Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
specifikator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne dec 30, 2007 2:28 pm

Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a specifikator So jul 07, 2012 1:50 pm

pozdravljeni,
Naj vas nahitro seznanim z mojo težavo, brskal sem že po forumu vendar razen tekočine za pucanje ventilov nisem našel druge rešitve

Sedaj sem tri mesec lastnik omenjenega avta(iz uvoza), letnik 2004 sedaj ima 84.000 prevoženih in vseskozi me muči ena stvar. Avto se mi izjemno neodziven in nekje 2x na teden mi vmes kar na hitro začne malo cukat. Avto sem še pred nakupom peljal malo okoli po servisih in so mi zatrdili da se jim zdi da bi km morali biti realni. Ko sem avto peljal na redni servis sem jih izrecno prosil da mi za dodatno plačilo prekontrolirajo cel avto, da se mi zdi da mi avto ne vleče tako kot bi moral, zatrdili so mi da je z avtom vse ok. Peljal sem ga na drug servis ( nepoblaščen ) so tudi zatrdili da je vse vredu. Pred tem avtom sem vozil stilota ki je imel 116km (mondeo jih ima 125) je bil dosti bolj odziven, celo od tasta berlingo je dosti bolj poskočen. V klanec vedno zaspi in se vse povsod vozim z drugo ( v isti klanec grem z berlingotom lahko z 3 oz 4 prestavo).

Lepo bi prosil za kak konkretni odgovor kako bi raziskal in rešil težave, se oddolžim tistemu ki me reši teh muk :D
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a opelboy So jul 07, 2012 4:39 pm

Možnosti je neštetomiljontaužnt :)
Koliko časa imaš avto? Si ga poskušal malo nažgat po AC naprimer, možno je da je pač kot celota malo zaspan - po cca. 2h tankih bi opazil razliko.
Naslednja faza je servis(tekočine in VSI filtri).
Nato pride na vrsto LMM ali merilec pretoka zraka. Nahaja se za airboxom, hitro se zamaže in kaže nekoliko napačne podatke računalniku itd.
Potem imaš kakšen senzor pritiska turbine, ventil za uravnavanje variabilnih lopatic(vakum) itd. EGR ventil, zapacan sesalni kolektor, zabasan katalizator.. :)
Ker dotičnega motorja ne poznam pišem na splošno, ampak v glavnem so to vsi potencialni krivci za slabo odzivnost, pomanjkanje moči.

Upam, da uspešno rešiš problem ;)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a TrijoAdijo So jul 07, 2012 4:45 pm

Za začetek...predvidevam, da ni ravno l.2004 :)
Najprej se naredi en oreng servis (predvsem zamenjaj filter zraka in goriva). Če ni ok, potem ga pelji na pooblaščenca, da s testerjem ugotovijo, kaj ga mantra.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
specifikator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne dec 30, 2007 2:28 pm

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a specifikator So jul 07, 2012 5:41 pm

Najlepša hvala za predloge.
Avto je letnik 2009 imam ga 3 mesece in sem ga ravno za voljo te tegobe večkrat malo pognal po ac pa ni nekih rezultatov. naredil sem tudi že komplet servis ( olje filtri) pa tudi nobene spremembe. Glede na to da so bile zadnje gume "uležane" ko sem ga dobil tako da jih je bilo treba zamenjat bi rekel da je avto nekje stal, ampak bi po treh mesecih že moral pokazat kake spremembe.

Pa lahko teste pokaže napake ki jih je Opelboy naštel ?
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a matayus So jul 07, 2012 7:36 pm

Lahko zaupaš pri kateri avtohiši si kupil avtomobil?
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a Matjazy So jul 07, 2012 8:59 pm

TDCI motorji so proti JTD-jem precej leni. Meni se je tudi zdelo da je s focusem 1.8 tdci nekaj narobe, pa je samo manj odziven od JTDja z isto konji.
 
specifikator
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Ne dec 30, 2007 2:28 pm

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a specifikator So jul 07, 2012 11:48 pm

Kupljen je bil v TPV novo mesto, zaradi slabega feedbacka za omenjeno avtohiso sem avto imel na 4ih testnih voZnjah in za vsako sem ga peljal kam na hitri pregled pa so mi vsi zagotovili da je z actom vse ok zato sem ga tudi kupil. Ampak takrat te slabe odIvnosti nisem toliko zaznal kot danes.

Avto je v 1. In 2. Cisto bos ko pa se na Ac pojavi cisto majhen klancek imam obvutek da vo avto crknil in da za pospecanje se ni slisal.
 
Uporabniški avatar
mel2008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe dec 12, 2008 8:38 pm

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a mel2008 Pe jul 27, 2012 11:08 pm

opelboy je napisal/-a:Možnosti je neštetomiljontaužnt :)
Koliko časa imaš avto? Si ga poskušal malo nažgat po AC naprimer, možno je da je pač kot celota malo zaspan - po cca. 2h tankih bi opazil razliko.
Naslednja faza je servis(tekočine in VSI filtri).
Nato pride na vrsto LMM ali merilec pretoka zraka. Nahaja se za airboxom, hitro se zamaže in kaže nekoliko napačne podatke računalniku itd.
Potem imaš kakšen senzor pritiska turbine, ventil za uravnavanje variabilnih lopatic(vakum) itd. EGR ventil, zapacan sesalni kolektor, zabasan katalizator.. :)
Ker dotičnega motorja ne poznam pišem na splošno, ampak v glavnem so to vsi potencialni krivci za slabo odzivnost, pomanjkanje moči.

Upam, da uspešno rešiš problem ;)


Bravo mojster, vidim da se spoznaš na dizel mašine.
Za pravopisne napake ne odgovarjam.
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Ford mondeo mk4 1.8 TDCI - zaspan

Napisal/-a opelboy So jul 28, 2012 2:38 pm

mel2008 je napisal/-a:
opelboy je napisal/-a:Možnosti je neštetomiljontaužnt :)
Koliko časa imaš avto? Si ga poskušal malo nažgat po AC naprimer, možno je da je pač kot celota malo zaspan - po cca. 2h tankih bi opazil razliko.
Naslednja faza je servis(tekočine in VSI filtri).
Nato pride na vrsto LMM ali merilec pretoka zraka. Nahaja se za airboxom, hitro se zamaže in kaže nekoliko napačne podatke računalniku itd.
Potem imaš kakšen senzor pritiska turbine, ventil za uravnavanje variabilnih lopatic(vakum) itd. EGR ventil, zapacan sesalni kolektor, zabasan katalizator.. :)
Ker dotičnega motorja ne poznam pišem na splošno, ampak v glavnem so to vsi potencialni krivci za slabo odzivnost, pomanjkanje moči.

Upam, da uspešno rešiš problem ;)


Bravo mojster, vidim da se spoznaš na dizel mašine.

Imaš ti kakšen bolj pameten predlog, mojster?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov