LMM sem menjal pri mehaniku, kupljenem pri njem, ampak sumim, da je sploh bil zanič... Sama nategancija s temi mehaniki, res!
.com je napisal/-a:kaj jamraš tle je.bemti...pojdi lepo do pooblaščenega servisa, pa naj ti tam vse uredijo/popravijo...
če ne najdeš enega dobrega mehanika za vw, si pa tut za luno...
pojdi na team-vw forum, pa tam predstavi težavo...pa malo prečekiraj kdo je tam štručko za to...jih je kar ene par
TrijoAdijo je napisal/-a:Največji problem dandanašnjih mehanikov je, da večina takoj, ko mu avto pripelješ pred delavnico in mu poveš, da je dizl in da cuka, takoj pribijajo, da je pumpa defektna al pa dize, redkokateri pa se zavzame, priklopi tester in naredi en krog z avtom.Vsi bi samo nekaj napamet menjali,pa to mastno kasirali, stranka pa...eh...ko jo j**e...sej ma dnar,pa naj plačuje![]()
Tko, da avtorja teme čist zastopim. On ne nuca ugibanja mehanikov,kaj bi lahko bilo narobe, niti ne nuca forumskega pametovanja,ampak nuca človeka, ki bo vsaj interes pokazal,da bo napako ugotovil in odpravil.
abbe je napisal/-a:kaj pa če avto dejansko ima več napak in zato vsak mehanik pravi ,da kaže drugo napako?
ker dvomim da bi rezlični testerji pokazali različne napake pa čeprav bi šlo za isto.
praviš da ko presežeš 2000 obratov vozilo zgubi moč,kako potem veš da turbina dela? (napisal si da turbina dela)
dokler ne pogledaš parametrou ne moreš z zagotovosjo trditi d turbina dela?
primozek68 je napisal/-a:Jaz bi ti svetoval takole: greš do AH Mihalič v Šentjurju pri Grosupljem. Vprašaš na šalterju, kdaj bi imel kdo 20 minut časa, da se zapeljeta en krog s priklopljenim testerjem in boš imel že en kup odgovorov. Velika možnost je, da bo zastonj, ali pa manj kot 10-20€ za ''kavico''.
Spet odvisno, s kod si. Podoben prijem lahko uporabiš na drugih servisih. Beseda ni konj.
Koliko čez 300.000km ima (realnih)?
Romzis je napisal/-a:Moj favorit je LMM! Daj bodi dober pa ga magari slikaj ali pa napiši kakšen/od katere firme je.
Če te kaj tolaži: na HDI-ju sem imel "prebit vakuum na EGR ventilu". To ji bila ugotovitev pooblaščenca. Pol sem se še malo zabaval (imam tester za Citroene) in prišel do zaključka da je krivec MAF senzor (pri VAGu se mu reč LMM). Notri je bil montiran nek no-name. Nov je sicer koštal dobrih 100€, ampak stvar laufa bp od takrat naprej.
Edit: še link kaj se je dogajalo
viewtopic.php?f=6&t=94654&p=1578961#p1578961
coraxsan je napisal/-a:Pomankanje kulture, je.bemti? Uradni servis me bo ocuril za isto vrednost, kot je vreden avto. Če nisi zaposlen na uradnem servisu, se parkiraj nazaj na stand by mode, okej? Plus to, da ne jamram, ampak sem odprl temo, da bi našel kakšen nasvet, pomoč ali podobno izkušnjo... Ali, da bi mogoče našel kakšno koristno
coraxsan je napisal/-a:
Ampak glej ga zlomka, šesti je rekel, da je slaba... Torej, nad 2000 ni več niti tiste minimalne vleke, do te številke avto še nekako dobi obrate, kar je nad pa zelo zelo težko.
coraxsan je napisal/-a:trenutno ne morem do avta, ampak za luftmesser sem dal 95€.
Fan je napisal/-a:Kakor koli se obrne, vozilo o katerem govorimo ni kvantna fizika, v koliko bi se negdo zavzel in ga pregledal, bi našel napako.
Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov