blu skeleton je napisal/-a:A veš kva me zanima: a lajtngo dol odšraufam , pol pa nov cilinder gor, pol pa prezračm al kako. Cilinder ma dva ventila ne, eden je vhodni eden pa izhodni al kako. Sam zanima kako jih točno prezračm. Hvala Ti!
... prvo odvijači cevke, po katerih prihaja olje v čeljusti odtisni tudi prezračevalne ventilčke ter poberi dol vse cilindre, ki jih želiš menjati in pusti, da ti olje odteče v neko zbirno posodo tako da boš spustil tisto staro umazano olje ven povsod ... pol daj še malo olja v rezervar in počisti tisto umazanijo ki je ostala notri ter tudi to z oljem splahni skozi cevi da čimbolj prečistiš sistem ... spredaj imaš dva vijaka na pesti po navadi so Torx ali Imbus lahko tudi navaden z katerimi je zavorna čeljust pritrjena na pesto in ju odvijači ter skozi luknjo gibljive cevi in ventila za prezračevanje stisni ven staro olje ... in spet splakni čeljust ... zadaj če imaš boben je po navadi ta ventilček tudi odzadaj za zavornim valjem, da odteka olje pri prezračevanju stran od zaviralne površine tam sta tudi dva vijaka z katerimi je pritrjen cilindrček na pesto ... po menjavi privijači vse - čeljusti in cilindra nazaj, privijači tudi zavorne cevi po katerih priteka olje in pusti samo narahlo privijačene ventile za prezračevanje ... nalij notri olje v sistem do vrha in počakaj da ti z prostim padom prične na vsakem kolesu pritekati skozi prezračevalni ventil ... od tu naprej glej gladino olja naj bo največ na max ... do zadnjega trenutka operacije . Rabiš še nekoga, ki ti bo pritiskal na pedal zavor medtem, ko boš ti spuščal olje in zrak iz sistema ... najlažje je to delat tako, da daš eno prozorno cevko na vrh prezračevalnega ventila z tem boš imel lepši pregled kdaj bo nehal prihajati zrak iz sistema in višek olja lahko : ko pride tisto novo in čisto seveda loviš v posodo . Kolega stisne pedal zavor in ga drži stisnjenega - ti medtem, ko ga on drži stisnjenega - izpustiš skozi prezračevalni ventil (vijak) olje . ko ti zatisneš spet ventil takrat komaj on spusti pedal ... to počenjata na vseh 4 kolesih dokler ni povsod vsaj 3 x zapored priteklo olje ven brez mehurčka zraka - da ne boš delal 2 x preverjaj tudi gladino olja v rezervarčku skozi ... v sistem gre od 3 do 5 dl olja ! Vsake toliko prižgi par trenutkov motor, da bo servo pomagal na pedalih ... (point je da je olje nestisljivo in prenaša delo naprej zrak pa je nasprotno stisljiv ... posledice poznaš) L.p. Madcivic 99 je napisal/-a:blu skeleton je napisal/-a:A veš kva me zanima: a lajtngo dol odšraufam , pol pa nov cilinder gor, pol pa prezračm al kako. Cilinder ma dva ventila ne, eden je vhodni eden pa izhodni al kako. Sam zanima kako jih točno prezračm. Hvala Ti!
Sodeč po tem kar si napisal nimaš pojma o popravilih zato raje delo prepusti usposobljenim za to :P
blu skeleton je napisal/-a:
ker ne mislm enga mehankarja plačevat za 20 minut dela ne vem kolk.
civic 99 je napisal/-a:Sodeč po tem kar si napisal nimaš pojma o popravilih zato raje delo prepusti usposobljenim za to :P
Po forumu brska: kiki13 in 3 gostov