Napisal/-a Jonathan Sr feb 06, 2013 8:04 pm
Danes sem se prvič po treh letih peljal s sinovo Laguno II na malce daljšo pot in je šlo vse narobe. So tile avti res taka j***a? Peljem se prvih 20km res pazljivo in z nizkimi brati, nato priem na avtocesti in s tempomatom peljem 110km/h v šesti prestavi. Vse ok. Da prej mine cajt, preglejujem ta potovalni računalnik in tlak v gumah piše naprej oba 25, zadaj oba 23, zraven pa Tyre pressure is ok. Vozim naprej, nakar mi flešne v obraz rdeč napis STOP, utripa prednje desno kolo in kaže tlak 3.8 bara. Wtf? Ok, ustavim na odstavnem pasu in izpustim nekaj zraka. Se vsedem za auto, zapeljem nekaj sto metrov in napis STOP izgine. Potem je bilo vse ok. Se čez nekaj ur peljem domov, na avtocesti vse štima. Pridem dol in se ustavim v Sparu. Se vsedem v auto, zakurblam in evo ti spet znak STOP in spet utripa prednja desna guma in 2.5 bara. Jebemti, če je med vožnjo pisalo 2.5 bara in OK zraven. Zgasnem avto in čez nekaj minut zopet zakurblam, zdaj pa po preverjanju sistema napiše Sensor fault in na GPS zaslonu prednje desne gume sploh ni, ostale 3 pa so. Torej je senzor dokončno crknil? Nasplošno berem da so tile senzorji velika j***a, kot Laguna nasploh.
Torej kaj lahko sedaj storim? Če menjam senzor, moram menjati vse 4? Ker potem se tole nikakor ne splača. Če bi lahko menjal tega, ki je pokvarjen in nato peljal na nastavitev senzorjev, bi še šlo, če pa je treba menjat vse 4 je to nesmiselno in bi potem kar jih dal vzet ven in dat not običajne. Je pa treba verjetno pelat potem na računalnik, da ti potem na lcdju ne gnjavi zarad senzorjev. Prosil bi za kake informacije s prve roke glede tega. Hvala!