Tole mi je res čudno, kaj pa ko prestavljaš iz višje v nižjo prestavo in bremzaš z mašino? Takrat se obrati tudi zelo hitro spreminjajo o 1000 do recimo 3000rpm, pa ni nobenega problema.Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pogonski jermen preskoči v trenutku, ko se spusti sklopka .................... jermenu je vseeno kako se ta motor obrača: na porivanje, vlečenje ali na zaganjač......................
Lep pozdrav
Energetik81 je napisal/-a:Tole mi je res čudno, kaj pa ko prestavljaš iz višje v nižjo prestavo in bremzaš z mašino? Takrat se obrati tudi zelo hitro spreminjajo o 1000 do recimo 3000rpm, pa ni nobenega problema.Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pogonski jermen preskoči v trenutku, ko se spusti sklopka .................... jermenu je vseeno kako se ta motor obrača: na porivanje, vlečenje ali na zaganjač......................
Lep pozdrav
Pri porivanju ni kakšne hude razlike, kvečjemu je sprememba obratov veliko manjša. Ponavadi se da v 2. prestavo, porine avto s tistimi 10km/h - v tem primeru se spremenijo obrati recimo 0-500rpm. Pa tudi sklopke ni treba hipno spustit, lahko malo počasneje, pa ni nobenih sunkov.
Ne vem no, jaz sem na ta način vžigal že kar precej različnih avtov, pa ni bilo nikoli nobenega problema.
Energetik81 je napisal/-a:Tole mi je res čudno, kaj pa ko prestavljaš iz višje v nižjo prestavo in bremzaš z mašino? Takrat se obrati tudi zelo hitro spreminjajo o 1000 do recimo 3000rpm, pa ni nobenega problema.Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Pogonski jermen preskoči v trenutku, ko se spusti sklopka .................... jermenu je vseeno kako se ta motor obrača: na porivanje, vlečenje ali na zaganjač......................
Lep pozdrav
Pri porivanju ni kakšne hude razlike, kvečjemu je sprememba obratov veliko manjša. Ponavadi se da v 2. prestavo, porine avto s tistimi 10km/h - v tem primeru se spremenijo obrati recimo 0-500rpm. Pa tudi sklopke ni treba hipno spustit, lahko malo počasneje, pa ni nobenih sunkov.
Ne vem no, jaz sem na ta način vžigal že kar precej različnih avtov, pa ni bilo nikoli nobenega problema.
No, ogromno ljudi vsak dan zelo hitro spusti sklopko ko šaltajo v nižjo in preskok 1000-3000 je vsekakor veliko večji kot 0-500. Vztrajnostni moment odmične se pa ne spreminja, ampak je vedno enak. Po mojem je tako kot je napisal Fan - nevzdrževan jermen, ki samo čaka da se strga in nato sunkovit spust sklopke pri porivanju. Če je pa jermen redno menjan, nima pa kaj se trgat ali preskakovat, tudi pri porivanju.lisko je napisal/-a:Pa vem , da ti je fizika poznana....MAl premisli o vstrajnostnih momentih... Ni enako pognat nekaj od 0 do 500rpm ali pa od 1000 do 3000rpm...
Štarter sicer tudi hipoma požene....ampak še vseeno dosti počasneje kot pa lahko ti spuščaš sklopko...
Energetik81 je napisal/-a:No, ogromno ljudi vsak dan zelo hitro spusti sklopko ko šaltajo v nižjo in preskok 1000-3000 je vsekakor veliko večji kot 0-500. Vztrajnostni moment odmične se pa ne spreminja, ampak je vedno enak. Po mojem je tako kot je napisal Fan - nevzdrževan jermen, ki samo čaka da se strga in nato sunkovit spust sklopke pri porivanju. Če je pa jermen redno menjan, nima pa kaj se trgat ali preskakovat, tudi pri porivanju.lisko je napisal/-a:Pa vem , da ti je fizika poznana....MAl premisli o vstrajnostnih momentih... Ni enako pognat nekaj od 0 do 500rpm ali pa od 1000 do 3000rpm...
Štarter sicer tudi hipoma požene....ampak še vseeno dosti počasneje kot pa lahko ti spuščaš sklopko...
Yugota sem redno vžigal brez štarterja, ko sem bil parkiran na klancu. Čist tko, k se mi je fajn zdel.
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov