Avto je že od nakupa naprej imel problem, da ko sem ga vžgal, so mu obrati v prostem teku nihali med 500 - 1500 obratov, (tako, da je skoraj crknil, ko je prišel na 500 obr/min, pa se je potem zagnal nazaj do 1500 itd....) To je delal samo kako minuto, dve, ko je bil hladen, če sem pa sam držal malo gasa na dobrih 1000 obr, je laufal lepo mirno. To je bil edini problem.
Sedaj je avto mesec dni stal in ko sem se sedaj peljal z njim, je šel čisto lepo, naenkrat pa mi zmanjka gasa. Dobesedno porinem gas v poden, nič, popolnoma nobenega odziva. Nato se naenkrat zbudi, grdo pocuka in spet gre nekaj metrov normalno, potem pa isto. Če stisnem sklopko, so mu obrti padli čist in crkne. Prestavim v nižjo in ko spustim sklopko spet zalaufa, vendar je čist brez moči, gasa ni! Se ustavim, avto itak crkne, ga probam vžgat in vžge normalno v leru. Ko dam v prvo, in dam malo gasa, ga hoče zamorit, če spustim gas takoj (stojim na mestu, ne bom več poskusil speljat) se spet dvignejo obrati na normalni prosti tek, laufa odlično. Ko tako večkrat preizkusim, če bo speljal, naeknrat spelje brez težav, gas se odziva BP. Nato se mi je zgodba ponovila še nekajkrat, nato sem k sreči prilezel do doma.
Mi pa avto že skoz (še prej ko je bilo vse BP) rahlo pocuka pod nizkimi obrati, ko rahlo pospešujem od dobrih 1500 obr/min, in tudi ko sem pred zaviranjem spustil gas je rahlo pocuhal, vendar se s tem nisem obremenjeval, ker pač na "starih jajcih" take malenkosti ne motijo.
Torej, ideje rešitve? Najbolj bi sumil loputo za gas? Upam, da ni lambda sonda? Svečke, kje prebijajo kabli? Zakaj že obrati skoz tako nihajo v prostem teku, ko je še hladen?
Vsi predlogi zaželjeni, samo tisti, ki bi ga dali na odpad, se raje zadržite
