ven0m je napisal/-a:- snameš kolo
- odviješ 2 šraufa, ki držita čeljusti na mestu
- pobereš ven ploščice iz čeljusti (v mojem primeru takrat tudi nič več ne drži diska in ga lahko snamem dol, kako ima clio to rešeno žal ne vem)
- vzameš mizarsko spono in stisneš potisni cilinder nazaj v čeljust, ker drugače čeljusti neboš dobil gor na nove diske in ploščice
- prve 3 alineje ponoviš zrclano v obratnem vrstnem redu
Kukec je napisal/-a:Kako pa si pomagate če batič ne gre noter in ga moraš še zraven rotirat? obstaja kako orodje za to?
pri mojih zadnjih zavorah je tako.
matej1357 je napisal/-a:pri zadnjih je tako zaradi ročne zavore. če se motim naj me kdo popravi
obstaja orodje nekateri pa tudi improvizirajo
tristan01 je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:- snameš kolo
- odviješ 2 šraufa, ki držita čeljusti na mestu
- pobereš ven ploščice iz čeljusti (v mojem primeru takrat tudi nič več ne drži diska in ga lahko snamem dol, kako ima clio to rešeno žal ne vem)
- vzameš mizarsko spono in stisneš potisni cilinder nazaj v čeljust, ker drugače čeljusti neboš dobil gor na nove diske in ploščice
- prve 3 alineje ponoviš zrclano v obratnem vrstnem redu
K temu je treba dodati le to, da za menjavo diska rabiš TORX ključ, saj je disk na pesto pritrjen z varnostnim vijakom s torx glavo. Pri delu bodi le toliko previden, da avtomobil dobro podpreš ko ga dvigneš. Pri odtegovanju vijakov ki držita čeljust na pestu je potrebna dokaj velika sila in če avtomobil ni dobro podprt lahko kaj hitro pade z dvigalke.
Pred sestavljanjem očisti in podmaži vodila zavornih čeljusti, ter preveri prašne gumice na vodilih in na zavornem cilindru.
Ko boš nov disk pritrdil na pesto, ga je potrebno razmastiti. V ta namen obstaja posebno čistilo (brake cleaner), pomaga pa tudi krpa namočena v razredčilo.
Ko bo vse sestavljeno poženi motor in nekajkrat na mestu pritisni zavorni pedal, da se pedal "napumpa" in bodo zavore spet prijele. Nato naslednjih cca 50km vozi nekoliko bolj zmerno, saj se morajo zavore in diski malce uteči.
LP Tristan01
Kukec je napisal/-a:Kako pa si pomagate če batič ne gre noter in ga moraš še zraven rotirat? obstaja kako orodje za to?
pri mojih zadnjih zavorah je tako.
Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo
Da obogatimo tole temo.
Zanima me če je kakšna posebna taktika odvijanja dveh vijakov ki držita čeljusti...
Enkrat sem poskusil odviti in je tako zategnjeno da me je strah da ne odlomim vijaka ?
Je dobro prej zadevo malo potolčti preko nastavka s kladivom ali morda pomaga kaki sprej odvijač ?
Hvala za odgovor.
Lp.
Darko
Do sedaj še nisem naletel na vijak, ki bi bil tako zategnjen.
nikakor ne gedor ali viličastega ključa.
primozek68 je napisal/-a:Do sedaj še nisem naletel na vijak, ki bi bil tako zategnjen.
Potem nisi še na kaj dosti naletel.nikakor ne gedor ali viličastega ključa.
Lahko gedore, komot.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov