Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

golf 3 tdi 1z motor se zaganja - POMOČ STROKOVNJAKA

Napisal/-a TDIBORIS To okt 20, 2009 8:14 pm

kot sem že omenil, mi moj golf cuka pod nizkimi obrati sepravi do 2000 obratov, drugače pod obrati normalno pospešuje in vleče, kaj bi lahko to bilo
v prvi in drugi brzini se neobčuti cukanje, ker je verjetno dovolj navora
avto normalno užiga, ne pije olja, in tudi pri porabi nafte je skromen, sepravi nekadi

že napravljeno
- nosilci na motorju so zadovoljivi
- avto na testerju ni kazal napak
- menjani vsi filtri in očiščene vse cevi za dotok goriva
- blendiran egr ventil
-zamenjana elektronska diza
- testno zamenjan luftmeser
- preverjen zobati jermen
-testno zamenjan merilec pritiska- pretojka zraka
-zamenjan n75 ventil
-izpraznjen katalizator
-zamenjana bosch črpalka

po menjavi bosch črpalke avto še malj bolj trese, pa je nastavljena popolno enako kot prejšna

avto še vedno cuka
opažam da se avto tudi zaganja po štangasom, kar se nevidi na obratomeru, je pa občutit
kaj mi še preostane ali ga naj zažgem
lahko še poskušam testno zamenjat računalnik(edc), če bi bla kakšna skrita napak v njem

zdaj me pa zanima, če ste res takšni mojstri tle na foromu, da mi lahko pomagate in ne mi težit, da je nafta(petrolova) slabe kakovosti
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 20, 2009 8:57 pm

Mogoče tesnilo pr usisnem kolektorju zažgano i spušča,pr nizkih obratih se to kar pozna,včeće fauš zrak. Prečekiraj vsa tesnila in gumljaste cevi,da ni kje kaj predrto.
P.S. Če avto dela pod nizkimi obrati tko k da ma 3 cilindra je skoraj 100% predrto tesnilo na usisnem kolektorju.
Zadnjič spremenil valvoline, dne To okt 20, 2009 9:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 To okt 20, 2009 8:59 pm

kaj imaš elektronsko krmiljeno bosch pumpo ?
ker če imaš obstaja notri en potenciometer ki uravnava gas,in je možno da se je zapacal,možen je tudi kaki slabi kontakt !
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS To okt 20, 2009 9:29 pm

avto ne gre po treh ampak po vse 4 cilindrih
vsa tesnila so ok
menjana je bila pumpa, tako da na pumpi ni napake

no da vas vidim strokovnjaki
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 20, 2009 9:43 pm

Faušluft vleče. Zamenjat vsa tesnila okoli dovoda goriva, po možnosti tudi raznorazne objemke.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS To okt 20, 2009 10:01 pm

potem bi pritisk nafte padel in avto nebi vžgal iz prve( takoj) naslednji dan
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 20, 2009 10:10 pm

Tut možno..ampak govorim iz lastnih izkušenj. Tut okoli mojega bivšega avta so se zgrinjali raznorazni mojstri in mehaniki...celo maher iz Gomilskega je rekel, da je napaka v pumpi in jo bo treba obnovit.Pa tut če je dva-tri dni skupi stal, je vedno vžgal v prvo. Nazadnje sem samo cevi za dovod/odvod goriva zamenjal, vgradil originalni naftni filter, zamenjal vsa tesnila in objemke na ceveh....in je bil mir :D

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Mesh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: So apr 14, 2007 1:58 pm

Napisal/-a Mesh To okt 20, 2009 11:44 pm

Da si sposodm to temo. Podobne oz. enake simptome imam tudi na svojem Audiju 2.5 tdi L95 se pravi (5 valni motor, 103kw).
Da ponovim avto se zaganja v prostem teku, in nek do 2000rpm rahlo cuka oz. kot da se motor "spotika", se tudi sliši.
tester seveda ne pokaže napake, ima zamenjane šobe, filter, pregledane so tudi cevi.
Diagnozo ima pa, "baje" elektronika na bosch pumpi od audi vw serviserjev(ni bil še na bosch servisu). Sem pa malo skeptičen glede na te odgovore, da nebom vrgu stran 400+€.

Je mogoče še kakšna druga napaka?
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 21, 2009 7:47 am

Preveri samega usisnega kolektorja,da ni mogoče nekje počen zarad temperature.
Se pa stinjam z trioadio,mogoče da ti nekje vleče zraka notr pr dovodu goriva.
To pa zlahka ugotoviš,če je cevka za dovod nafte v bosch črpalko prozorna (ponavadi je),če vleče nekje zraka notr boš vidu polno mehurčkov in neenakomerni dotok nafte.
 
zvonebl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe jan 27, 2012 3:43 pm

Re: golf 3 tdi 1z motor se zaganja - POMOČ STROKOVNJAKA

Napisal/-a zvonebl Pe jan 27, 2012 5:08 pm

TDIBORIS je napisal/-a:kot sem že omenil, mi moj golf cuka pod nizkimi obrati sepravi do 2000 obratov, drugače pod obrati normalno pospešuje in vleče, kaj bi lahko to bilo
v prvi in drugi brzini se neobčuti cukanje, ker je verjetno dovolj navora
avto normalno užiga, ne pije olja, in tudi pri porabi nafte je skromen, sepravi nekadi

že napravljeno
- nosilci na motorju so zadovoljivi
- avto na testerju ni kazal napak
- menjani vsi filtri in očiščene vse cevi za dotok goriva
- blendiran egr ventil
-zamenjana elektronska diza
- testno zamenjan luftmeser
- preverjen zobati jermen
-testno zamenjan merilec pritiska- pretojka zraka
-zamenjan n75 ventil
-izpraznjen katalizator
-zamenjana bosch črpalka

po menjavi bosch črpalke avto še malj bolj trese, pa je nastavljena popolno enako kot prejšna

avto še vedno cuka
opažam da se avto tudi zaganja po štangasom, kar se nevidi na obratomeru, je pa občutit
kaj mi še preostane ali ga naj zažgem
lahko še poskušam testno zamenjat računalnik(edc), če bi bla kakšna skrita napak v njem

zdaj me pa zanima, če ste res takšni mojstri tle na foromu, da mi lahko pomagate in ne mi težit, da je nafta(petrolova) slabe kakovosti

IMAM ISTI PROBLEM ALI SI UGOTOVIL KAJ JE NAROBE AVTO SEM IMEL ŽE PRI VSEH MOŽNIH MEHANIKIH PA NE VEJO KAJ JE SUMIJO PA DA JE PUMPA
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 9 gostov