Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a pskoda Sr feb 13, 2013 1:13 pm

Blinder je napisal/-a:1.2 turbo motor z 105 konji bo vsak čas zlomil blok motorja zaradi previsoke specifične moči


Blinder je napisal/-a:kaj manj navitega, da ti bo trajalo dlje. Naprimer stari 1.8t(do 225 km moči)


Tole mi ni čist jasen, kako je lahko 1.2 z 105 bolj navit kot 1.8 z 225 :?:
Lp
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a uros11 Sr feb 13, 2013 1:20 pm

Navit bi bil, če bi delal na visokih obratih, vendar so obrati normalni za benzinarja.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a Blinder Sr feb 13, 2013 1:25 pm

pskoda je napisal/-a: Tole mi ni čist jasen, kako je lahko 1.2 z 105 bolj navit kot 1.8 z 225 :?:


pomoje da napaka pri računanju v človeških možganih. Kaj je več, 150 konjev iz 999 ccm ali 160 konjev iz 1000 ccm? polovica ljudi bo rekla, da prva opcija.

Tista številka 1.2 se jim zdi zelo nizka.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 13, 2013 1:34 pm

Blinder je napisal/-a:jaz sem se na tem forumu naučil, da edini način za rešit te tvoje težave je, da daš eno krpo v škatlo zračnega filtra. Tako se bo moč zmanjšala na zdravih 60-70 konjev(1.2 turbo motor z 105 konji bo vsak čas zlomil blok motorja zaradi previsoke specifične moči).


Kaj pa praviš na 1.0 3-cilindre in 125KM?
:lol: :roll:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a Blinder Sr feb 13, 2013 2:06 pm

2 krpe v sesalni trakt, da gre na 40 konjev.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a pskoda Sr feb 13, 2013 3:20 pm

Blinder je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a: Tole mi ni čist jasen, kako je lahko 1.2 z 105 bolj navit kot 1.8 z 225 :?:


pomoje da napaka pri računanju v človeških možganih. Kaj je več, 150 konjev iz 999 ccm ali 160 konjev iz 1000 ccm? polovica ljudi bo rekla, da prva opcija.

Tista številka 1.2 se jim zdi zelo nizka.


2 opcija je več, ampak mi govorimo o 1.2 in 1.8 zato me še zmeraj ni jasno kako je lahko bolj navit 1.2 od 1.8 :?:
Stavit grem pa tudi, da bo imel več kot 40 konj če zatlačiš dve krpi tako, da lahko greva stavt za kakšno gajbo pira :?:

ps. brez zamere, ampak zmeraj pride prav če kaj novga zveš ker tole mi sploh ni jasno in tudi kalkulator je pokazal drugače
Lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a sašo5 Sr feb 13, 2013 4:36 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:jaz sem se na tem forumu naučil, da edini način za rešit te tvoje težave je, da daš eno krpo v škatlo zračnega filtra. Tako se bo moč zmanjšala na zdravih 60-70 konjev(1.2 turbo motor z 105 konji bo vsak čas zlomil blok motorja zaradi previsoke specifične moči).


Kaj pa praviš na 1.0 3-cilindre in 125KM?
:lol: :roll:

ko si ga glih omenil - zaznane prve težave z verigo_po hitrem postopku menda z junijem gredo nazaj na jermen (enak šrot kot pri "das auto") brez litraže ni nič, enostavno ne gre, pa nisem za 5.0 ampak tam od cca 1.8-2.2 je pa normalno, da vsaj nekak funkcionira vse skupaj....

PS. in ne štet turbincev - prava stvar je atmosferc, ki ma na liter 100 konjev.....
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 13, 2013 5:11 pm

sašo5 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:jaz sem se na tem forumu naučil, da edini način za rešit te tvoje težave je, da daš eno krpo v škatlo zračnega filtra. Tako se bo moč zmanjšala na zdravih 60-70 konjev(1.2 turbo motor z 105 konji bo vsak čas zlomil blok motorja zaradi previsoke specifične moči).


Kaj pa praviš na 1.0 3-cilindre in 125KM?
:lol: :roll:

ko si ga glih omenil - zaznane prve težave z verigo_po hitrem postopku menda z junijem gredo nazaj na jermen (enak šrot kot pri "das auto") brez litraže ni nič, enostavno ne gre, pa nisem za 5.0 ampak tam od cca 1.8-2.2 je pa normalno, da vsaj nekak funkcionira vse skupaj....

PS. in ne štet turbincev - prava stvar je atmosferc, ki ma na liter 100 konjev.....


S kako verigo, če pa ima zobati jermen?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a Energetik81 Sr feb 13, 2013 10:11 pm

sašo5 je napisal/-a:brez litraže ni nič, enostavno ne gre, pa nisem za 5.0 ampak tam od cca 1.8-2.2 je pa normalno, da vsaj nekak funkcionira vse skupaj....
Tole mi nikakor ni jasno - kaj hudiča ima velika specifična moč oz. velika moč iz male prostornine veze s ketno? Ali pa turbina in direktni vbrizg. Nobena od teh reči nima blage veze s ketno za pogon ventilov. Tukaj gre samo za to, da so očitno napačno dimenzionirali ketno in nič drugega.
Težava zaradi "navitih" mašinc z visokimi spec. močmi bi bile kvečjemu z recimo batnimi obročki, prežrto dihtungo glave, počeno glavo, požrtimi sedeži ventilov, ne pa s takimi napakami, kot se pojavljajo pri 1,2TSI.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a sašo5 Sr feb 13, 2013 10:33 pm

Energetik81 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:brez litraže ni nič, enostavno ne gre, pa nisem za 5.0 ampak tam od cca 1.8-2.2 je pa normalno, da vsaj nekak funkcionira vse skupaj....
Tole mi nikakor ni jasno - kaj hudiča ima velika specifična moč oz. velika moč iz male prostornine veze s ketno?


......logično, da nima nič - naroben kontekst si potegnil ven_mišljeno je bilo(nanaša se na nekaj postov višje) češ, da mora bit normalna litraža, da se avto spodobno pelje....sem absolutno proti današnji modi "downsizingom"

TrijoAdijo je napisal/-a:
S kako verigo, če pa ima zobati jermen?

vir: novi Auto bild stran 12 - naslov "Zobati jermen se vrača" citat: tudi Ford bo v svoj litrski ecobost večkrat nagrajeni motor začel vgrajevati jermen namesto verige.....
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a Blinder Sr feb 13, 2013 10:41 pm

1.2 tsi konkretno se pelje boljše kot kaki 1.8-2.2 z enako močjo. Navor že pod 2000 rpm z zelo majhnim turbo lagom.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 13, 2013 10:49 pm

sašo5 je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:brez litraže ni nič, enostavno ne gre, pa nisem za 5.0 ampak tam od cca 1.8-2.2 je pa normalno, da vsaj nekak funkcionira vse skupaj....
Tole mi nikakor ni jasno - kaj hudiča ima velika specifična moč oz. velika moč iz male prostornine veze s ketno?


......logično, da nima nič - naroben kontekst si potegnil ven_mišljeno je bilo(nanaša se na nekaj postov višje) češ, da mora bit normalna litraža, da se avto spodobno pelje....sem absolutno proti današnji modi "downsizingom"

TrijoAdijo je napisal/-a:
S kako verigo, če pa ima zobati jermen?

vir: novi Auto bild stran 12 - naslov "Zobati jermen se vrača" citat: tudi Ford bo v svoj litrski ecobost večkrat nagrajeni motor začel vgrajevati jermen namesto verige.....



Slaba propaganda :roll:

poglej si to:

http://www.youtube.com/watch?v=Z5D4wBfDOcA
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a yashica Če feb 14, 2013 7:39 am

VW-jeve inžinirje bi poslal k Renaultu, da se naučijo skonstruirati verigo, ker tce motor teh problemov nima. Zdaj bo 1001 razlaga zakaj imajo novi tsi-ji serije EA211 vsi po vrsti zobati jermen, samo priznanja, da je ne znajo pravilno skonstruirati ne bo.

Fordov motor 1,0 ecoboost nikoli ni imel verige temveč zobati jermen potopljen v oljni kopeli kar zagotavlja tišji tek in manjšo obrabo. Sprva so pri fordu navajali, da je jermen " for life" nato so to spremenili v menjavo na 250 tisoč kilometrov. Mogoče je Ford napovedal, da bo tudi ostala paleta ecoboost motorjev(1,6-3,5 litrov prostornine) sledila najnovejšemu malčku v družini. 1.6 ima klasični zobati jermen, 2.0 ima pa še verigo. Pri Autobild-u so se res nekaj razpisali na to temo http://www.autobild.de/artikel/probleme ... 94823.html
Zadnjič spremenil yashica, dne Če feb 14, 2013 9:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Visok prosti tek golf 6 1.2 TSI

Napisal/-a Energetik81 Če feb 14, 2013 8:57 am

sašo5 je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:brez litraže ni nič, enostavno ne gre, pa nisem za 5.0 ampak tam od cca 1.8-2.2 je pa normalno, da vsaj nekak funkcionira vse skupaj....
Tole mi nikakor ni jasno - kaj hudiča ima velika specifična moč oz. velika moč iz male prostornine veze s ketno?


......logično, da nima nič - naroben kontekst si potegnil ven_mišljeno je bilo(nanaša se na nekaj postov višje) češ, da mora bit normalna litraža, da se avto spodobno pelje....sem absolutno proti današnji modi "downsizingom"
Mogoče sem res sfalil, ampak v tej temi in še drugih veliko folka povezuje raznorazne napake, ki nimajo nobene veze s turbino ali FSI tehnologijo.

Glede downsizinga - jaz sem pa povsem zadovoljen, da se dogaja napredek, da iz male lahke mašine dobiš skoraj dizelsko karakteristiko, veliko moč in še učinkovitost. Problem ni sam downsizing, problem je šparanje pri materialih in očitno preizkušanju izdelka, če potem crkujejo take banalne stvari kot je ketna.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov