Napisal/-a pocesnkII Pe jan 07, 2011 8:23 am
na filtru snames dovodno cev nafte, iz z kompresorjem pihnes vanjo. (dejansko pošlješ nafto nazaj v rezvoar) pri tem imej odptro za tankat pokrovček. fino bi pa bilo ce bi ob tem početju bil nekdo pod avtom in ce je avto suh spodaj bi se moral narediti saj malo mastno ce kje pušča. sem mel problem ko se je zamasila mrezica nazacetku cevi iz rezvoarja, katera preprečuje vstop večjim smetmi v dovodne cevi. s tem ko bos pihal notr bos problem za silo resil oz ce bo potem deloval avto, bos saj vedu v cem je problem.
p.s. ko ga bos hotel po tem postopku zagnati moras storiti naslednje(tako delam jaz, lahko se tehnike razlikujejo):v filter naliješ nafto do fula, nato pa nalivas nafto se v dovodno cev goriva (saj si nafto ko si pihal izpraznil iz cevi in je sedaj zrak notr), nalivas tolko časa da začne ''počasi požirat'', saj pol nebos mogu ker polnis rezvoar,... uglavnem ko bos to naredu moraš hitro cev nataknit na filter da pride čim manj zraka notr v cev. pol pa verglat in ko zavergla ga drži na malo višjih vrtljajih da mal pozene nafto in sprazne ''fouš'' zrak.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM