Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC So avg 12, 2006 12:16 pm

To da esi žre olje je itak znano, isto je poroblem z pregrevanjem ... daj not hladilnik od crx-a starega je enkrat vecji, pa bo boljše.Glede olja pa če ga spije majn kot 1l na 1000 je še to normalno za esi-ja sploh če je pogosto v visokih obratih, drugace pa je generalka za ta motor okoli 200 tisoc tolarjev.
Slika
 
Uporabniški avatar
da hype
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne feb 06, 2005 2:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a da hype So avg 12, 2006 2:50 pm

Thx SkIDiver za te inf.

Se pravi če je kompresija ok pol ni tolk škode na motorju samo tefloni.

CockroaC ja prej mi ni pil olja ma nč, neopazno. Drugač sm pa tud jz bral da je slabost esi motorjev hladilnik sam sranje k se mi je začel pregrevat lih en tedn pred dopustom, pa nism mel kaj.
No jz upam da bo manjši problem, ker ga ne mislm prodajat.Thx
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver So avg 12, 2006 3:03 pm

da hype je napisal/-a:Thx SkIDiver za te inf.

Se pravi če je kompresija ok pol ni tolk škode na motorju samo tefloni.


Jap. Ker kompresija je največja, ko je bat v zgornjem položaju in so ventili zaprti. Takrat tud teflon tesni, če ni zdelan čist do amena. Problem nastane, ko je ventil odprt in prek glave pride olje v sam motor zato tud plavo pokadi v višjih obratih. Če bi ti šli obročki bi tud opazu na zvoku pa že v prostem teku bi smrdelo po skurjenem olju iz izpuha.
Se pa zadeve loti čim prej in do tedaj vozi z mirno nogo, ker v končni fazi ti gre lahko tud katalizator (če ga imaš) kar prinese še par 10k sit dodatka za menjavo.

Pa ko boš pri menjavi hladilnika spusti skozi motor vodo iz pipe, da izpere vodne kanale pa potem notr mešanco antifriza in destilirane vode. Vsekakor boljše kot navadna voda, ki vsebuje vodni kamen.
 
Uporabniški avatar
da hype
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne feb 06, 2005 2:07 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a da hype So avg 19, 2006 12:23 pm

Evo bil sm pr mehaniku. Pomeril je kompresijo in je reku da je vse cool (uf mal sm si oddahnil) , da je z mašino tko kot treba bit. Je pa reku nunjo kiler zamenat, ki sem ga že naročil novega od vti-ja, tko da zamenam pa povem, kako je zdej sm pregrevanjem.

Je pa reku mehanik, da če so tefloni da se mora dat dol glava in da oni to pošlejo nekemu majstru kjer mora neki obdelat glavo, neke sedeže itd. V glavnem da je to ful dela in da je strošk okol 100k. A je to res, k kle kokr ste pisal nism mel občutka da je tok dela z tefloni.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe avg 25, 2006 10:46 am

da hype je napisal/-a:Evo bil sm pr mehaniku. Pomeril je kompresijo in je reku da je vse cool (uf mal sm si oddahnil) , da je z mašino tko kot treba bit. Je pa reku nunjo kiler zamenat, ki sem ga že naročil novega od vti-ja, tko da zamenam pa povem, kako je zdej sm pregrevanjem.

Je pa reku mehanik, da če so tefloni da se mora dat dol glava in da oni to pošlejo nekemu majstru kjer mora neki obdelat glavo, neke sedeže itd. V glavnem da je to ful dela in da je strošk okol 100k. A je to res, k kle kokr ste pisal nism mel občutka da je tok dela z tefloni.

1. Po dolgem casu sem se prijavil samo zarad tebe ..
2. Teflon se zbije dol pa novega gor nabije .. vsaj v mojem primeru, kako pa ima honda, ne vem. Verjetno ne ravno kaj drugace ..

Tle pa mas sliko teflonckov ..
Slika
Slika
Tiste rdece pa zelene gumice ..

Pa se nabijanje ..
Slika


Ker noben nic tocno ne napise .. bom jaz .. ko motor dekapitiras;
Je potrebno: (Doh .. :twisted:)
Menjat dihtunge
Menjat vijake za glavo
Vse zlozit v enakem vrstnem redu. (Beri tisi ventil v isti kanal, in seveda korespondentni odročnik.)

Je priporočljivo: (drgac si naredu bolj kot ne nic .. :roll:)
Utečt ventile
Menjat teflone
Glavo dat na mizo pa pobrusit/zravnat
Pregledat ter temeljito spucat glavo.

Nikakor ne: (ker se znajo zadeve lomit pa pokat :!:)
Karkoli zamesat
Karkoli pozabit
Kakorsnikoli vijak pretegnit (odejo navoji al pa vijak poc)
ITD ..

No jaz sem to delal sam .. pac tuning .. smo zelo pobral glavo pa odmicne menal pa etc ..

Drgac pa je takole.

Komplet dihtung (zgornji del + tefloni) so stal 24000 sit, vijaki za glavo so me prsli od oka cca 10000SIT. Glavo mi je mehanik zastonji ponizal delo pa smo delal jaz pa se va kolega .. tako da si zracunaj strosek kolk te pride .. sedaj imas vsaj referenco .. ;)

Gre pa za Ford Escort 1.6 16V letnik 96.

Pa se ostale slike ce koga zanima ali pa ce bo najdu kaj koristnega / poučnega ..
http://ford.krneki.org/thumbnails.php?album=148

LP, Klemen

PS @ Ice: No vids to tebi manjka na forumu .. :)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe avg 25, 2006 8:50 pm

Zdaj so že eni frajerji, ki s kompresorjem zrak skozi luknjo za svečo v cilinder napumpajo in teflone menjajo brez snemanja glave, endvatri, pa ima vse nove not, pa ni dihtunge in ne ravnanja glave. Čudno, da se to že prej ni kdo zmislu.
 
Uporabniški avatar
tadejd
Uporabnik
 
Prispevkov: 898
Pridružen: Če avg 21, 2003 12:16 pm
Kraj: MARIBOR

Napisal/-a tadejd Pe avg 25, 2006 9:49 pm

to da ti žre olje ni nič kaj posebnega...jaz mam VTI-ja pa mi tud žre olje pa ko se vetec vklopi malo skadi...j*** ga ni novi avto...samo mojega čaka čez zimo generalka :lol:
 
SkIDiver
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če mar 24, 2005 7:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a SkIDiver Pe sep 08, 2006 4:11 pm

joztom je napisal/-a:Zdaj so že eni frajerji, ki s kompresorjem zrak skozi luknjo za svečo v cilinder napumpajo in teflone menjajo brez snemanja glave, endvatri, pa ima vse nove not, pa ni dihtunge in ne ravnanja glave. Čudno, da se to že prej ni kdo zmislu.


Ja to bi pa rad vidu kako zamenja teflon brez, da bi ventil stran umaknu.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe sep 08, 2006 9:20 pm

Nokenvelo odmakne, da oba ventila zapirata, napumpa pritisk v cilinder in menja teflone. (npr Toyota servis)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Žre olje

Napisal/-a Blinder Po apr 01, 2013 11:38 am

kakšen je angleški/US prevod za teflone?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Žre olje

Napisal/-a yashica Po apr 01, 2013 11:53 am

Blinder je napisal/-a:kakšen je angleški/US prevod za teflone?


Tefloni :arrow: tesnila ventilov :arrow: angleško valve seals
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
DrinY
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Če dec 02, 2010 6:09 pm
Kraj: Dravograd

Re:

Napisal/-a DrinY Po apr 01, 2013 12:06 pm

joztom je napisal/-a:Nokenvelo odmakne, da oba ventila zapirata, napumpa pritisk v cilinder in menja teflone. (npr Toyota servis)



Zanimiva stvar! Ali veš mogoče če obstajajo kake posebne klešče da izvlečeš teflone? Ali je potebno :? homemade 8) :?:
Kar je čvavek naredo, vahko čvavek popraji!
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Re:

Napisal/-a zlica22 Po apr 01, 2013 5:06 pm

DrinY je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Nokenvelo odmakne, da oba ventila zapirata, napumpa pritisk v cilinder in menja teflone. (npr Toyota servis)



Zanimiva stvar! Ali veš mogoče če obstajajo kake posebne klešče da izvlečeš teflone? Ali je potebno :? homemade 8) :?:


Ja, špiccange :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov