Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon To maj 11, 2010 12:41 pm

Nerad prilivam olje na ogenj, ampak bi vam rad povedal, kako mi je šlo danes. Dejansko mi niso nič težili, zaradi česar sem mislil da mi bojo. Celo plini so bili v redu. Rekli so samo, da je zadnja leva guma zlizana in bi blo fajn zamenjat. Kar mi je malo hecno, ker ostale 3 so dokaj v redu. Očitno imamo v Sloveniji veliko več desnih ovinkov kot levih :) . Pa malo čudno mi je bilo, ker sem pogledal na papirček z meritvami in je pisalo, da ročna prime samo 22%. Sta pa bla dva old-school mehanika, tako da očitno sta že vedla kako pa kaj. Sem pa prišu skoz čisto legalno, kakih for tipa "20€ v prometno" se ne bi nikoli posluževal.
 
Uporabniški avatar
dolenc46
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr dec 23, 2009 10:27 am

Napisal/-a dolenc46 To maj 11, 2010 3:22 pm

Če so gume neenakomerno zlizane je lahko v optiki problem ne pa v ovinkih. Razštelano podvozje v glavnem. ;)
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr maj 12, 2010 7:00 am

Mislim halo..... motor 3.0 V6 ročna slabo prime... izpuh u pm...guma pa zlizana...
Še vedno ne razumem folka kako kupi drage avtomobile nato pa za osnovno vzdrževanje nima.. no ja nebom pameten ampak vseeno..
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Tečko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr sep 20, 2006 5:43 pm

Napisal/-a Tečko Če maj 13, 2010 7:54 pm

3.0 V6 drugi avto :shock: Me zanima kakšen je prvi avto potem

Ker nisem nikoli vozil avtomatika me samo zanima ker ste prej pisali, da se da v P prestavo in se ustavi tud pri 50 km/h. A ni to nič narobe za menjalnik?
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Če maj 13, 2010 9:19 pm

Par@gon je napisal/-a:Nerad prilivam olje na ogenj, ampak bi vam rad povedal, kako mi je šlo danes. Dejansko mi niso nič težili, zaradi česar sem mislil da mi bojo. Celo plini so bili v redu. Rekli so samo, da je zadnja leva guma zlizana in bi blo fajn zamenjat. Kar mi je malo hecno, ker ostale 3 so dokaj v redu. Očitno imamo v Sloveniji veliko več desnih ovinkov kot levih :) . Pa malo čudno mi je bilo, ker sem pogledal na papirček z meritvami in je pisalo, da ročna prime samo 22%. Sta pa bla dva old-school mehanika, tako da očitno sta že vedla kako pa kaj. Sem pa prišu skoz čisto legalno, kakih for tipa "20€ v prometno" se ne bi nikoli posluževal.


A si tako dober, pa nam zaupaš po kateri trasi se voziš, da se ji izognem, če je le mogoče.
Hvala
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Pe maj 14, 2010 7:39 am

Jao kva eni komplicerate k da se model brez bremz voz okol pa z 10 let starimi gumami da se tok ogrožene počutte. Pač tehnični je naredu in uni k so mu ga delal že vrjetn vejo zakaj so ga spustil naprej.
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon Pe maj 14, 2010 9:47 am

Tečko je napisal/-a:3.0 V6 drugi avto :shock: Me zanima kakšen je prvi avto potem

Ker nisem nikoli vozil avtomatika me samo zanima ker ste prej pisali, da se da v P prestavo in se ustavi tud pri 50 km/h. A ni to nič narobe za menjalnik?

Pri tem avtu je tak sistem, da ima neke vrste dvojne zavore. Diski, ki so delovne zavore in pa bobni, ki spadajo k parkirnemu sistemu. Ko daš menjalnik v "P" položaj, se avtomatsko stisne sklopka in bobni zablokirajo vsa štiri kolesa. Seveda je ta sistem namenjen parkiranju, ker če to med vožnjo nardiš, te bo nalimalo v sprednjo šipo :) .
Zadnjič spremenil Par@gon, dne Pe maj 14, 2010 1:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe maj 14, 2010 9:48 am

meganetune je napisal/-a:pa še to ti morem napisat...na tehničnih pregledi na valarjih pregledajo sprednje iz zadnje bremze..in če ti praviš,da ti ročna na koncu slabo prime pomeni,da ti zadnje bremze primejo manj kot 55% to pomeni VERY BAD in ne boš ti meni govoru,da je to normalno vredu!!zato pa ne narediš tehničnega.rabiš določeno vrednost zavornega učinka...a si sploh šel probat na valerje koliko ti sploh primejo?pojdi en dan na tehnične pa poglej ko pregledniki bremzajo z ročno mekatere vrže ven nekatere ne pa opazuj na ekranih katere imajo pa ti bo vse jasno...pa tudi verjamem,da če jih boš vprašal ti bojo z veseljem odgovorili :-P


Pa kaj ga tko napadate, ko ne veste za stanje zavor. Sam si pisal kaj si počel na cesti potem pa njemu pridigaš kaj se lahko zgodi. Če mu bodo na cesti odpovedale zavore za to ne bo kriv noben tehnični pregled (opravljena storitev). Na tehničnem itak preverijo samo moč zavorne sile ne pa stanje zavor. Ti imaš lahko npr. na minimumu zavorno tekočino, pa še pušča ti lohk pa ne bo tega ugotovil na tehničnem.
Za stanje avtomobila skrbi lastnik sam, tehnični pregled pa je formalnost.

Men je npr. puščala cev od servo volana, pa sem naredil tehničnega, ker seveda on ne bi opazil tega nikoli. Imel tudi malo lufta (en končnik). Pa sem potem seveda sam popravil to, ker ne bi rad, da mi med vožnjo odpove servo ali kaj drugega.

Tehnični itak samo kasirajo za tisti 10 minut dela in opozarjajo na večje napake, ki jih zabeleži naprava (zavore, plini, izpušni sistem). Vse ostalo pa po občutku.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Pe maj 14, 2010 9:59 am

pa kupiš temperaturno obstojno epoksi smolo (za manjše luknjice je to supr).dobiš v vsaki trgovini z avtodeli in samo zaliješ črez cena je okoli 10€. pustiš ene 14 ur sušit, pa bo držalo.
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Pe maj 14, 2010 11:17 am

Saj pomoje se je avtor teme samo želel pohvlit, da ma 3.0 V6 :D
-----------------------
Romzis
 
pekidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: To apr 16, 2013 12:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Tehnični pregled v Ljubljani

Napisal/-a pekidi To apr 16, 2013 12:10 pm

koliko fovšarije vidim, da dol padeš :-)

....
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Tehnični pregled v Ljubljani

Napisal/-a esem To apr 16, 2013 1:01 pm

pekidi je napisal/-a:koliko fovšarije vidim, da dol padeš :-)

....

Forum ni pravo mesto za prošnje po nelegalnih uslugah, zato sem zbrisal nadaljevanje posta :evil: (sicer pa se v treh letih marsikaj spremeni!).
Upam, da ne boš ponovil vprašanja - niti v kakšni drugi temi.

Dol bomo pa popadali predvsem od smeha, kje si videl toliko fovšarije.

------------------------------------------------------------------

Za prvi post si 2x močno mimo pihnil...Skoraj za čestitat...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov