Napisal/-a čare Po mar 26, 2012 6:05 pm
To potegne za sabo še en kup stvari,če hočeš imet dobro in za ziher narejeno to pa veš ti ki veš kakšen je avto in koliko časa ga misliš imet.Za obročke zam,enjat je treba snet glavo katero boš dal zbrusit in če si pameten pomenjat teflone in po potrebi vodila ventilov,potem ko boš dal ven bate boš zamenjal vsaj še ojnične ležaje oz. če si že toliko podrl je vseeno če vržeš ven motor in glavno gred iz njega,jo daš spolirat in pomenjaš tudi glavne ležaje obenem pa blok samo prehonat da nima zgoraj roba od svinjarije in imaš narejeno generalno z starimi bati in si miren za 200000 km sigurno,če bo narejeno kot je treba..Materiala recimo da je okoli 300-400€ (zamenjal boš seveda tudi zobati jermen) delo pa odvisno komu se boš pustil nategniti.Pošten mehanik ti bo rekel 300€ nategun bo rekel 1000€ in naredil po vsej verjetnosti slabše kot tisti za 300€