Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Jazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jul 31, 2010 2:30 pm

P206 - elektrika problem

Napisal/-a Jazz So jul 31, 2010 2:53 pm

Pozdravljeni,

v upanju, da je kdo ze imel podoben problem ali pa se mu vsaj priblizno sanja kje bi bil problem, se obracam na vas. Gre za P206, l. 2002, 1,4 HDI, 150K km.

Pred kratkim so mi iz avta ukradli radio in zadnje zvocnike s police (odprt je bil tudi del pod volanom, kjer je polno kablov, ceprav kabli radia/zvocnikov tam sploh niso speljani in iztaknjen pepelnik). Cez nekaj dni sem dala zmontirati nov radio/zadnje zvocnike, kaksne tri dni za tem pa se je pojavil sledec problem z elektriko, ki bi bil morda lahko povezan ravno z zgoraj opisanim dogodkom.

Kar naenkrat se mi prizgejo kontrolne lucke za ABS, ESP, AIRBAG (oba), rocno zavoro ((!)) in utripa lucka STOP. Ko se to zgodi, umrejo vsi stevci (gorivo - gori se lucka za rezervo, obratomer, hitrost, temperatura, st. prevozenih kilometrov). Prav tako ugasne lucka za prizgane luci in ce vklopim smernik, se lucka na armaturki ne prizge, kjub temu, da smernik normalno klika in dejansko dela. Samo enkrat v takem primeru niso delali tudi vsi stirje smerniki. Luci delajo brez problema, le da se z dolgimi skoraj da ne vozim (mi pa crkuje sprednja pozicijska zarnica redno). Vzvratne pa so delovale, vsaj takrat, ko sem jih preverila (ceprav se mi je en audi zadnjic skor prilepil na zadek :roll: , ko sem na avtocesti zadnja stala v koloni - vendar z vkljucenimi vsemi stirimi smerniki). Tudi ABS dela, avto naceloma dela bp.

To se dogaja popolnoma nakljucno, vcasih lucke zasvetijo/stevci umrejo za par sekund, vcasih je tako celo voznjo.

Ker se mi je to zgodilo pred dopustom (Hrvaska), sem avto urgentno peljala na servis, vendar priklop na tester ni pokazal napake (razen stikala za sklopko, ki pa baje nima veze, sploh ker avto nima tempomata). Predlagali so sicer menjavo kljucavnice, vedar mi je eden od fantov rekel, naj najprej dobim enega dobrega elektricarja, da mi preveri vse stike. Preverili so tudi akumulator in alternator, vse OK.

Po klicu treh elektricarjev, sta me dva napizdila (prvi me je po vprasanju, kje je problem, nahrulil, ce mislim, da mi bo to cez telefon zrihtal...WTF???, drugi me je odslovil, ces, da ima avto toliko konektorjev, da ga lahko en mesec gleda, pa ne bo odkril napake). Sele tretji je bil prijaznejsi, predlagal mi je, naj se se malo vozim, in probam ugototvit, kdaj se lucke prizgejo in ko se prizgejo, malo butam po avtu, da skusam ugototiviti, kje so slabi stiki oz. od kod tezava prihaja.

Zal ni nobenega vzorca, kdaj in kje se lucke prizgejo/ugasnejo, dogaja se popolnoma nakjucno, vasih takoj, ko ga prizgem ali dam kontakt, spet drugic med voznjo, ali po 300m ali po 5km voznje (na dopust sem se s prizganimi luckami/nedelujocimi stevci peljala 90 km poti, po postanku pa se 60 km brez problema...nazaj obratno, lol). Enkrat so se prizgale in takoj ugasnile pa spet prizgale samo ob dodanem kontaktu, ko je avto stal. Enkrat sem med tem malo porukala rocno zavoro in so se ugasnile...za par minut, vendar mi trik ni uspel nikoli vec, zato verjamem, da je slo le za nakljucje. Prav tako sem poskusala malo premikati kjuc v kljucavnici, pa ni bilo ucinka.

