Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a crxdelsol So okt 29, 2011 11:27 pm

Pa WD40 ni prava stvar od katere lahko pričakuješ kako daljše delovanje. Jaz sem ravno danes podmazal kar tako ko sem že ročno nastavljal z navadno mastjo kuglo pri menjalniški ročki tisto srednjo in spodnjo-v mojem primeru sta plastični eni imate kovinske. Vzvode pa sem spucal in namazal z oljem ki ga imam za take stvari (sicer je za podmazovat za vzvode stroja za šivanje) ampak vseeno olje ali mast, ne pa wd
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a Daedalus Ne okt 30, 2011 12:56 pm

tiguan je napisal/-a:Sem ti že odg. na začetku, meni se je zelo nerodno prestavljalo, škrtalo, zatikalo, po menjavi sklopke teh težav ni, vaš mehanik je očitno računal vam polno ceno, zamenjal pa samo določen del.
Kako se boste vi odločil je vaša odločitev?
Sem tud jest pregledoval mehanizem, mazal, preverjal zajlo...
Če je zajla hidravlična se pač sam nastavlja, ampak stane 50 evrov, navadna stane 20 evrov, pa si sam nastaviš na sred ceste.


Ne škrta. Ko je sklopka hin, škrta ko greš npr. iz lera v prestavo. To se ni zgodilo NIKOLI. In to, da v leru zelo težko ročico v leru prestaviš na desno ali levo stran, tudi mislim da ni domena sklopke. Še posebej, če avto stoji in ni vžgan, se ti ne zdi? :) In ko ga vžgeš, se stvar niti malo ne spremeni.

crxdelsol je napisal/-a:Pa WD40 ni prava stvar od katere lahko pričakuješ kako daljše delovanje. Jaz sem ravno danes podmazal kar tako ko sem že ročno nastavljal z navadno mastjo kuglo pri menjalniški ročki tisto srednjo in spodnjo-v mojem primeru sta plastični eni imate kovinske. Vzvode pa sem spucal in namazal z oljem ki ga imam za take stvari (sicer je za podmazovat za vzvode stroja za šivanje) ampak vseeno olje ali mast, ne pa wd


Ja, ja...vem to. Ampak kot pravim, probal sem z roko menjavat tik pri menjalniku (kar bi moralo eliminirati faktor zhebanega mehanizma do ročice), in je stvar identična. Odvil sem tudi vijak (tisti s kuglico in vzmetjo), vijak je OK, podmazal sem z OLJEM (sicer je motorno, ampak tistih nekaj kapljic ne bo škodilo), in stvar je ostala ista. Takrat pri mehaniku sva tudi tu podmazala, in je bilo potem boljše, tako da čist možno, da je vzrok res tu, v prostorčku, ko pride mehanizem V menjalnik.
In zvok ko škrta tudi prihaja od tam. Če bi bil npr. mehanizem kaj čuden, bi se pomoje to pokazalo na premikanju tiste kanalaste osi v tem prostorčku - po teh kanalih hodi tista kuglica vijaka, in daje filing, da je v prestavi (vsaj tako jaz to razumem). Ko vijaka ni, in ročico nekdo premika, se tisti kanali lepo vzdolžno in rotacijsko premikajo (kanal ni nič zamaknjen), le ko je treba malce dlje vzdolžno se na eni točki zatakne. Z malo sile preskoči, in potem je isto za v drugo smer spet.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a NejcZ So nov 19, 2011 10:48 am

Bom tole temo ponucal.. sicer nimam problemov z menjalnikom, ampak bi pri 200k km rad zamenjal olje v njem.
Torej moje vprašanje je kje dobit Motul 300 GEAR po pametni ceni?
I'm not speeding I'm qualifying...
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1389
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a zuzek So nov 19, 2011 3:02 pm

Kukec je napisal/-a:da ne odpiram nove teme bom kr tukaj vprašal.
Avto oz. najverjetneje menjalnik ruži v 1. 2. 3. prestavi ( v 4. in 5. ne), v leru in ob stisnjeni sklopki pa ne. Ob prestavljanju nič ne škrtne ali kaj podobnega. gre za 5. st menjalnik pri bencinarju. Znamke nebom povedal da nebo brezveznega pluvanja po avtu :D Jutri se bo zamenjalo olje (avto ima 80kkm) pol pa bomo vidli naprej, en mi je po opisu nakazal na sinhrone vseh 3eh prestav...


a je 2.0 ? so mele ene probleme z menjalniki ja, tudi frend mu je piskalo, je bil primoran menjat vse ležaje no3
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a Daedalus To maj 29, 2012 10:01 pm

Sem se spomnil na to temo, pa mislim, da sem dolžan še napisati epilog:

