esem je napisal/-a:Če smo že pri tem, še malo motoroznanstva. Kaj bi se zgodilo, če bi pri vžganem motorju odklopil aku? Verjetno bi alternator zmanjšal tok in še oskrboval porabnike, a bi pri ponovnem priklopu aku-ja prišlo do težav s sunki toka? Na alternatorju, na ecu-ju, oboje, kaj tretjega in kako hudih? Še kaj drugega?
Osnovno znanje delovanje alternatorja.....Alternator je trifazni sinhroni generator toka. Tak generator pa rabi vzbujevalno napetost, ki jo dobi iz akuja. Torej?

Že star jugič je začel kašljat če si mu odklopil aku med delovanjem....ko si prižgal luči pa je crknu.
Jeep je letnik 96 s primitvno motorno elektroniko in klasično bosch pumpo. In se mu je enkrat na eni hard vožnji razmajala klema na aku....V trenutko je vgasnil in prižgala se je lučka CHECK ENGINE...
Koda napake 47
Battery voltage sense input below target charging voltage during engine operation. Also, no significant change detected in battery voltage during active test of generator output.
Torej ni se za igrat
