Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mare_K
Novinec
 
Prispevkov: 143
Pridružen: Če mar 29, 2007 5:33 pm
Kraj: NG

Neenakomerna obraba pnevmatik.

Napisal/-a Mare_K Ne sep 12, 2010 2:21 pm

Pozdravljeni!

Imam v lasti Clia 2 letnik 04 z pnevmatikami Good Year Eagle F1 195/50/15, gume so gor približno 10.000 km.

Problem se je pa pojavil na zadnjih gumah in sicer, neenakomirno je pobralo profil zadnjih dveh gum in to tako, da je na dolžini profila nekje recimo 2mm nekje pa 1mm, če grem z dlanjo čez gumo je guma "valovita" ....upam da me razumete..... zaradi tega mi pri višji hitrosti (90kmh) začne tudi tulit.

Sprednje gume so v odličnem stanju.

Oba zadnja ležaja sta bila zamenjana, ter optika je bila takoj za tem opravljena. Žal prepozno kot zgleda.

Zanima me, če ste že srečali tak problem in kaj je bil vzrok tega, mogoče optika, slabe gume ali kaj drugega... ?

Eden od vulkanizerjev me je opozoril, da naj bi se to zgodilo prav zaradi točno teh gum (smrekca) in bi jih moral že prej zamenjat sprednje z zadnjimi, s tem naj bi rešil ta problem, ampak zdaj je že prepozno.

Hvala in Lp
♫ ♫ ♫
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Ne sep 12, 2010 6:46 pm

Stran jih vrži :lol: Jaz sem se lani tud spraševal zakaj meni na grobem asfaltu vse tuli v avtu. No potem sem predhodno menjal za zimske gume, da bi mogoče ugovotil krivdo kakega ležaja, no potem pa smo z rokami potipali in ugotovili, da je guma valovita.

Sem nameraval jih letos montirat spredaj, da bi jih probal malo zradirat :twisted: pa ni šlo..

Rezultat letos po prezimitvi gum je bil katastrofalen. Do 30 na uro se je tresel volan, med 30-50 je blo nemogoče sedet v avtu zaradi glasnosti, pri 90 pa je guma bila samo zelo glasna.

To so pač slabe gume in kateregakoli vulkanizerja boš vprašal ti bo povedal enako kot ta tvoj.

Zdaj mam zadaj še dve "tihi" GY, spredaj pa dve novi Dunlop SP FastResponse, ki je dosti tišja in mehkejša guma. Mogoče v dežju ni tako kot GY ampak okej..
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Neenakomerna obraba pnevmatik.

Napisal/-a rs5 Pe apr 12, 2013 8:49 am

No isto težavo imam jaz jeseni mi je začelo pri večji hitrosti tulit kot,da bi bil ležaj fuč po menjavi za zimske gume je to tuljenje "čudežno" izginilo.Danes ko sem stavil nazaj letne gor(imam šeena platišča)grem z roko po profilu gume in čutim pod roko kod da bi bila guma bolj "kockasta" .In to samo na zadnjih gumah prve so ok.pri 160km/h nič ne tresejo.
Mislite da mi bojo priznali pod garancijo napako,ker gume nimam niti še eno leto so pa DOT 4911 :huh:
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Neenakomerna obraba pnevmatik.

Napisal/-a Ivan36 Pe apr 12, 2013 9:23 am

VSI imate zanič zadnje amortizerje ! Naredite kontrolo amortizerjev.
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Neenakomerna obraba pnevmatik.

Napisal/-a rs5 Pe apr 12, 2013 10:03 am

Možno je tudi to.Toda avto se pelje povsem normalno se nič ne ziba kot zna bit to pri obrabljenih amortizerjih to mi je naredilo samo na letnih gumah na zimskih ki sem jih imel to zimo gor ni nič posebnosti so tihe sem pa z njimi to sezono naredil 24000km. z letnimi pa dobrih 20000km.
Kako pa se stestira amortizerje,ker da bi spuščali bi bili mastni pa so suhi kot poper.
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: Neenakomerna obraba pnevmatik.

Napisal/-a D12J12 Pe apr 12, 2013 12:58 pm

Pozdravljeni!
Nevem kako bi lahko amontizerji poškodovali gumo oz. jo naredili valovito, bi bil pa zelo vesel razlage, da bi si lažje vse skupaj predstavlal :D . Najprej kar mi je padlo na pamet je premajhen tlak. Kot je iz slike razvidno Slika se guma ob premajhnemu tlaku obrabi samo po zunanjem robu. Napisali ste da se težave pojavlajo samo pri letnih gumah. Primer: poleti se vsedeš v avto in zaradi premajhnega tlaka je sredina gume privzdignena zato se obrabijo samo zunanji robovi, ker pa se guma segreje in z tem tudi tlak poviša se guma postavi v normalno lego, od 20km poti se je guma (govorim na pamet) vozila 3 km po zunanjih robovih in 17 km po vsej ploskvi. Če kdo ve naj pove kako je guma valovita, če je največji val na sredini gume ne ob robovih je možna ta logika...
LP D12J12 :D
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Neenakomerna obraba pnevmatik.

Napisal/-a rs5 Pe apr 12, 2013 2:41 pm

Sem bil pri vulkanizerju in mi je takoj rekel,da so amortizerji,ker ne tiščijo gume vedno v tla(poskakuje guma).Guma ni obrabljena od straneh ali na sredini je po obudu ko greš z roko čez kot da bi bila kockasta.Predlagal mi je zamenjavo zadnje naprej prve nazaj ker se guma spredi/zadi drugače obrablja,da bi se stanje mogoče kaj izbolšalo.Bom pa prvo amortizerje zamenjal pol pa še gume preložil
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov