ESX je napisal/-a:jest bi se raj nagibal k menjavi avta
joztom je napisal/-a:Špene so od hardcrom ležaja in niso magnetne, kaj zdaj? Uporaba Alnico najmočnejšega magneta v tanku je jalova, potrebno je izpiranje na silo.
joztom je napisal/-a:Špene so od hardcrom ležaja in niso magnetne, kaj zdaj? Uporaba Alnico najmočnejšega magneta v tanku je jalova, potrebno je izpiranje na silo.
TrijoAdijo je napisal/-a:Ni problem. Naprimer Delphi je od začetka navajal, da se iz filtra goriva,ki je v kovinskem ohišju,iztoči gorivo v prozorno posodo,nato pa se s pomočjo magneta špene nabere na en kupček. Potem so ta postopek spremenili,ker so ugotovili, da ni verodostojen,ker je lahko že samo gorivo kontaminirano z raznoraznimi smetmi iz rezervoarja na črpalki.Po novem se odklopi povratni vodi iz črpalke proti filtru oz. rezervoarju in se motor požene,da se dobi vzorec goriva v prozorni posodi. Nato se z magnetom ugotovi, če so prisotne špene.Če so, je yeba. Če niso,je OK.
ESX je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ni problem. Naprimer Delphi je od začetka navajal, da se iz filtra goriva,ki je v kovinskem ohišju,iztoči gorivo v prozorno posodo,nato pa se s pomočjo magneta špene nabere na en kupček. Potem so ta postopek spremenili,ker so ugotovili, da ni verodostojen,ker je lahko že samo gorivo kontaminirano z raznoraznimi smetmi iz rezervoarja na črpalki.Po novem se odklopi povratni vodi iz črpalke proti filtru oz. rezervoarju in se motor požene,da se dobi vzorec goriva v prozorni posodi. Nato se z magnetom ugotovi, če so prisotne špene.Če so, je yeba. Če niso,je OK.
bullshit
filter z ročno žago za železo prerežeš na pol in se takoj vidi stanje
itak ma pa večina renojev dci vložek v filtru in ni treba nič rezat