Menjalnik je na začetku zime postal praktično neuporaben. Lahko si se (z rahlimi mukami) peljal z rikvercem, 1. in 2. prestavo, za 3. in višje je bila potrebna sreča (včasih se je še "zbudil" in za silo delal skoraj normalno, kot prej...ampak to je bilo redko) ali pa sila, vendar je bil potem problem spet priti nazaj do 1., 2. in R (zatikanje ročice ob prečnem pomiku v ler poziciji). Avto se je peljal k mehaniku, ki se spozna (in popravlja) VAG menjalnike. Menjalnik je odprl, bil je v dokaj klavrnem stanju, strošek popravila pa bi bil verjetno kar čez 1000€. Potem sem nekaj časa še iskal rabljen menjalnik, ampak ker nisem imel časa se fjakat po Sloveniji in nisem hotel metat silnega keša v ta avto (imel je še par drugih napak oz. stroškov: veliki servis, zamakanje v kabino - izkazalo se je, da je bilo krivo tesnilo vetrobrana, zajla ročne je bila hin, pa morda sem še kaj pozabil; aja, in registracija - vse skupaj bi zneslo verjetno kar 1500€+, če bi hotel, da je ok za nekaj časa) ker sem se avta tudi malo naveličal in ga nisem nujno rabil, sem se odločil, da ga prodam. Ta mehanik ga je, dokler se je prodajal, porihtal do voznega in izpravnega stanja, in avto je bil prodan pred cca. 1 mesecem, za fer ceno. :) To je to, poleti pa iskanje nove karjole.
 
gdi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Ne maj 13, 2012 4:04 pm

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a gdi Če avg 30, 2012 9:56 pm

Bom kar tle prašu da ne odpiram nove teme.

Prestavlanje je postalo povsem nenatančno moraš lovit vsako prestavo posebej, ročica ne gre več po kanalih ampak prosto pleše in iščeš vsako prestavo. Prav tako ročka obstane povsem levo ali povsem desno namesto da bi skočila nazaj v sredino. To se prične dogajat ko je avto segret ko je hladen je veliko bolše. Namazav sem vse zglobe in kar se premika ampak ni nič drgač. Sklopka je vredu lepo popušča in nič ne škrta. To se ni pojavilo na enkrat ampak se stopnjuje vedno na slabše.
Sumim da imajo vodila od ročice do menjalnika kakšne obrabljene puše ampak se nič neda videt, da bi preveriv. Če se je kdo obadal z podobno težavo naj da kakšen nasvet kaj preverit.

Mitsubishi carisma 1.8GDI
2001 letnik
240.000km
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a Fan Če avg 30, 2012 10:22 pm

Pozdravljeni

Tu kakšen pameten nasvet ne pomaga. Potrebno je pogledati zakaj ročica ne stoji v nevtralnem položaju ( leru ) na sredini ( vzmet, vodilo, kaj odvito ................. ). Pregledati je potrebno zračnost prenosa od predstavne ročice do menjalnika ...................... torej pomaga samo fizični pregled in po potrebi se obrabljeni deli menjajo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a ojnica Pe avg 31, 2012 8:22 am

Sem se tudi sam oglašal v tej temi in imam identični problem kot avtor te teme, vse normalno deluje, ko pa pridem iz AC na semafor pa se začne to zatikanje, potem popusti in spet deluje normalno, naslednji dan ista zgodba, sklopka menjana, zajla tudi, olje v menjalniku tudi prav tako mehanizem je OK in kot kaže je problem v menjalniku VAG napaka.
Član od leta 2004 :)
 
gdi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Ne maj 13, 2012 4:04 pm

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a gdi Pe avg 31, 2012 6:16 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Tu kakšen pameten nasvet ne pomaga. Potrebno je pogledati zakaj ročica ne stoji v nevtralnem položaju ( leru ) na sredini ( vzmet, vodilo, kaj odvito ................. ). Pregledati je potrebno zračnost prenosa od predstavne ročice do menjalnika ...................... torej pomaga samo fizični pregled in po potrebi se obrabljeni deli menjajo.

Lep pozdrav



Dons sem se mal bolj poglobu in mal razkopu in mislem da je za večino kriva slaba vzmet takoj pod prestavno ročico ki vrača ročico v nevtralni položaj. Je pa tudi nekaj znucanih plastičnih puš v mehanizmu zaradi katerih ima ročica nekaj zraka levo desno. Mogoče veš se da te dele še dobit posebej ali ostane samo odpad in upati da bo kaj bolje.

Carisma 2001
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6585
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Trd/zatikajoč/nenatančen menjalnik

Napisal/-a Fan Pe avg 31, 2012 10:11 pm

Pozdravljeni

Več ali manj se vse dobi na pooblaščencu ali pri lokalnemu strugarju. Na odpadu so stari deli, take pa že imate!

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], jure5j in 13 gostov