Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
miler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po dec 06, 2010 8:42 pm

ford focus 1.6 16v letnik2003

Napisal/-a miler Sr mar 20, 2013 6:35 pm

Se zgodi da avtomobila ne uporabljam kakšen dan dva pa motor noče vžati.Po kar nekaj poskusih motor le s težavo zaženem,za tem pa motor deluje normalno par dni ,potem pa se težave ponovijo. Se zahvaljujem za pomoč
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6584
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: ford focus 1.6 16v letnik2003

Napisal/-a Fan Sr mar 20, 2013 7:49 pm

Pozdravljeni

Preverite, da ne pade gorivo - posledično se mora več časa "verglati" da pride gorivo do valjev.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
ddejc
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Če feb 28, 2008 11:29 am

Re: ford focus 1.6 16v letnik2003

Napisal/-a ddejc Če mar 21, 2013 1:08 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Preverite, da ne pade gorivo - posledično se mora več časa "verglati" da pride gorivo do valjev.

Lep pozdrav


Pri elektro črpalki goriva? Dvomim.

Ko ne bo hotel vžgati mu dodaj malce plina. Če bo nato vžgal ga vrjetno heca ventil prostega teka, ki se ne opre po daljšem stanju. Ta ventil se odpre kadarkoli je pedal plina v nevtralnem položaju, da zrak zaobide zaprto dušilno loputo.
Imam sam isto težavo na fiesti, ki se mi pojavi na vsake toliko po daljšem obdobju vlažnega vremena.
 
ddejc
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Če feb 28, 2008 11:29 am

Re: ford focus 1.6 16v letnik2003

Napisal/-a ddejc Če mar 21, 2013 1:11 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Preverite, da ne pade gorivo - posledično se mora več časa "verglati" da pride gorivo do valjev.

Lep pozdrav


Pri elektro črpalki goriva? Dvomim. Sicer pa lahko zmeri tlak goriva. @miler vzami enostaven merilec tlaka pnevmatik pa ga piklopi na ventil, ki ga boš našel nekje okoli injektorjev motorja (identičen ventilu na pnevmatikah). Zmeri tlak preden daš kontakt in po kontaktu, ko se črpalka goriva ugasne.

Ko ne bo hotel vžgati mu dodaj malce plina. Če bo nato vžgal ga vrjetno heca ventil prostega teka, ki se ne odpre po daljšem stanju. Ta ventil se odpre kadarkoli je pedal plina v nevtralnem položaju, da zrak zaobide zaprto dušilno loputo. Če mu dodaš malce plina odpreš loputo in s tem omogočiš pretok zraka v motor. Samo ne pretiravaj, da ga ne boš zalival v štartu.
Imam sam isto težavo na fiesti, ki se mi pojavi na vsake toliko po daljšem obdobju vlažnega vremena.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov