stig je napisal/-a:Če od =swen=: rešitev pokaže da ni nič narobe pol lahko kar nov akumulator kupm?
Tudi če ti nič ne požira toka brez kontakta, je lahko še vedno kaj narobe z alternatorjem in filanjem.
ESX, ne vem zakaj bi rabil shranjevanje max in min, saj takoj vidiš, koliko toka teče. Za to pa je zadosti najbolj osnoven multimeter, ki ga dobiš pri recimo Conradu, ker tudi najcenejši merijo DC tok.
Če se ne motim, je tam do 20 ali 30 mA še OK. Če je več kot 100mA porabe, je že nek parazitski porabnik. Pa meri vsaj kakšno minuto, ker na začetku lahko kuri precej čez 100mA (alarm, ipd), potem poraba pade. Vsaj meni teče nekih 200mA prvih 30 sekund, potem pade na 20mA.
Aja, da ne boš slučajno vžigal avta med merjenjem, ker ti bo lepo zasmodilo multimeter in žice. Še luči ni dobro prižigat, ker boš šel takoj čez 10A, kolikor zmorejo taki multimetri. Verjetno tudi veš, da ne smeš ampermetra vezat vzporedno na aku, ampak zaporedno. Torej 1 klipsno dol in ampermeter vezat vmes.