Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE

Napisal/-a hermand Pe maj 31, 2013 8:20 pm

Tip mot.: FXDA Moč: 55.0 Letnik: 2000

Koda napake:
P0351 Ignition coil A, primary/secondary - circuit malfunction

Avto je med vožnjo izgubil moč in po priklopu na tester je bila prisotna napaka P 0351, avto sedaj ne vžge, napako sem izbrisal in se ne pojavi več. Iskra na svečkah je samo na drugem in tretjem cilindru.

Vžigalna tuljavo sem dal iz delujočega motorja ampak je vseeno isto.
Izmeril sem upornost senzorja odmične gredi in glavne gredi in sta tudi OK. Kabel ki gre iz ECU do vžigalne tuljave imata upornost 0,6OHM.

Kaj bi lahko bil vzrok, da dva 1 in 4 cilinder nimata iskre?

LP
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE

Napisal/-a TrijoAdijo Pe maj 31, 2013 8:43 pm

Verjetno kablaža med ecu in tuljavo.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE

Napisal/-a Fan Pe maj 31, 2013 8:53 pm

Pozdravljeni

Napaka kaže, da prvi valj nima prave iskre, ali jo enostavno nima. Povezavo ima z dvema žicama, v eni je tok, v drugi je signal. V koliko se povezava izgubi ( na žicah ali izgubi maso ) lahko računalnik signal/tok/iskro na tem delu omeji ali čisto izključi. S samo menjavo drugih delov, se težava ne bo odpravila, potrebno je najprej računalniku povedati, da nameravate popraviti in naj sprosti signal ( tester )
Napaka je lahko:
- prekinjen dovod na žicah / počena ali se kje dotika mase
- prebija tuljava
- nekje na ožičenju je kratek stik

V koliko imate možnost priklopa testerja, se naj testirajo povezave in priklopi z 30% odstopanjem ( to naj počne nekdo, ki ve kaj dela ), tam kjer računalnik potrebuje odstopanje................tam je napaka. Na brezhibni liniji ne uporablja odstopanja.
Drugače pa lahko izmerite tudi z Volt metrom, postavite ga na AC hertz lestvico .................. izmerjeni signal bi moral biti nekje od 5 do 20Hz, enostavno se preveri točne Hz na liniji ki deluje. V koliko ne dobite nobenega signala - nima mase .......... preverite kje jo izgubi. Izklopite računalnik in pomerite povezavo med pini in tuljavo, Med maso in tuljavo ( neskončna upornost )

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE

Napisal/-a hermand Sr jun 19, 2013 8:57 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Napaka kaže, da prvi valj nima prave iskre, ali jo enostavno nima. Povezavo ima z dvema žicama, v eni je tok, v drugi je signal. V koliko se povezava izgubi ( na žicah ali izgubi maso ) lahko računalnik signal/tok/iskro na tem delu omeji ali čisto izključi. S samo menjavo drugih delov, se težava ne bo odpravila, potrebno je najprej računalniku povedati, da nameravate popraviti in naj sprosti signal ( tester )
Napaka je lahko:
- prekinjen dovod na žicah / počena ali se kje dotika mase
- prebija tuljava
- nekje na ožičenju je kratek stik

V koliko imate možnost priklopa testerja, se naj testirajo povezave in priklopi z 30% odstopanjem ( to naj počne nekdo, ki ve kaj dela ), tam kjer računalnik potrebuje odstopanje................tam je napaka. Na brezhibni liniji ne uporablja odstopanja.
Drugače pa lahko izmerite tudi z Volt metrom, postavite ga na AC hertz lestvico .................. izmerjeni signal bi moral biti nekje od 5 do 20Hz, enostavno se preveri točne Hz na liniji ki deluje. V koliko ne dobite nobenega signala - nima mase .......... preverite kje jo izgubi. Izklopite računalnik in pomerite povezavo med pini in tuljavo, Med maso in tuljavo ( neskončna upornost )

Lep pozdrav


Na vžigalni tuljavi je konektor s tremi pini, prvi pin je za 1. in 4. cilinder in je napajanje 12V, 2 pin je napajanje 12V, 3 pin je za 2. in 3. cilinder in je napajanje pri kontaktu 12V. Če pa avto vžge delata samo 2. in 3. cilinder kjer je napajanje na 3. pinu 12V signal pa je takšen kot na sliki, na 1. pinu, ki je za 1. in 4. cilinder pa je tudi napajanje 12V ampak signal je samo ravna črta.

Zanima me, od kje pride signal do vžigalne tuljave oz. kdo ga regulira?
Kje bi dobil shemo električno od motornega računalnika?

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE

Napisal/-a abbe Sr jun 19, 2013 9:27 pm

motorni računalnik krmili tuljavo
ecu pin 59 gre na pin 3 na užigalni tuljavi (črno-zelena žica)
ecu pin 58 gre na pin 1 na vžigalni tuljavi (črno-oranžna žica)

lahko da je vmes tut kaki konektor da ne gre direkt iz ecu-ja na tuljavo!!!
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: FORD FOCUS 1,4 16 NE VŽGE

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jun 21, 2013 10:49 am

Extra konektorja med ecu in vžigalno tuljavo ni. Edini konektor je na ecu-ju.
Preveri to povezavo. Če je ok, potem...bo ecu goden za zamenjavo :S
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov