Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Težava

Napisal/-a lojzek3211 Sr jul 04, 2012 7:40 pm

Pozdravljeni!

Imam sledeč problem:

Zanima pa me če je to normalno: ko pohodim gas(prva prestava) in ko stisnem kuplongo pri 2000 - 2500 obratih spredaj naredi ppphhhrrrr (ni kovinski zvok ampak pomoje zvok zraka) to dela zmeraj (sliši se samo takrat ko pritisnem kulongo in so obrati kot sem napisal in v prvi prestavi)!
Odprl sem havbo in speljal, nekdo je pa spremljal dogajanje okrog motorja in smo ugotovili da se sliši zvok nekje okrog cevi filtra za zrak, morda celo iz njej vendar ni mogoče natančno pogledati ker se vozilo ustavi in obrati padejo (na mestu če dam do teh obratov tega zvoka ni) ! Dal sem dol cev pri ohišju ki je namontiran pred havbo da vleče svež zrak od zunaj(naprj vodi cev do škatle filtra, iz filtra pa do turbine) in se ta zvok še toliko bolj sliši!
Je pa zadeva predvsem moteče ker se zdi da bo spredaj nekaj razpadlo.

A3 2007
1.9 tdi

Kaj bi to bilo?

Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Težava

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jul 04, 2012 7:48 pm

To turbina zvoke spušča. Še na vsakem ki je to delal, je kaj kmalu turbina odpovedala sodelovanje.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Sr jul 04, 2012 8:17 pm

Dvomim da je turbina,avto ne kadi,ne pije olja, ne tuli,avto lepo potegne,samo ta zvok je čuden,če bi bila turbina bi to verjetno delalo v vseh prestavah
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

Re: Težava

Napisal/-a robig Sr jul 04, 2012 9:29 pm

Možno da se sliši sklopka na altenatorju. Ko povišate obrate se altenator zavrti z veliko hitrostjo in ko na hitro spustite plin se zaradi vztrajnosti počasneje zaustavlja kot motor. Jermenica pa je nareje tako da se v eno smer suče v prazno.
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Če jul 05, 2012 4:51 am

Bi tudi bilo mozno,vendar bi potem to delalo tudi v leru ce bi nabil obrate ter spusto gas. Res ne vem kaj bi blo.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Težava

Napisal/-a xsara Če jul 05, 2012 6:11 am

ornk preglej vse podtlačne in nadtlačne cevi,potem cevi ki grejo na, in iz intercoolerja........pomoje maš nekje počeno cev ali pa slabo objemko in ti pušča zrak.
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Če jul 05, 2012 6:53 am

Mi lahko opises katere cevi so to? Mislim da je to najverjetnejsi razlog.
Testirat se pa ne da tega kako?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težava

Napisal/-a Fan Če jul 05, 2012 9:03 am

Pozdravljeni

Preverite tesnost sistema, kot vam je bilo že svetovano. V sistemu se ustvari umetno pritisk, ter se vidi kje pušča - počena/preparela cev ali na objemki. To vam lahko testirajo v vsaki bolj resni mehanični delavnici. Lahko pa si ogledate na youtube kako to rešujejo domači mojstri.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Težava

Napisal/-a [KEKEC] Če jul 05, 2012 9:52 am

Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...

To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.

To je to.

To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Če jul 05, 2012 11:22 am

[KEKEC] je napisal/-a:Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...

To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.

To je to.

To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!



Kako si pa potem tole resil? Tole pa ja ni normalno?
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Težava

Napisal/-a [KEKEC] Če jul 05, 2012 12:43 pm

lojzek3211 je napisal/-a:
[KEKEC] je napisal/-a:Ko prešaltaš mašina v tako nizkih obratih ne proizvaja dovolj izpušnih plinov da bi vrtela turbino naprej in držala pritisk v sesalnem kolektorju. Ker pa je bil pred šaltanjem v kolektorju visok pritisk, ti ta pritisk butne nazaj in v rikverc zavrti turbino...

To pol useka ven čez filter in se sliši kot blowoff.

To je to.

To sem jaz dobo odgovor na alfa forumu! Ker mi isto dela alfa!



Kako si pa potem tole resil? Tole pa ja ni normalno?


Piska naj dokler bo! Drugače mi pa že to dela odkar sem kupo avto! Okol 35000km.
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Če jul 05, 2012 3:23 pm

Tako odločil sem se zvok posnet,sicer je posnet z mobilcem in se slapše sliši,sem pa dal telefon v motorni prostor.

Upam da mi boste znali povedati kaj je ta zvok:)

http://www.youtube.com/watch?v=NjjR-1xD ... e=youtu.be Najjasnejši zvok se zasliši med 33-36 sek
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: Težava

Napisal/-a BoneS Če jul 05, 2012 5:43 pm

Po zvoku sodec se usaj men ne zdi, da bi razlog lahko bila cev. Ko jo je na mojem avtu na intercoolerju raztrgalo, je bil ob nastanku rapzpoke cist drugacen zvok-v bistvu se je ob dodajanju plina slisal zrak oziroma uhajanje zraka.
Slika
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Težava

Napisal/-a LukL Če jul 05, 2012 7:16 pm

lej tako je zadeva je pr enih motorjih normalna pri drugih ni
vem da pr MB e 270 cdi je to nekaj povsem normalnega

v spodnjem videu 3.06 tud iz bmw-ja ta zvok
http://www.youtube.com/watch?v=ZANldGAddJM

tako da boš mogu še probat kak drug identičen avto z enakim motorjem da boš realno vedu kaj je na tem
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Če jul 05, 2012 9:17 pm

A je možno da je tale BOV(ali blov of) zaštekal? Sem malo brskal po tujih forumih in zasledil da tale compressor surge ni dober za turbino ker jo takoj ustavi temu naj bi pa služil tale ventil BOV da spusti tisti zrak neslišno skoz? Je možno da je to to?
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 So jul 07, 2012 7:56 pm

Nihče?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Težava

Napisal/-a abbe So jul 07, 2012 11:22 pm

dizli nimajo bov ventila ker nimajo lopute za gas.
tut to kar je kekce naisal ne drzi cisto,ker se turbina ne more kr tko zavtrtet nazajj,ker nima dizlo lopute,seprau gre zrak se vedno v motor..
kar se pa zvoka tice(videa nisem gledal) gre za zastajanje tlaka..je pa dokaj ogost pojav pri vag grupi.pri nekaterih se to pojavlja zaradi nepravlnega delovanje n75 ventila,pri nekaterih ne dela dobro egr pa tm ce lini sekajo.....
ce ti avto ne kadi pretirano pote tudi nobene cevi nimaš počene..
Ni vse res kar napišem
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 Ne jul 08, 2012 8:27 am

abbe je napisal/-a:dizli nimajo bov ventila ker nimajo lopute za gas.
tut to kar je kekce naisal ne drzi cisto,ker se turbina ne more kr tko zavtrtet nazajj,ker nima dizlo lopute,seprau gre zrak se vedno v motor..
kar se pa zvoka tice(videa nisem gledal) gre za zastajanje tlaka..je pa dokaj ogost pojav pri vag grupi.pri nekaterih se to pojavlja zaradi nepravlnega delovanje n75 ventila,pri nekaterih ne dela dobro egr pa tm ce lini sekajo.....
ce ti avto ne kadi pretirano pote tudi nobene cevi nimaš počene..



Zdravo!

Hvala za odgovor!

Avto ne kadi niti malo,potegne super. Tega zvoka ne spušča dokler je avto mrzel,in dokler ga malo ne poteram(že segretega),potem pa tale zvok spušča zmeraj(ampak samo v prvi brzini) v leru tega zvoka ni. Ta zvok tudi izgine če dam gas nekaj čez 2000 obratov,izgine tudi takrat če naprimer rahlo držim gas da počasi rastejo obrati in ko avto dobro potegne, stisnem kuplongo tega zvoka ni. (ko kompresor do konca nafila ali kako bi opisal,ko odvzameš gas prej da se turbo vklopi)
Bi te težave odpravil če bi ga na Ac malo steral? ALi kaj predlagaš?

Hvala,Lp
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Težava

Napisal/-a joztom Po jul 09, 2012 11:25 pm

Vse turbine imajo prigrajene Blowoff ventile ki dajejo komori v kratek stik in razbremenijo pritisk. Membrana rada poči in dela težave. Vgrajuje od firme Forge nadomestne ali se menjajo samo membrane. Je pa treba nastavljato boost po menjavi in je to delo za specialista ali se podrediti tabeli pritiskov, ki so navedeni za vsak avto in tip turbine.
 
lojzek3211
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Pe okt 28, 2011 7:20 pm

Re: Težava

Napisal/-a lojzek3211 To jul 10, 2012 6:23 pm

joztom je napisal/-a:Vse turbine imajo prigrajene Blowoff ventile ki dajejo komori v kratek stik in razbremenijo pritisk. Membrana rada poči in dela težave. Vgrajuje od firme Forge nadomestne ali se menjajo samo membrane. Je pa treba nastavljato boost po menjavi in je to delo za specialista ali se podrediti tabeli pritiskov, ki so navedeni za vsak avto in tip turbine.



In kje je ta ventil? Se da kako pogledati ce je pokvarjen! Niti napake ne javlja ce je pokvarjen?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov