Heh...tole pa kar nisem vedel, ali bi napisal na forum ali ne...
V glavnem, zdaj pri menjavi amortizerjev in fedrov je bilo potrebno narediti optiko, kjer se je ugotovilo seveda, da sta SPET oba končnika hin ( eden je po moje še vedno v tej Jeničevi "garanciji") in jaz se tokrat nisem odločil, da peljem nazaj, sem pa rekel, da bom tiho okoli tega in pač zamenjal ta dva končnika, zato sem se zapeljal k priznanemu BMW serviseju in se dogovoril, da pogleda še vse ostale zadeve, ki bi bile za zamenjat.
No pri pregledu podvozja se je ugotovilo, da je neka krš roba gor (to itak, če pa končniki niso zdržali niti 12.000 kilometrov, ki sem jih naredil v zadnjem letu !!!), s tem, da so roke na avtomobilu od starejših letnikov (če sem mehanika prav razumel od e30 ???), kar je sicer kompatibilno z avtomobilom, ampak v kolikor se bo čez čas izkazalo, da so zanič tudi kugle, se le-teh ne da menjat posebej, kot je to pri pravih rokah za e36, ampak je potrebno zamenjat kompleten bumerang, kar za sabo potegne tudi zgornji zglob in selen. Ne me spraševat, kako in zakaj, ker nisem toliko strokovno podkovan, v glavnem, tako je.
Sedaj čakam, da me pokliče s kalkulacijo, koliko me bo to stalo - upam, da tokrat s kvalitetnejšo robo - določeni deli bodo original BMW, določeni pa kolikor sem ga razumel, bodo Meyle - za kar vidim, da je prava roba.
Sedaj je tudi moj sum potrjen, da sem imel zaradi šalabajzersko opravljenega dela tudi komplikacije pri menjavi sprednjih amortizerjev. Namreč kmalu po nakupu avtomobila sem peljal k Jeniču zamenjat sprednje amortizerje - katere sem mu res prinesel sam - očitno pa so bile zamenjane tudi šalčke in sicer s tistimi iz letnikov do 1993, ki so popolnoma drugačne, tako da sedaj je meni situacijo zakompliciral, ker nismo mogli novih šalc z amortizerji montirati (vse to sem naročil seveda za letnik 1993), dokler nisem nabavil novih še vseh podložnih gumic, tistih plehkov in vsega ostalega - po kataloških številkah... Da ne govorim, kakšne "bruke" smo si med tem delali z Avto Markovičem, da so poslali napačne dele...
Toliko sem bil jezen danes, da me je melo, da se zapeljem tja in ga steram kamor sonce ne posije, ampak se mi nekako ni zdelo vredno. Že ves ta čas razmišljam o prijavi na neko pristojno službo, ampak sploh ne vem KOMU, niti KAJ naj prijavim, tako da...ostane pri tem.
Ne rečem...kljub vsemu, mi je takrat avto spravil v vozno stanje, ampak sem mnenja, da za ceno (ki BTW ni bila nič kaj prijazno nizka), ki sem jo POŠTENO plačal, bi bilo vredno se o raznih kompromisih posvetovati z mano, ali na to sploh pristanem. No, saj glede uveljavljanja "garancije" ste tudi že vse prebrali, sedaj imam pa celo pomisleke, da ne tlači na avto kakšnih rabljenih kosov oz. kosov, ki jih je pač nekje staknil, ker se niso prodali in tako naprej...ne vem, v taki situaciji človek itak pomisli na najslabše...
In še zgodba našega soforumaša (upam, da ne zameri, da sem tole nalepil tu notri), saj se mi zdi pošteno, da ste opozorjeni pred kvazi mojstri in se ne nategujete še ostali...
viewtopic.php?f=6&t=92963Torej...po vsem tem, kar sva takrat imela s tisto garancijo, ugotovim, da mi je napalil neke polovičarske stvari na avto in ne morem (nisem mogel) naročiti niti posameznih delov po številki šasije, saj se ni nič ujemalo...in imam po 2 letih in par tisoč kilometrih na vrsti spet brezveze visoke stroške zato, da bo tako kot treba...ma mu ne peljem niti kolesa napumpat! Rajši ga nesem na ramenih direktno mimo njega!
Hja, takle mamo