Naj se povem, da ko lucke svetijo, svetijo se naprej, tudi, ko avto ugasnem in kljuc vzamem iz kjucavnice. Glede na to, da po tem, ko je avto ugasnjen, se vedno ostane malo elektrike (npr. za zapreti sipe), predvidevam, da takrat porabljajo le-to elektriko. Ko sem enkrat sla avto pocekirat na parking, priblizno pol ure za tem, ko sem ga ugasnila in so lucke gorele, so le-te se vedno gorele, ampak so takoj, ko sem avto odklenila (daljinsko), ugasnile. Vceraj pa, na primer, so lucke zopet ostale prizgane, ko sem avto pustila na parkingu. Ko sem se po sluzbi vrnila in ga odklenila (daljinsko), so se lucke takoj prizgale, vednar so takoj, ko sem dala kontakt ugasnile in se niso vec prizgale na poti domov, vse je delalo normalno in brez problema.

Se ena zanimivost, ki je morda spet samo nakljucje. Sedaj sem se tri dni vozila na rezervi, se pravi je gorela lucka za rezervo. V tem casu se problem nikoli ni pojavil, dan potem, ko sem tankala, pa se je spet zacelo dogajati. Vendar sedaj, ko umrejo stevci, lucka za rezervo ne gori, ampak utripa.

Se opravicujem, ker sem se res razpisala, ampak sem zelela problem cim bolj nazorno opisati. Upam, da mi bo kdo od vas znal pomagati, v naprotnem primeru pa vas naprosam za kontak dobrega elektricarja v Ljubljani, ki bi si bil pripravljen vzeti cas, in pregledati stike, v primeru, da je problem res v tem.

Hvala, ker ste si vzeli cas in prebrali ta "roman" ter za vse morebitne koristne informacije :)

Lp!
Zadnjič spremenil Jazz, dne Ne avg 01, 2010 10:48 am, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Skorpjon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če jan 12, 2006 9:08 pm

Napisal/-a Skorpjon So jul 31, 2010 3:09 pm

Jaz bi na tvojem mest peljal avto do elektricarja ter naj ti razdre stevce na armaturi ter pogleda za slabe stike saj je po mojem mnenju tam napaka.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So jul 31, 2010 4:39 pm

Poglej vse stike, še posebej masne točke - kjer so kabli priviti na maso. Odvij, pobrusi z majhno medeninasto krtačko in zategni nazaj.
Poglej če je kjerkoli na žicah ali konektorjih kaj vlage ali vode. Bodi pozorna tudi na korozijo - zeleni volk.
Preglej čimveč konektorjev, če so dobro staknjeni skupaj in še posebej če vidiš kakršnekoli znake da bi se kateri stopil ali zažgal. Tudi smrad. Enako preveri tudi pri škatlah z varovalkami.
Ker praviš da je elektrika ostala tudi po odvzemu kontakta, je zelo verjetni krivec vložek ključavnice.

(Dobro postavljeno in opisano vprašanje si zasluži dobro svetovanje) :bow Je pa res da je še lažje svetovati če si kdo pogleda stvar v živo.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo So jul 31, 2010 4:52 pm

pomoje so ti hotli kr ceu avto odpelat,pa jim ni ratal :evil: ..drgač pa kokr je @seba povedu,vložek ključavnice poglej oz. zamenjaj ;)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So jul 31, 2010 9:45 pm

Pozdravljeni

Na diagnostični liniji od ECUja imate porabnika, ki tja ne sodi:

- vložek klučavnice
- napačno vezan/montiran radio
- poškodovana napeljava

V koliko imate možnost, naj vam vaš mojster z voltmetrom ( kontakt vklopljen, motor ne deluje )izmeri tok na pinih 4 in 7 ( 16 pinski diagnostični priklop ). Meritev mora pokazati pod 9V. V koliko pokaže več ( napaka: vložek ključavnice ali poškodovana napeljava ), v primeru da pokaže 12V je nestrokovno priklopljen avtoradio.

Predvidevam, da vam vašo težavo lahko odpravijo v avtoelektriki:
- Zalaznik ( pot čez gmajno )
- Kogovšek ( dravlje )

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Ne avg 01, 2010 12:06 am

To so sicer znane težave napake z Peugeot prižgane lučit itd... oziroma vse težave z elektroniko, ki si jih opisala. Tudi pri meni znajo luči ostati prižgane, čeprav sem jih ugasnil, pa je peugeot 307.
Očitno so ti sam kakšen stik naredili ko so ti radio ukradli in je števec najbolj nasrkal. Uglavnem če ti računalnik ne pokaže napako, gre za napako števca in ti ta dela težave. Najboljše da najdeš drugi na odpadu in ga zamenjaš-
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Ne avg 01, 2010 10:55 am

Glede na vse naštete simtome ti je odletel glavni računalnik...sicer pa ne boš prvi ki na 206-ki menja računalnik....cca 800€ je pa stroška.
 
robert1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če mar 04, 2004 6:58 am
Kraj: Radenci

Napisal/-a robert1 Ne avg 01, 2010 11:05 am

Jaz bi najprej prečekiral števec....in odklopil avtoradio.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne avg 01, 2010 1:42 pm

FAN ti je za dva dobra povedal, tretji je Založnik na začetku Tržaške čez Dolgi most. Večkrat je slabe colje, strokovnjak za PSA pa prva klasa, je dolga leta delal za Trobca (PSA).
 
drotkar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne nov 22, 2009 7:12 pm
Kraj: nekje ob savi

Napisal/-a drotkar Sr avg 04, 2010 7:16 pm

definitivno so narobe priklopili avtoradio, v napajalnem konektorju se nahaja žica po kateri poteka podatkovno vodilo za prenos podatkov med računalniki.
Ko linija pade padejo števci....

A je radio montiral kakšen fuš-majster??
mislim, da imaš zamašeno žico !
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Napisal/-a eXtreme69 Sr avg 04, 2010 10:23 pm

Radio sem ji montiral jaz... in tukaj z radijem nima bit kaj narobe, ker je bil že prej radio notri in se je vse na išto inštalacijo dalo.

Če so bili pa problemi z elektriko že z prejšnjim radijem pa ne vem?
Slika
 
Jazz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: So jul 31, 2010 2:30 pm

Napisal/-a Jazz Če avg 05, 2010 4:14 pm

Monterju naceloma zaupam, tako da jaz tudi mislim, da ni to (ceprav, priznam, nimam pojma). Radio sem omenjala bolj zaradi kraje, ker so mi kot receno, odprli tudi vse pod volanom, kjer je polno kablovja, in morda tam zjebali kake stike.

Uglavnem, jaz bi se vsem, ki ste sodelovali v tej temi, full zahvalila za vse dobre napotke in predloge. No, ce ima se kdo kej, kr povejte!

Sedaj pa se vesela novica - problem je, tako kot se je pojavil, sedaj kr naenkrat tudi izginil. Od torka naprej se mi ni vec zgodilo in upam, da tako tudi ostane :)

V nasprotnem primeru se pa z vasimi predlogi odpeljem do elektricarja in porocam kaj je bilo ;)
 
Citroenc3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po mar 04, 2013 12:30 pm

Re: P206 - elektrika problem

Napisal/-a Citroenc3 Po mar 04, 2013 12:34 pm

Čisto isti problem včeraj na c3 1.4 hdi. Danes ni na servisu ugotovil nič.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: P206 - elektrika problem

Napisal/-a LukL Po mar 04, 2013 12:51 pm

priporočam obisk kakšnega drugega peugeot serviserja.
Sem se pogovarjal par mesecev nazaj z električarjem s peugeota in mi je dejal da se na teh 206 rado poškodujejo/obribajo kabli, ki so na poti iz potniškega prostora do motornega prostora, nekje pri požarni steni (zaj**** dostop). In je reku, da je na prvem primeru, ki je imel to napako tudi naredu doktorat iz avta, ker je baje vse križno gorelo, sedaj pa ko ve za kaj se gre pa itak takoj ugotovi.

Problem pa je lahko tudi kot so že omenili v števcu in pa v BSI (enota, ki je tam pri kolenih kjer je polno kablov :) )
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov