kesneberg je napisal/-a:No prišparal s tem ni nič. Če ni menjal napenjaleca. V času menjave velikega servisa bi bil strošek le material. Ko pa bo zacvililo bo pa še delo, pa verjetno mikro jermen še enkrat ker ga bodo prepričali da starega pač ne daješ gor. Pa bo še 100-150€.
Ja tud to je način da isto delo prodaš 2x in obakrat prepričas štranko da je ceneje od koknurence.
mišek je napisal/-a:Zdaj bo pa počasi prišel čas, ko bom delal menjavo jermenov.
In kakšna zanimivost....dva S.P- ja sta mi rekla ceno okrog 400 eur. Včeraj sem bil pri enem, mi je naračunal 425 eur. Danes pa grem čisto iz radovednosti na Avto Celje - pooblaščeni servis; vprašat koliko bi me tam računali...pošteno povedano, pričakoval sem številko precej visoko....vsi pravijo kako so pooblaščenci dragi...potem mi pa zračuna, najprej reče 378 eur, potem pa še da poust ker je avto že 5 let star, 25% na material in 15% na delo in pride vse skupaj 295eur. Pooblaščen servis, orginal deli.
Pa še reko je, da zunanjega španerja oni ne menjujejo, če se ne sliši, da kaj cvili. Da je brez veze, motorju nima kaj naredit, je rekel da crkuje pa tudi ne, če začne cvilit pa se potem menja, saj je zunaj motorja. Človek bi si mislil, da ravno pooblaščenci ti bo jo na vsak način hoteli vse povrsti menjat, sam da prodajo, ampak zgleda da ni tako.
Ali so se pooblaščenci pocenili?? Mi je tudi kolega pravil, da je šel s puntotom na servis- orginal, so mo neko cevko menjali pa še žarnco v zadnji luči. So mu žarnco računal par centov, menjal jo je zastonj. Mehanik - privat ki sem pa jaz 5 let hodil k njemu pa še potem 3 leta tudi sestra, je šla enkrat mimo pa dala sprednjo žarnico menjat (imela svojo) ji je računal 5 eur!! A hudič je stalno dobil kak "trinket".
Energetik81 je napisal/-a:Pa kaj se tolk na ta šponar spravljate, a ga imate tolk skritega?
Pri Hyundai 1,6 alfa mašini ima poseben napenjalec le kompresor klime. Odšraufaš desno kolo, odšraufaš še 2 šraufa napenjalcu in ga imaš v roki. 10min dela na dvorišču. Jermena servo črpalke in alternatorja/vodne pumpe nimata posebnega napenjalca, ker se napenjata s servo črpalko oziroma z alternatorjem.
Tako da se tudi meni zdi bedarija menjat zunanji napenjalec, če se ta lepo vrti, dela za zamenjavo je malo.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov