čare je napisal/-a:No pa ti bom jaz povedal da @black ne sodi med tiste bmwjaše ki so nadpovprečni. Žalostno je to da ko je govora o sesutih turbinah i motorjih ki so ušli v iberture je v večini primerov govora o renojih.
juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?
Marpa je napisal/-a:čare je napisal/-a:No pa ti bom jaz povedal da @black ne sodi med tiste bmwjaše ki so nadpovprečni. Žalostno je to da ko je govora o sesutih turbinah i motorjih ki so ušli v iberture je v večini primerov govora o renojih.
Konkretno pri Renaultu zamerim, da so mi menjali olje na 30.000 km/2 leti in to pol sintetiko 10W40 in to kljub mojem godrnjanju, da je 30.000 preveč in, da ne bi bilo neumno vmes zamenjati olje in filter. na 15.000
Sebi zamerim največ, ker sem upošteval njihovo mnenje, čeprav mi je kmečka pamet govorila drugače.
Lanjsko leto sem, ob eni forumski debati o olju pisal Renaultu in prosil za točno specifikaciju optimalnega olja za moj motor.
Dobil sem pisni odgovor, da je servisni interval na 30.000/2 leti , priporočena je vmesna menjava olja in filtrov na 15000 km. Motorno olje mora ustrezati standardu ACEA B4 in priporočeni viskoznosti 5W40.
Pred leti, ko je meni bilo pomembno ni bilo ne duha ne sluha o priporočilu menjave olja na 15.000.
crxdelsol je napisal/-a:Kje je smisel teme v kateri je postavljeno vprašanje, potem pa tisti ki je postavil vprašanje negira vse odgovore/sume ki jih uporabniki, ki so že izgleda imeli kako turbino v rokah našteli ?
Marpa je napisal/-a:juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?
Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.
juhica je napisal/-a:Marpa je napisal/-a:juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?
Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.
lol sorry ampak tole je hudo butasta razlaga... a kdo drug ve?
juhica je napisal/-a:Marpa je napisal/-a:juhica je napisal/-a:zakaj gre motor v iberture ce raznese turbino?
Ker turbina dobi toliko lufta, da motor iz sistema potegne olje, ki potem izgoreva dokler ne porabi vso olje. Oziroma, dokler ne rasfuka motor, ki se potem ustavi. Zato ob prvem sumu ( beli dim v retrovizorju in pospešeno delovanje motorja ), obrni ključ, menjalnik v prestavo, pohodi zavoro in spusti sklopko.
lol sorry ampak tole je hudo butasta razlaga... a kdo drug ve?
čare je napisal/-a: Žalostno je to da ko je govora o sesutih turbinah i motorjih ki so ušli v iberture je v večini primerov govora o renojih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov