake na servisu ni pokazalo... :| Da pa bi menjali vse po vrsti, pa se tudi ne splača na takem avtomobilu.

Ima mogoče še kdo kake izkušnje? Uporabnik, ki je začel temo ni napisal, kako je zadevo rešil.. :roll: Hvala vnaprej
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re:

Napisal/-a SašoP Sr jan 18, 2012 11:55 pm

RedBull™ je napisal/-a:Če bi bil senzor glavne gredi,bi po vsej verjetnosti zaznalo napako. Če nima napake,bi jst prej rekel,da je v okvari še kakšna šoba,daje preveč povratne nafte nazaj...


X2
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov