Potrebščine:
- avto :P
- ploščat izvijač
- ključ 10 mm
- nastavek Torx 25
- bencin, čopič, krpa
Trajanje: odvisno od natančnosti čiščenja. Šravfanja je za ~ 15 min, jaz sem za vse skupaj porabil ~ 1 uro.
Najprej je dobro odstraniti cev, ki vodi do zračnega filtra, nato še del med filtrom in loputo (2 objemki):

Prav tako je treba odstraniti vse kable in odklopiti gas. Priključek na spodnjem senzorju (puščica na sliki) ima s spodnje strani zataknjeno neko sponko, ki jo je potrebno izvleči, nato razpade. Loputa se sedaj drži s petimi vijaki: trije so jasno vidni (na sliki je že sčiščena zadeva),

Dva sta pa skrita bolj spodaj in se "držita" glave.

Loputa se sedaj lahko odstrani. Med prej omenjenima vijakoma na glavi je zapletena neka cevka, ki bo 99% odpadla. Ne je izgubit


"Moja" stran lopute:

in še "motorna" stran lopute, kjer se lepo vidi vsa svinjarija:

Nato se odstrani potenciometer, motorček prostega teka in MaliSiviSenzorKiMuNeVemImena


Motorček prostega teka:

Tako, zdaj bi moralo biti vse razdrto. Vzameš en lonček, noter malo bencina, nato pa čopič & krpa & veselo na delo, prepucat vse kotičke. Ne pozabit tiste luknje, kamor pride motorček prostega teka!
In tako izgleda "moja" stran lopute po čiščenju:

Tako "motorna" stran:

Tako luknja motorčka prostega teka:

In tako vsebina prej omenjene luknje:

Sestavljanje gre po obratnem vrstnem redu, kot razstavljanje

PS: seveda je vse na lastno odgovornost
