Zdravo,
sem prvič na tem forumu.
Moja težava : Berlingo 2.0 HDI 2004, 70.000 km, dobro ohranjen.
Ko je mraz okoli nule in še bolj, mrzel motor po predgretju sicer takoj vžge, naslednjo sekundo pa tudi ugasne. Če je še bolj mraz, moram to ponoviti 2 x do 3x. Potem laufa kakor laufa ( kadi, ropota, trese...).
Počasi speljem. Ko ga ugasnem po parih minutah vožnje tega problema ni več.
Domnevam, da se je kako tipalo segrelo in spet deluje vse OK. Tako kot čez leto, ko ni mraz.
Grem k specialistom za Citroen : vprašam tri mehanike, vsak pove drugo "diagnozo" oz. ugiba....na mojem žepu ! Še nikol slišal...prjavjo !
Čudno, pa taki specialisti.
Grem k univerzalcu - mehaniku pa pravi : multifunkcijsko tipalo !
A res ?
Ps.: še sreča, sedaj ko je mraz tud do - 10 °C in se tudi ne vozim vsak dan, da imam polnilec- vzdrževalec akumulatorja stalno priklopljenega !
Akumulator je stalno skoraj 100% poln in vžge, da je veselje ! Dobil sem ga na
http://www.ctek.si .Mam pa MXS 7.0. Če ga ne bi imel, bi imel težave še z akujem, ko moram tolkokrat vžigat mrzel motor !
Ima kdo kako idejo glede hladnega vžiga Berlingota 2.0 HDI, ki potem takoj crkne ?
Razmišljam o Eberspaecher vodnem grelcu, ki pogreje motor in kabino. Nekdo mi ponuja novega za cca. 750 EUR + ddv. A se to splača ? Potem bo aku še bolj obremenjen...
LP
jazz