Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a juhica Če avg 09, 2012 7:57 am

zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?
 
Marpa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To avg 07, 2012 10:20 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a Marpa Če avg 09, 2012 8:05 am

čare je napisal/-a:No pa ti bom jaz povedal da @black ne sodi med tiste bmwjaše ki so nadpovprečni. Žalostno je to da ko je govora o sesutih turbinah i motorjih ki so ušli v iberture je v večini primerov govora o renojih.


Sem že kar v letih in ne spremljam avto sceno, kot sem jo ko sem bil mlad in sem generalno obnovil bremze na fičotu kar sam. :)

Glede okvar sem od mehanikov slišal, da enake probleme in napake najdeš pri vseh avtomobilih in, da to ni toliko posebnost Renaulta. Znanec, katerega oče je mehanik, nekdaj velik stručko za fergazerje in se dolga leta družina ima za nekakšne fane in specialiste za Toyoto pravi, da tudi Toyota ima čedalje več problemov, ki jih imajo drugi avtomobili. Nekoč sem prevozil 220.000 km z golfom diesel, s prvimi zavornimi diski in z 2 dcl olja, ki sem ga dolil v servisnem intervalu.

Konkretno pri Renaultu zamerim, da so mi menjali olje na 30.000 km/2 leti in to pol sintetiko 10W40 in to kljub mojem godrnjanju, da je 30.000 preveč in, da ne bi bilo neumno vmes zamenjati olje in filter. na 15.000
Sebi zamerim največ, ker sem upošteval njihovo mnenje, čeprav mi je kmečka pamet govorila drugače.

Lanjsko leto sem, ob eni forumski debati o olju pisal Renaultu in prosil za točno specifikaciju optimalnega olja za moj motor.
Dobil sem pisni odgovor, da je servisni interval na 30.000/2 leti , priporočena je vmesna menjava olja in filtrov na 15000 km. Motorno olje mora ustrezati standardu ACEA B4 in priporočeni viskoznosti 5W40.

Pred leti, ko je meni bilo pomembno ni bilo ne duha ne sluha o priporočilu menjave olja na 15.000.
 
Marpa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To avg 07, 2012 10:20 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a Marpa Če avg 09, 2012 8:07 am

juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?


Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.
Zadnjič spremenil Marpa, dne Če avg 09, 2012 8:17 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a ejsim Če avg 09, 2012 8:11 am

Marpa je napisal/-a:
čare je napisal/-a:No pa ti bom jaz povedal da @black ne sodi med tiste bmwjaše ki so nadpovprečni. Žalostno je to da ko je govora o sesutih turbinah i motorjih ki so ušli v iberture je v večini primerov govora o renojih.


Konkretno pri Renaultu zamerim, da so mi menjali olje na 30.000 km/2 leti in to pol sintetiko 10W40 in to kljub mojem godrnjanju, da je 30.000 preveč in, da ne bi bilo neumno vmes zamenjati olje in filter. na 15.000
Sebi zamerim največ, ker sem upošteval njihovo mnenje, čeprav mi je kmečka pamet govorila drugače.

Lanjsko leto sem, ob eni forumski debati o olju pisal Renaultu in prosil za točno specifikaciju optimalnega olja za moj motor.
Dobil sem pisni odgovor, da je servisni interval na 30.000/2 leti , priporočena je vmesna menjava olja in filtrov na 15000 km. Motorno olje mora ustrezati standardu ACEA B4 in priporočeni viskoznosti 5W40.

Pred leti, ko je meni bilo pomembno ni bilo ne duha ne sluha o priporočilu menjave olja na 15.000.


Evo, to je vir tvojega problema. Mogoče bi lahko kaj "iztržil" od servisa, ker so ti oni dolgoročno uničili motor.

Kot prvo, podaljšani intervali 30.000 km/2 leti ni priporočljiv, čeprav ga mnoge znamke furajo - dandanes skoraj pri vseh dizlih.

ČE PA ŽE 30.000 km, pa NUJNO long-life olje, to je ponavadi nek 5W-30. 10W-40 je vsekakor neprimerno. Dejansko je neprimerno tudi če bi menjal na 15.000 km.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a crxdelsol Če avg 09, 2012 9:11 am

Kje je smisel teme v kateri je postavljeno vprašanje, potem pa tisti ki je postavil vprašanje negira vse odgovore/sume ki jih uporabniki, ki so že izgleda imeli kako turbino v rokah našteli ?
 
Marpa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To avg 07, 2012 10:20 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a Marpa Če avg 09, 2012 10:39 am

crxdelsol je napisal/-a:Kje je smisel teme v kateri je postavljeno vprašanje, potem pa tisti ki je postavil vprašanje negira vse odgovore/sume ki jih uporabniki, ki so že izgleda imeli kako turbino v rokah našteli ?


Primer tega "negiranja" prosim.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a juhica Če avg 09, 2012 2:34 pm

Marpa je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?


Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.


lol sorry ampak tole je hudo butasta razlaga... a kdo drug ve?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a abbe Če avg 09, 2012 2:47 pm

juhica je napisal/-a:
Marpa je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?


Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.


lol sorry ampak tole je hudo butasta razlaga... a kdo drug ve?

ja in zakkaj je ta razlaga butasta?ta razlaga je ena od teh zakaj gre motor u iberture.druga je da odlom vetrnico in odleti izpušna vetrnica skupaj zosovino v izpuh in otem ima olje prost pretok in maš dve možnosti al da gre olje v izpuh al pa v sesalno vejo,ce gre v sesalno vejo bo šu motor v iberture 99% pa po vsej verjetnosti ga neboš mogu zaustavt oziroma ugasnt ker dela na olje in ma tok moči avto da ni za vrjet
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a xsara Če avg 09, 2012 6:25 pm

juhica je napisal/-a:
Marpa je napisal/-a:
juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?


Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.


lol sorry ampak tole je hudo butasta razlaga... a kdo drug ve?


dokaz, iberture dizla ob okvari turbine...........


http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a xsara Če avg 09, 2012 6:33 pm

še mal si bom sposodu temo avtorja, koliko lufta je sploh normalno, da ima turbina, jest na svojemu
fiat uno turbo sem imel ravno zdaj dol izpušni kolektor in sem si malo ogledal sesalni in izpušni del turbine in zgleda
vse v najlepšem redu, razen nekaj malenkosti lufta na osi turbine?

p.s. opravičilo avtorju za poseg v njegovo temo, ima pa vseeno zveze s turbino, vendar za bencinarja......

lp
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a juhica Če avg 09, 2012 7:20 pm

se pravi nekak potegne olje not, ce nafilas prevec olja razumem, sam se tale povezava z pokvarjenim turbo mi ni cisto jasna. se pravi mora priti nekje pri turbini do fizicne poskodbe, da pride olje lahko not al kako? ker ce samo "turbina dobi tok lufta..." nima od kje olje pridet?

sicer pa tale zmaga, cist ga razmece :)
http://www.youtube.com/watch?v=AG1MnXkHhlM
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a abbe Če avg 09, 2012 9:19 pm

ja kaj ti ni jasno.navadne turbine nimajo lezajeu."ulezajenje" so z pritiskom olja ki teče skozi turbino oz.skozi jedro.
ocitno ne veš kako turbo deluje pa zato ne vidiš povezave..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a _furby_ Če avg 09, 2012 9:57 pm

off: :mrgreen:
Slika
turbo inside
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a lancia hf Če avg 09, 2012 11:42 pm

čare je napisal/-a: Žalostno je to da ko je govora o sesutih turbinah i motorjih ki so ušli v iberture je v večini primerov govora o renojih.


Še večja žalost je pa ta, da vag grupa že po cca 20.000 ali prej prevoženih vse menjajo kaj šele, ko bo imel motor blizu 200.000 bo sploh še kaj prvotnega od njega :roll:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Zakaj je crknila turbina

Napisal/-a nebivedu Pe avg 10, 2012 12:33 am

Vsaka turbina ima ležaje. Plavajoči ležaji na olju. Vmes pa se naredi mikronski filter iz olja. Če pride pa opilek zraven, pa že zadeva drajsa in take zadeve se dogajajo zaradi slabe kvalitete in slabih materialov.
V osnovi je ponavadi takole. Filter v karterju spusti majhne smeti skozi, ker je ta filter samo navadna kovinska mrežica. Smeti gredo skozi turbino ali pa mimo odmičnih gredi in tam se zaradi obratov in drajsanja ob kovino namagnetijo. S tem, ko se namagnetijo, pa se te smeti združujejo v večje smeti in večje kot so smeti, več škode naredijo.

Problem pa so zadnje čase vsi turbaki, ker šparajo na materialih.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov