Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Trda stopalka za zavoro

Napisal/-a Matko37 Pe feb 22, 2013 7:50 am

Avto Peugeot 206, letnik 2004, prevoženo 140.000km.

Po dolgem čase sem peljal omenjen avto in sem opazil da je stopalka za zavoro precej trša, kot je bila. Mati ki ga vozi, tega ni opazila (verjetno zato, ker ni stopalka postala naenkrat trda, ampak se je trdota morala počasi stopnjevati). Avto se sicer v redu ustavi, s tem da moraš kar pritisnit pedalko. Kaj bi to lahko bilo krivo? Olje še ni bilo menjano. Ploščice spredaj imajo za seboj kakšnih 10.000 km, zadnje zavorne obloge pa tudi tu nekje.

Je imel že kdo takšen primer. Vleče ga ne pri zaviranju. Imamo doma pe en P206 in je občutek na stopalki popolnoma drugačen, torej enak kot na vsakem drugem avtu, ki ima OK zavore.

Hvala za kakršenkoli nasvet,

lp
Matjaž
 
Uporabniški avatar
no-body
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: Sr jan 11, 2012 6:50 am

Re: Trda stopalka za zavoro

Napisal/-a no-body Pe feb 22, 2013 8:02 am

menjaj zavorno olje pa bo
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Trda stopalka za zavoro

Napisal/-a abbe Pe feb 22, 2013 8:20 am

zavora dela na vakum.oz zavorni ojačevalnik dela na vakum..
poglej da ne uhaja kje vakum.ponavad je to debela cev ki gre iz sesalnega kolektorja v zavorni boben.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Trda stopalka za zavoro

Napisal/-a Fan Pe feb 22, 2013 1:13 pm

Pozdravljeni

Kot je že @abbe napisal, ojačevalec zavor deluje na podtlak.
Enostavno se preveri:
- pri ugasnjenem motorju, stisnite 5-6x zavorno stopalko, sedaj bi morala biti stopalka visoka in trda, stisnite zavoro, držite stisnjeno zavorno stopalko in prižgite motor, stopalka se bi morala ugrezniti nekje okoli 1-2cm ........................... motor naj deluje in počasi stisnite še 5-6x stopalko, sama višina in trdota se ne sme spreminjati
V koliko imate možnost pa priklopite potlačni manometer. Pravilno se ga priklopi na stik, kjer je cev vstavljena v zavorni ojačevalec. Manometer ne sme imeti večjega odklona od 0,5bar pri enakomernem pritiskanju zavorne stopalke ..................... vse kar je več, nekje napeljava spušča.
Pozor: pri demontaži cevi na stiku zavornega ojačevalca, bodite pozorni in nežni - plastika pri večji sili hitro poči!!!!!

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov