joztom je napisal/-a:Kaj potem AMS Hrvaške na terenu ni vedel tega ali kaj? Hrvati imajo drugačno ime, ne AMZS in pa vsak normalni slovenski šofer ima ob prestopu meje plačano asistenco ali pri slovenskem AMZS ali vsaj pri Triglav. Zdaj kaj od tega pri tako novem avtu sploh imate. Cinšpula je hitro zamenjana, tudi test na terenu je enostaven za mehanika, kar bi celo za hrvaško verjel. Res vaša nepopolna informacija.
No da se sam osebno oglasim z mojim uporabniškim imenom
Hrvaški HAK je prišel na teren, kjer pa ni ugotovil drugega kot sem vedel tudi sam (da dela na 3 cilindre). Imel je računalnik, se celo cca 30min matral (kompleksnost računalnika ga je kar matrala), da bi kaj pogruntal a je na koncu le napisal v potrdilo da avto dela na 3 cilindre in da ga je potrebno odpeljati z avtovleko v delavnico, kjer naj bi ostal 2-3dni. Na podlagi tega zapisa je AMZS izdal nalog, da lahko njihovo vlečno vozilo štarta na pot po najinega P207.
Torej v torek so iz Postojne pripeljali nadomestno vozilo, naložili najinega, v sredo pa so ga na Avto Lev na Vrhniki že popravili (zamenjalni svečke in avto teče kot urca!

). Saj nevem kaj naj rečem, vsekakor bi HAK (Hrvaški avtoklub) rabil kakšno dodatno izobraževanje ali kaj podobnega.
Pohvala našemu AMZS, da je dopust lahko potekal skoraj nemoteno brez nepotrebnega "letanja" okoli.
LP Andrej
PS: Drugače imam vedno sklenjeno AMZS Plus članstvo, zaradi vseh voženj izven Slovenije, ki jih v sklopu dopusta itd. izvajava
