
kesneberg je napisal/-a:Luft meser te zafrkava. če na bo šlo drugače snemi kable pa bo delal na povprečno mešanico. Luft meser je na cevi za zrak zako za filtorm, gor je pa pravokotni konektor pa šop kablov. Motor ne bo tako odziven, ne bo pa cukal, pa zgubljal gasa. Strošek je nekje 200€ ni pa nujno tako menjat, lahko se voziš s snetimi kabli, pa ob priliki zamenjaš. Edino kar je bo poraba za kakšen deci večja.
vuli je napisal/-a:Da ne grem odpirat nove teme, bom kar tuki vprašal.
Sestra ima P 206 Hdi 1.4 (68KM) l.2004, in ji obratomer sploh ne dela več. Ko je avto ugasnjen je kazalec recimo na 6000rpm, pol ko ga vžgeš gre naprej od 6000 in tako naprej.
Zdej me pa zanima, če ima kdo kako idejo, kako spravit tale kazalec kamor ima za bit. Verjetno je kak konektor slab, samo kateri oz a je treba celo armaturno razkopat?
hvala
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov