Napisal/-a Sasqa Sr jun 13, 2012 9:01 am
Pozdravljeni
Tako kot je uporabnik @abbe dejal, ne menjavat vse stvari po vrsti, ker bodo stroški enormni. Sam sem imel podoben problem (ponavadi ni prižgal ko je bil na polovici in zadnji četrtini, gledano po kazalcu količine goriva, ampak to samo na začetku, kasneje je postajala zadeva vedno slabša), in so menjavali vse po vrsti, od črpalke v tanku, naftne napeljave, čistilca, ogrevalnih svečk, nepovratnih ventilov...nič pa ni pomagalo. Problem, pa je bil v o-ringih na šobah. Pri meni so avto dali pod pritisk (kako to zgleda ne vem, vendar so me na pooblaščencu obveščali o vsaki podrobnosti), in spremljali kje pritiska pade, in se je hitro pokazal krivec (o-ringi). Pri tem se preizkusi tudi tandem pumpa, pritisk črpalke v tanku ipd. Tako, da jaz bi na vašem mestu poslušal nasvet uporabnika @abbe, da vas ne bo takšno menjavanje v smislu "mogoče je pa to..." drago stalo.
Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)