Napisal/-a J.McLane Če dec 13, 2012 1:29 pm
V teh ekstremnih razmerah (temperature) je res težko primerjati s prejšnjim stanjem, tudi porabo na avtocesti je zelo težko primerjati.
Že sama temperatura zraka, recimo med +15 in -10, tudi če je motor ogret ti da 7% višjo porabo. Če zraven upoštevaš da pri avtocestni hitrosti in takih temperaturah sploh nikoli ne dosežeš optimalne temperature, bo razlika sigurno še višja. Druga stvar je kako točno se držiš hitrosti med primerjavami ker, če imaš pri 100 kmh porabo 5 l/100 km jo imaš pri 130 že 6,6 l/100km torej vsakih 5 kmh odstopanja lahko pomeni že razliko 0,4 l/100 km.
Še kalkulator bolj teoretične narave (poraba pri stalni hitrosti), kjer se lahko igraš s parametri in vidiš kaj vpliva na porabo in koliko:
[url]http://ecomodder.com/forum/tool-aero-rolling-resistance.php?Weight=1500&WeightUnits=kg&CRR=.010&Cd=.3&FrontalArea=23.4&FrontalAreaUnits=ft^2&FuelWh=32260&IceEfficiency=.35&DrivetrainEfficiency=.93&ParasiticOverhead=300&rho=1.341&FromToStep=5-200-5[/url]
Edit ne vem kaj je z linkom, uporabi copy/paste
Prius (prodan):

Prius (2018):

Hilux (prodan):

Subaru XV Bi-Fuel:
