Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Menjava oz. obnova turbine 1.9 TDI PD 74kW

Napisal/-a ~toMmy~ To avg 21, 2012 11:49 am

Ja tukaj je obljubljeno balansiranje in enoletna garancija, pa pri ceni naj bi se upoštevalo stanje turbine, ker nekaj razlike med ceno obnove ene, ki je šla do konca po gobe in žvižgajočo pa le mora bit.

EDIT:

Garrett se je včeraj vrnil na svoje mesto, zgleda kot nov, priložen je garancijski list in graf balansiranja. Turbina je šla še isti dan nazaj na pošto, cena obnove 250€.

Slika

Zraven je bil opravljen še veliki servis na 188k km (jermeni, filtri, vodna pumpa, ...), skupaj z (de)montažo turbine je naneslo 350€ (material + delo). Seveda je na isti dan potekla tudi registracija, o ceni polnega kaska pa raje ne bi, ker bo še kdo kakšno solzo potočil! :mrgreen:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Menjava oz. obnova turbine 1.9 TDI PD 74kW

Napisal/-a ~toMmy~ Po nov 12, 2012 9:03 am

No vse le ni bilo tako rožnato, avto je že takoj po montaži turbine nenormalno kadil, poraba je bila previsoka, na koncu pa je začel metat še v varnostni način. Turbina je pod garancijo šla nazaj gor in se (kot tudi prvič) hitro vrnila nazaj, zdaj pa upam, da vse štima. :)

Trenutno pa avto "diha" s sposojeno turbino sestavljeno iz treh različnih, pa dela kot šus! :D

Evo, turbina je nazaj zmontirana, nič več odvečnega dima, poraba spet na normalnem nivoju. Ob tem lahko samo pohvalim podjetje www.turbine.si oz. Boštjan Detela s.p. za ugodno ceno obnove (250€) in zelo hitro uveljavljanje garancije dobesedno brez vprašanj in komplikacij. ;)
Zadnjič spremenil ~toMmy~, dne Po nov 19, 2012 1:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava oz. obnova turbine 1.9 TDI PD 74kW

Napisal/-a adis Po nov 12, 2012 9:14 am

vojkostar je napisal/-a:turbo media v trzinu prodaja nove recimo cenej ko beja obnovlene, z bejo so sicer same težave in negativne kritike + cena (šlampasto nataknjene turbine, nebalansirane,...)


eno od teh kritik lahko pristavim tudi sam ne le na turbo medio ampak tudi ne bejo.
žalostno je le to, da mi naši kvazi mojstri obnov ( turbin itd...) niso znali pojasniti zakaj mi je turbino razneslo in zakaj mi je turbino polnilo nekaj čez cca. 1.8bar-a ( mislim, da je bilo nekaj čez 1.8 bar).

@abbe: super informacija :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava oz. obnova turbine 1.9 TDI PD 74kW

Napisal/-a joztom Po nov 12, 2012 9:59 am

Ob turbini se obvezno menjajo vedno vsi oljni dovodi in odvodi, čiščenje je premalo. Zamenja se tudi overboost ventil, ki skrbi za nadzor pritiska in je temelj za odzivnost, membrana iz silikona je prebita ali že trda, še boljši kot original je material od firme Forge. Le-ta se nastavlja v avtu po inicializaciji zagona turbine in po predpisanem zaporedju z vijakom na vzvodu za odpiranje. Tudi pooblaščenci vsi ne razumejo pravilne nastavitve, samo zamenjava na vijakih je zelo groba in ni zadostna. Turbino, ki še ni fasala po lopaticah se zlahka obnovi doma za 50€, toliko pridejo novi ležaji, treba pa je imeti zelo majhen kiloključ za levosučne matice in nekaj znanja, predvsem pa označiti pozicije elementov pred razdiranjem z belim lakom. Če pride do potrebe po centriranju zaradi poškodbe lopatic, pa je to delo za strokovnjaka z opremo. Pri povečevanju moči je treba kaj več vedeti, specialistična znanja mehanikov za priprave na dirke (recimo Janez U. iz Šiške) in tunane motorje niso primerljiva samo z zamenjavo downloadane mape za ECU. Pri povečevanju moči so različne stopnje izboljšav. Prva so zamenjava ojničnih vijakov z močnejšmi, kovanimi, trdnejšimi, potem so tudi same ojnice drugačne, kovane. Menjajo se lahko posebni prirejeni sesalni kanali, prav za Garrett ali KKK ali BorgWarner ali Mitsubishi turbine, kolektorji za gusasti ali polirani rostfrei, na koncu ojačanja so turbine z igličastimi, namesto drsnih ležajev (recimo GT serija Garett), vgraditi pa je treba omejevalce pritiska dovoda olja v turbino, ker rabi manj pritiska-pretoka. Kar tako mapiranje v 3P pa je slaboumno in brez repa in glave. Vse je na netu, le čitajte za svoje potrebe.
Zadnjič spremenil joztom, dne Po nov 12, 2012 12:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Menjava oz. obnova turbine 1.9 TDI PD 74kW

Napisal/-a abbe Po nov 12, 2012 10:55 am

joztom je napisal/-a:Ob turbini se obvezno menjajo vedno vsi oljni dovodi in odvodi, čiščenje je premalo. Zamenja se tudi overboost ventil, ki skrbi za nadzor pritiska in je temelj za odzivnost, membrana iz silikona je prebita ali že trda, še boljši kot original je material od firme Forge. Le-ta se nastavlja v avtu po inicializaciji zagona turbine in po predpisanem zaporedju z vijakom na vzvodu za odpiranje. Tudi pooblaščenci vsi ne razumejo pravilne nastavitve, samo zamenjava na vijakih je zelo groba in ni zadostna. Turbino, ki še ni fasala po lopaticah se zlahka obnovi doma za 50€, toliko pridejo novi ležaji, treba pa je imeti zelo majhen kiloključ za levosučne matice in nekaj znanja, predvsem pa označiti pozicije elementov pred razdiranjem z belim lakom. Če pride do potrebe po centriranju zaradi poškodbe lopatic, pa je to delo za strokovnjaka z opremo. Pri povečevanju moči je treba kaj več vedeti, specialistična znanja mehanikov za priprave na dirke (recimo Janez U. iz Šiške) in tunane motorje niso primerljiva samo z zamenjavo downloadane mape za ECU. Pri povečevanju moči so različne stopnje izboljšav. Prva so zamenjava ojničnih vijakov z močnejšmi, kovanimi, trdnejšimi, potem so tudi same ojnice drugačne, kovane. Menjajo se lahko posebni prirejeni sesalni kanali, prav za Garett ali KKK ali BorgWarner ali Mitsubishi turbine, kolektorji za gusasti ali polirani rostfrei, na koncu ojačanja so turbine z igličastimi, namesto drsnih ležajev (recimo GT serija Garett), vgraditi pa je treba omejevalce pritiska dovoda olja v turbino, ker rabi manj pritiska-pretoka. Kar tako mapiranje v 3P pa je slaboumno in brez repa in glave. Vse je na netu, le čitajte za svoje potrebe.


kje pa se da dobit natancan navodila in pravilno zaporedje za pravilno nastavitev lopatic turbine,polnjenja le te...?

hvala
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava oz. obnova turbine 1.9 TDI PD 74kW

Napisal/-a joztom Po nov 12, 2012 12:22 pm

Mislim, da sem že objavljal kompletna navodila za montažo novih ležajev, vključno s fintami s cvirnom za prestavljanje O-ringa na en kanal naprej in vsemi zahtevanimi momenti za zategovanje. Tabele za nastavljanje ventila pa so ponavadi pri proizvajalcu, lahko jih vidiš v servisnih navodilih, npr Dialogys jih ima, tako se nastavlja tisti vzvod z kontramatico, ki odpira membrano. Primer razstavljanja; http://www.youtube.com/watch?v=Fo_7AeO9 ... re=related
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot], MercedesV in 10 gostov