Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Test sklopke

Napisal/-a paskvale To avg 26, 2008 9:34 am

Živjo,
tisti, ki veste (mehaniki torej) - bluzeranti pa raje bodite tiho; zanima me kako lahko preveriš ali je sklopka že skoraj fuč. Stvar je v tem, da mi skopka prijemlje že čisto na koncu pedala, toda nič ne drsi, avto se lepo pelje, speljevanje in vožnja brez dodajanja plina je tekoča (vem, da je občutek v vsakem avtu nekoliko drugačen).
Finta pa je v tem, da v zadnjem času prijemlje vse blžje konca hoda pedala, in ker mi avto ne sme odpovedati (vožnja v tujino cca 2000 km) razmišljam, da bi jo preventivno zamenjal. Torej...kakšni pametni nasveti?

Hvala! ;)
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To avg 26, 2008 9:47 am

daš v prvo, sklopko sam spustiš in če avto crkne bo še zdržala ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka To avg 26, 2008 10:10 am

Saj ne crkne kar naenkrat. Če še ne drsi, bo za tistih 2000km še zagotovo zdržala
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 26, 2008 12:34 pm

V peti prestavi na rahlem klancu (AC na Vrhniki) v območju največjega navora pohodiš gas do konca, začne slišno spodrsevat, motor hitreje pridobiva obrate kot avto hitrost. Če je sklopka slaba ponavadi na pumpi v Lomu že karakteristično smrdi. Ali popuščanje zajle ne pomaga?
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka To avg 26, 2008 12:50 pm

Ali popuščanje zajle ne pomaga?

To je pa odvisno od avta in ker ni napisal za kateri stroj gre :?: :?:
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto To avg 26, 2008 12:57 pm

je možno kej podaljšat obisk pri mehaniku zarad slabe sklopke? s kako matico al kej XD

avto je clio99 (avtomatsko nastavljanje ?)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To avg 26, 2008 1:22 pm

Ma tole avtomatsko nastavljanje je eno sranje. meni se je pokvarilo pa stane 70€ nova zajla. A se da vseeno malo jo štelat?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka To avg 26, 2008 2:59 pm

Pri Clio se ne da nič.Ko avto. nastavitev pride do konca je znak , da bo treba menjati sklopko. Zajle se proti koncu res začnejo trgati zato je bolje, da se sklopka zamenja - 2 zajli so že več kot kompletna nova sklopka.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To avg 26, 2008 3:03 pm

kako pa veš kdaj je nastavitev do konca? pri clio letnik 2002
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To avg 26, 2008 8:01 pm

ZA cliota ne vem....... vem da če nastaviš tak da je dejansko pedal že na pol notri ko še sploh nisi stisno..... pol je na koncu :D

V glavnem zajla mora bit skoz napeta ( pri hidravličnem sistemu pa se nastavlja tako ali tako samo). Ne sme bit popuščena ( občutek maš kot da gre pedal v prazno ) in ne sme bit našpanana ( spredaj mora bit malo lufta med zajlo in naslonom).

Sklopka pa ne gre tako z lahka.... edino v primerih če odpove ležaj ali pa se zlomi potisna plošča...... tudi ko že spodrsava bo še vedno šla kr daleč če je seveda ne boš pregrel totalno......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To avg 26, 2008 10:06 pm

Pozdravljeni
Lahko vam nagaja samo avtomatska žica sklopke. Zamenjajte jo z navadno, ki jo sam po potrebi nastavljate. ( evroton, west, motomat ... navadna žica pride okoli 20 -30€ )
Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka To avg 26, 2008 10:18 pm

Clio nima avtomatske žice. Mehanizem nastavljanja je v pedalu sklopke :lol:
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Če avg 28, 2008 12:09 am

Podobno vprašanje.

Ali je potrebno zamenjati sklopko?
-sklopka je zelo trda (avto ima 120.000 km).
-počasno zvezno speljevanje ni možno, ker če ni visokih obratov, začne avto cukat pri pospeševanju iz mesta
-pri manevriranju na parkirišču se ponavadi menjalnik zatakne in čeprav se sklopko drži, avto kar leze.

lp
Zadnjič spremenil rini, dne Če avg 28, 2008 12:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Če avg 28, 2008 12:19 am

Pozdravljeni
Lamela ne odvaja. Potrebno menjati sklopko, ker vas lahko vozilo pusti na cesti.
Lep pozdrav
 
mrkyweed
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če feb 28, 2013 6:11 pm

Re: Test sklopke

Napisal/-a mrkyweed Ne mar 03, 2013 2:24 pm

1. Test sklopke 1: Na mestu in pri delujočem motorju pretikajte v različne prestave. To mora iti lahko in brez škrtanja. Če ne, potem sklopka ne spusti povsem.

2. Test sklopke 2: Zategni ročno zavoro, pretaknite v drugo prestavo in poskusite z zategnjeno zavoro speljati. Če motor ne crkne, potem sklopka drsi.

3. Test sklopke 3: Pretaknite v prvo prestavo, počasi spuščajte pedal sklopke, ne da bi pritiskali na plin. Po približno dveh tretjinah hoda sklopke se mora avto počasi začeti premikati.

4. Pedal sklopke sme imeti največ tri centimetre mrtvega hoda.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov