Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mikim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe jun 14, 2013 12:10 pm

Audi A4 tresenje motorja

Napisal/-a mikim Pe jun 14, 2013 1:16 pm

Ker sem izčrpal vse možnosti na uradnem (Verovškova) in neuradnih servisih, obračam se na ta forum.

Audi A4, bencin 1.8 navaden quattro, APT motor, letnik 1999. Ko je avto mrzel, se zmeraj lepo in hitro vžge in dela cca 10-sekund normalno.
Potem začne rahlo tresti in zveneti, kot da dela na treh cilindrih in če takrat speljem, ne pospešuje kot bi bilo treba. Ko se ogreje, dela skoraj normalno, vendar na vsakih nekaj sekund, rahlo zatrese, kot da v tem trenutku svečka ni vžgala ali ni iskre. Po avtocesti se pelje normalno, 150 - 160 km/h in v klancu ne izgublja veliko na hitrosti. Avto ima spoštljivih 351.000 km od tega zadnjih 140.000 na plin. Vse zgoraj navedene težave so prisotne, naj dela na bencin ali na plin. Na plin je celo za odtenek slabše, saj je plin manj kaloričen. Tako da lahko poenotavimo in rečemo, če bo poštimano za bencin, bo tudi plin v redu delal.

Kaj je vse narejeno? Kompresija je na Verovškovi dvakrat izmerjena (v intervalu mesec in pol) in je v redu.
Ni sicer idealna, ampak za to kilometrino, popolnoma OK.
Zamenjani so kabli za svečke in podtlačna cev. Zamenjane so svečke. Zamenjana je loputa. Zamenjan senzor za zrak. Tudi vžigalno tuljavo sem ta teden zamenjal, seveda za rabljeno delujočo z drugega karamboliranega audija.
Po vsakem od posegov, izboljšave delovanja so v odtenkih, ali jih ni bilo. Še vedno obstaja tresenje po vžigu mrzlega avta in občasno preskakovanje v prostem teku.
Avto posebej čudno dela, ko se približi hitrosti 100km/h, potem od 110 naprej ni težav, ni težav tudi do 90 km/h. Avto sem registriral aprila na AMZS in so izpušni plini bili popolnoma OK.

Avto je res stara kanta za na odpad (verjetno bodo menili nekateri), ampak je cena vožnje zaradi plina zelo nizka, v snegu je nepremagljiv in ker naredim v povprečju 100 km na dan, je zame še vedno idealna rešitev. Tako da prosim za pomoč ali idejo, kaj lahko še pogledam?

Hvala vnaprej,
Milenko.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Audi A4 tresenje motorja

Napisal/-a Vikking Pe jun 14, 2013 2:26 pm

Najti nekoga ki zna delati z vag-com in ve katere parametrev programu je treba gledati med vožnjo. Da se dejansko locira problem.

Kako si lahko siguren da so rabljene vžigalne tuljave ok? če se zaganj v rpostem teku mogoče lambda? mogoče senzor gredi...
Pa lahko je 100 stvari plus 1 dodatna. Dokler nekdo ki zna uporabljati tester in program zadevo ne vzame v roke.

Kakšno porabo plina pa imaš?
 
mikim
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe jun 14, 2013 12:10 pm

Re: Audi A4 tresenje motorja

Napisal/-a mikim Pe jun 14, 2013 2:57 pm

Vikking je napisal/-a:Najti nekoga ki zna delati z vag-com in ve katere parametrev programu je treba gledati med vožnjo. Da se dejansko locira problem.

Kako si lahko siguren da so rabljene vžigalne tuljave ok? če se zaganj v rpostem teku mogoče lambda? mogoče senzor gredi...
Pa lahko je 100 stvari plus 1 dodatna. Dokler nekdo ki zna uporabljati tester in program zadevo ne vzame v roke.

Kakšno porabo plina pa imaš?


Hvala Vikking. Poraba plina je kar visoka, vsaj 13 litrov na avtocesti 140 - 150 km/h.
Meni je že prej na bencinu kuril veliko, s klimo poleti in po mestu tudi 12 litrov bencina na 100km. To sem štel da je zaradi 4WD.

Ali poznaš kakšnega, ki zna narediti dobro diagnostiko? Na Verovškovi so sumili na tuljavo, po zamenjavi rabljene nisem občutil kakšne večje spremembe. Verjetnost da dve tuljavi ne delata pa je zelo majhna, ali da delata tolk isto narobe je še manjša. Zapovrh, bil sem 2 meseca nazaj pri mojstru za plin, ki je takoj posumil na tuljavo, sem sprejel predlog naj proba zamenjati z novo. Čez kakšno uro je poklical in povedal, da NI tuljava problem.

Računalnik je mesec dni nazaj, pri neuradnem mojstru pokazal napako za lambda sondo, vendar kako so potem izpušni plini OK?
Tudi na Verovškovi so izključili lambda sondo. Problem je da ni servisa, ki bi mu ponudil takole:

50 € res plačam samo diagnostiko, seveda če bo uspešna. Ta servis bi moral imeti možnost probati marsikatero menjavo, preden končno ugotovi kje je problem, in zaračunati le tisto, kar je dejansko bilo problem. To je v Sloveniji znanstvena fantastika.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov