Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a primozek68 Po mar 11, 2013 11:51 am

Jaz bi ti svetoval takole: greš do AH Mihalič v Šentjurju pri Grosupljem. Vprašaš na šalterju, kdaj bi imel kdo 20 minut časa, da se zapeljeta en krog s priklopljenim testerjem in boš imel že en kup odgovorov. Velika možnost je, da bo zastonj, ali pa manj kot 10-20€ za ''kavico''.

Spet odvisno, s kod si. Podoben prijem lahko uporabiš na drugih servisih. Beseda ni konj.

Koliko čez 300.000km ima (realnih)?
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a Romzis Po mar 11, 2013 2:22 pm

LMM sem menjal pri mehaniku, kupljenem pri njem, ampak sumim, da je sploh bil zanič... Sama nategancija s temi mehaniki, res!

Moj favorit je LMM! Daj bodi dober pa ga magari slikaj ali pa napiši kakšen/od katere firme je.
Če te kaj tolaži: na HDI-ju sem imel "prebit vakuum na EGR ventilu". To ji bila ugotovitev pooblaščenca. Pol sem se še malo zabaval (imam tester za Citroene) in prišel do zaključka da je krivec MAF senzor (pri VAGu se mu reč LMM :mrgreen: ). Notri je bil montiran nek no-name. Nov je sicer koštal dobrih 100€, ampak stvar laufa bp od takrat naprej.
Edit: še link kaj se je dogajalo
viewtopic.php?f=6&t=94654&p=1578961#p1578961
-----------------------
Romzis
 
coraxsan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če mar 07, 2013 8:29 pm

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a coraxsan Po mar 11, 2013 8:17 pm

.com je napisal/-a:kaj jamraš tle je.bemti...pojdi lepo do pooblaščenega servisa, pa naj ti tam vse uredijo/popravijo...
če ne najdeš enega dobrega mehanika za vw, si pa tut za luno...

pojdi na team-vw forum, pa tam predstavi težavo...pa malo prečekiraj kdo je tam štručko za to...jih je kar ene par


Pomankanje kulture, je.bemti? Uradni servis me bo ocuril za isto vrednost, kot je vreden avto. Če nisi zaposlen na uradnem servisu, se parkiraj nazaj na stand by mode, okej? Plus to, da ne jamram, ampak sem odprl temo, da bi našel kakšen nasvet, pomoč ali podobno izkušnjo... Ali, da bi mogoče našel kakšno koristno informacijo... Ampak, kot kaže si ti preveč pameten, da bi vedel za drug odgovor, kot uradni servis...

TrijoAdijo je napisal/-a:Največji problem dandanašnjih mehanikov je, da večina takoj, ko mu avto pripelješ pred delavnico in mu poveš, da je dizl in da cuka, takoj pribijajo, da je pumpa defektna al pa dize, redkokateri pa se zavzame, priklopi tester in naredi en krog z avtom.Vsi bi samo nekaj napamet menjali,pa to mastno kasirali, stranka pa...eh...ko jo j**e...sej ma dnar,pa naj plačuje :roll:
Tko, da avtorja teme čist zastopim. On ne nuca ugibanja mehanikov,kaj bi lahko bilo narobe, niti ne nuca forumskega pametovanja,ampak nuca človeka, ki bo vsaj interes pokazal,da bo napako ugotovil in odpravil.


Točno to, samo bežen pogled in poslušanje motorja in že imajo diagnozo. In pazi zdaj: bil pri šestem. Diagnoza je: motor nima kompresije in da motor klenka, da bo shodil in da se ne splača popravljat... Potem se pa najdejo razni "prepametni" uporabniki, ki pravijo, da bi rad čim ceneje popravil avto... Kako naj človek popravlja, če vsak trdi drugače... Je pa ta prvi, ki se je z avtom peljal, torej mu kar verjamem. In če je res, kar pravi - no, potem sem pač ob nekaj čukov evrov...

abbe je napisal/-a:kaj pa če avto dejansko ima več napak in zato vsak mehanik pravi ,da kaže drugo napako?
ker dvomim da bi rezlični testerji pokazali različne napake pa čeprav bi šlo za isto.
praviš da ko presežeš 2000 obratov vozilo zgubi moč,kako potem veš da turbina dela? (napisal si da turbina dela)
dokler ne pogledaš parametrou ne moreš z zagotovosjo trditi d turbina dela?


Možno je tudi to, da ima avto več napak. Da turbina dela, mi je rekel eden od mehanikov, ne vem, četrti, ali peti... Ampak glej ga zlomka, šesti je rekel, da je slaba... Torej, nad 2000 ni več niti tiste minimalne vleke, do te številke avto še nekako dobi obrate, kar je nad pa zelo zelo težko.

primozek68 je napisal/-a:Jaz bi ti svetoval takole: greš do AH Mihalič v Šentjurju pri Grosupljem. Vprašaš na šalterju, kdaj bi imel kdo 20 minut časa, da se zapeljeta en krog s priklopljenim testerjem in boš imel že en kup odgovorov. Velika možnost je, da bo zastonj, ali pa manj kot 10-20€ za ''kavico''.

Spet odvisno, s kod si. Podoben prijem lahko uporabiš na drugih servisih. Beseda ni konj.

Koliko čez 300.000km ima (realnih)?


Mislim, da ima avto kar čez 400.000, nisem pa siguren... Bom se zapeljal tja in če potrdijo, kar je rekel zadnji mehanik, potem ga bom prodal za dele.

Romzis je napisal/-a:Moj favorit je LMM! Daj bodi dober pa ga magari slikaj ali pa napiši kakšen/od katere firme je.
Če te kaj tolaži: na HDI-ju sem imel "prebit vakuum na EGR ventilu". To ji bila ugotovitev pooblaščenca. Pol sem se še malo zabaval (imam tester za Citroene) in prišel do zaključka da je krivec MAF senzor (pri VAGu se mu reč LMM :mrgreen: ). Notri je bil montiran nek no-name. Nov je sicer koštal dobrih 100€, ampak stvar laufa bp od takrat naprej.
Edit: še link kaj se je dogajalo
viewtopic.php?f=6&t=94654&p=1578961#p1578961


trenutno ne morem do avta, ampak za luftmesser sem dal 95€.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a .com Po mar 11, 2013 8:29 pm

coraxsan je napisal/-a:Pomankanje kulture, je.bemti? Uradni servis me bo ocuril za isto vrednost, kot je vreden avto. Če nisi zaposlen na uradnem servisu, se parkiraj nazaj na stand by mode, okej? Plus to, da ne jamram, ampak sem odprl temo, da bi našel kakšen nasvet, pomoč ali podobno izkušnjo... Ali, da bi mogoče našel kakšno koristno


Meni morda pomanjkanje kulture, tebi kaj drugega...
Prvih nekaj tvojih postov piše samo o tem, kako si zamenjal 1001 mehanika in nič rešeno...
Jaz ti pa pravim, da pojdi do uradnega... pa že spet ni prav...
Pa se zajebavej pri lokalcih še naprej in meči denar ''skozi okno''...
Napisal sem ti še, da pojdi na team-vw forum, kjer je kar nekaj pravih majstrov za motorje šravfat...
kaj bi še rad je.bemti?

noben ti tukaj ''z glave'' ne bo mogel pomagati... taki problemi se rešujejo na licu mesta, ko se vidi in sliši motor...
ti pa tumbej naprej...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a sašo5 Po mar 11, 2013 8:46 pm

coraxsan je napisal/-a:
Ampak glej ga zlomka, šesti je rekel, da je slaba... Torej, nad 2000 ni več niti tiste minimalne vleke, do te številke avto še nekako dobi obrate, kar je nad pa zelo zelo težko.


nisem se vmešaval v debato, ker nemogoče je po forumu popravit bilo kater avto, po svoje pa razumem, da lastnik za 15 let star avto nebi rad zapravil celo premoženje, še najbolje je napisal uporabnik "Fan" sem pa dojel, da dejansko nimaš pojma o pojmu(ne mislim nič slabega, si verjetno strokovnjak na kakem drugem področju) kar se tehnike tiče, zato sem tudi vzel citat zgoraj, pa si verjetno ne bo težko zapomnit, da to o slabi turbini ne drži vode, KER turbina dela, ali ne dela, tretje oz. neka sredina ne obstaja...

coraxsan je napisal/-a:trenutno ne morem do avta, ampak za luftmesser sem dal 95€.

tudi ta zadeva se v petih minutah stestira in veš na čemu si............smo si že pomagali in z drugega avta vzeli za probo, če ni šlo drugače - zelo enostavno...

Fan je napisal/-a:Kakor koli se obrne, vozilo o katerem govorimo ni kvantna fizika, v koliko bi se negdo zavzel in ga pregledal, bi našel napako.

to pa drži kot pribito - praktično je to neke vrste novodobni yugo, vsak ki je mel "pet minut časa" ga je spravil v red v enem dopoldnevu, pa še ketnco zamenjal za jermen na 45..........ta Passat je pa samo stopničko višje...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a abbe Po mar 11, 2013 9:11 pm

v roku dveh ur se da sigurno izločit kaj ni narobe.
se pravi se da preverit lmm,da se preverit delovanje turbine (če dovolj polni)
da se preverit map senzor
nasploh se da pogledat ostale parametre kar se tiče motorja,
tut bosch pumpo se da do določene meje preverit, samo čas si mora kdo vzet
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a TrijoAdijo Po mar 11, 2013 10:17 pm

Pa je šesti dejansko izmeril kompresijo z recimo motometrom? Ali jo je izmeril tko...na oko (kar ne bi bilo nič novega glede na to, da dandanes svakojaki mehaniki postavljajo svakojake diagnoze, dejansko pa ni noben avta od daleč videl)?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
sebor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr okt 11, 2006 10:58 pm

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a sebor Če mar 14, 2013 11:37 pm

Podobna izkušnja iz Forda diesel

Kupim v Sparu dodatek za 20 € - STP Complete fuel system cleaner for diesel engines in je par tisoč kilometrov mir. Mogoče je vredno poskusit.
 
coraxsan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če mar 07, 2013 8:29 pm

Re: Passat - nemogoč avto

Napisal/-a coraxsan Pe mar 15, 2013 5:32 pm

@sašo5

Če leti name, sem napisal, da se zdi, kot, da je turbino zaprlo. S tem sem seznanjem, da turbina ali dela ali ne, tretje opcije ni in da nad določenim številom obratom dela neprekinjeno. Ko ugasnem avto in spet prižgem, se turbina vede spet "živo". To, da nimam pojma o pojmu pa že vem, ker če bi imel, ne bi tukaj pisaril.

@.com

Grem na uradni servis drug teden in me prav zanima njihova diagnoza, je.bemti.

@TrijoAdijo

Ne vem, rečeno mi je bilo samo to, da motor nima kompresije...

Drugače sem pa zvedel veliko informacij, kaj vse mehaniki delajo in na kakšen način "služijo" denar. Same prevare. Z menjavami šob, do servisov, itd.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov