Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dr.Link
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 19, 2013 5:22 pm

Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Dr.Link Po avg 19, 2013 5:39 pm

Pozdravljeni !

pred kratkim sem si začel lastiti doma prirejeno različico fičota.. po desetih letih smo ga poskusili vžgati ampak ni vžgal.. ugotovili smo da je cinšpula slaba... že takrat ko je bila slaba se je začela segrevati po občutku bi rekel 70°C medtem ko je bila priklopljena na traktorski akumulator... potem smo cinšpulo zamenjali in je avto vžgal.. ampak se je spet močno segrela medtem ko je avto lavfal.. cca 5 minut... no avto ni nikoli lavfal več kot 5 minut saj potem na lepem crkne.. kaj je vzrok še ne vem.. predvidevam pa da je močno krivo to da "teče" na treh cilindrih.. vzroka še nisem odkril saj nisem imel časa se poglavljat v avto kaj veliko.. no danes sem pa podrl rekord cca 10 min vožnje.. in avto spet crkne.. ugotovil sem da je spet odpovedala cinšpula.. kot vedno je bila močno segreta... po parih urah v garaži sem ga priklopil na akumulator od kombija in preveril kje je problem.. cinšpula je bila spet vroča po parih minutah iz nje je začelo teči neko olje ravno tako kot pri prejšnji skozi njo pa ni šlo nič elektrike..

sedaj me pa zanima če je možno da cinšpulo popravim sam al moram spet kupiti novo ?
in kje bi lahko bil problem da se tako močno segreje ker to vrjetno ni normalno.. zaradi tega vrjetno tudi akumulator hitro zgubi napetost..

govorim o tej zadevi
Slika

se opravičujem za nerazumno razlago :/
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Scorp84 Po avg 19, 2013 6:25 pm

Naredi, dodatno maso na špulo, pa nebi bilo slabo pogledati napeljavo. Sploh tiste žičke, ki so na maso pritrjene in zna okrog rjaveti, pa je masa že bolj slaba.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a LinuxFuter Po avg 19, 2013 9:29 pm

Če boš na vžigalno tuljavo dodal dodatno maso jo boš definitivno zakuril v 1 minuti. Vžigalna tuljava se na 99.9% bencinskih motorjev proži na negativni strani, tako da s dodatno maso bo stalno tekel tok čez navitje, kar bo prineslo skoraj takojšnjo odpoved tuljave. Dvomim da je izvor težav v vžigalni tuljavi, ampak bolj v "platinah", ker tole segrevanje mi deluje kot da je tuljava predlogo pod napetostjo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Fan Po avg 19, 2013 9:57 pm

X2

Ja, napeljati dodatno maso na vžigalno tuljavo, je težka bedarija.
To da se vžigalna tuljava greje, je lahko:
- napaka na razdelilcu vžiga ( " frtajler" )
- če platine iskrijo ( pri "verglanju" ) je zanič kondenzator ali narobe zvezan ( vgrajen je na razdelilcu vžiga )
- narobe zvezana vžigalna tuljava + pol ( ki je pripeljan iz ključavnice ) ni na pravem priklopu
- porabljene, zažgane platine

Kaj se zgodi, če se "prob lampica" priklopi en priklop na + vžigalne tuljave, drugi pol na izhod iz razdelilca vžiga in proba "verglati"

Ali je bila vgrajena točno taka vžigalna tuljava, kot je ne sliki in ali je bila nova????? V koliko je bila stara je lahko že počasi odpovedvala sodelovanje, če je bila nova in ni bila enaka s slike, je za novejša vozila, kjer je krmiljenje toka drugačno, če pa je bila štirioglata, ja potem imate vse možnosti, da so se uničile tudi platine ( zažgane ).

V koliko naletite na težave, me pokličite ( 031-797-021 ) in bova skupaj rešila problem. Če vam Ljubljana/Vič ni predaleč, se oglasite pri meni in vam bom pokazal, kako je pravilno priklopljeno.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Dr.Link
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 19, 2013 5:22 pm

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Dr.Link To avg 20, 2013 8:14 pm

vžigalna tuljava se segreva že ko jo priklopiš na akumulator in nič ne lavfaš avtomobila..

no prišel sem do nove ugotovitve.. cinšpula se je začela segrevati šele takrat, ko sem prvič kresnil avto.. prej se pa 1 minuto ni nič ogrela potem pa je postajala zmeraj bolj vroča, prav tako sem občutil, da deluje.. na lastni koži.. dobesedno :P

če se platine iskrijo sem poskusil pogledat.. ampak je bilo treba sneti frtajler in potem sem iz cinšpule poskusil napeljat iskro na platine ampak ni bilo drugega kot na vsakem stiku med kablom in kovino je delalo iskre, če jih ni je pa treslo mene :cry: pripeti pa ne morem saj se na vrhu platin kamor je priklopljen kabel iz tuljave tisti "krožnik" vrti

če bi bil kondenzator narobe zvezan, bi avto sploh deloval ? namreč avto se je že vozil in potem nismo kondenzatorja nič šravfali..
še eno offtopic vprašanje.. kaj je sploh pomen tega kondenzatorja ?

glede narobe zvezane tuljave.. nima kaj biti.. na + je vezan rdeč kabel kateri gre iz štarterja, kam je pa zvezan minus pa ne vem točno ker nisem nič gledal.. pri menjavi cinšpule smo zvezali tako kot je bilo prej in je delovalo.. (vidi se tudi spodaj na sliki)

če bi bile platine slabe avto ne bi deloval ? se motim ?

snel sem kabel kateri je pripet na svečko in je dajal iskro, prav tako jo dajo vse svečke

Kaj se zgodi, če se "prob lampica" priklopi en priklop na + vžigalne tuljave, drugi pol na izhod iz razdelilca vžiga in proba "verglati"

ne razumem točno kam meriš s tem.. prob lapmco naj priklopim na + kateri je vezan na cinšpulo na drugi strani izvijača kjer je kabel klešče priklopim na.. ? mogoče vhod razdelilca.. izhode ima pa štiri-toliko kot cilindrov..

vgrajena je bila točno taka tuljava kot je bila prej.. bila je rabljena in očitno deluje.. koliko je stara ne vem, saj sem si jo sposodil pri znancu kateri ima v predalih razstavljenih par "fičkov"

še slike
na vrhu ftrajler, pod njim pa platine. na ftrtajlerju je 1 vhod in štirje izhodi.
Slika

vžigalna tuljava, katera je bila ista kot prejšnja oz original
- je spodaj + je zgoraj
Slika

platine + kondenzator
Slika

torej sedaj imam 2 problema.. zakaj se cinšpula tako močno segreje.. in kaj drugega bi lahko bilo narobe, saj cinšpula očitno deluje, prav tako pride iskra na svečke... ko je crknil sem se 10 min vozil z avtom in potem je naenkrat bilo konec.. kot da bi mu zmanjkalo elektrike...

hvala za pomoč

LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Fan To avg 20, 2013 9:25 pm

Pozdravljeni

Drugi del "prob lampe" se priklopi na izhod platin ( kjer je priklopljena rumena žica ). Normalno je, da ne morete videti ali platine iskrijo, ker so pokrite z razdelilno kapo, se jih pa sliši - presketanje - vendar kapa mora biti na svojem mestu. Tale rotor je v zelo bogem stanju. Še priklop vžigalne tuljave: + je priklopljen na ključavnico in ne na zaganjač, zaganjaš ima stalni +, kar pa tuljava ne bo prebavila, kakor tudi akumulator ne.
Lepo bi bilo videti na slikah nove dele ( rotor, platine, kondenzator, razdelilna kapa ) in ne teh obrabljenih - strošek nabave zanemarljiv.
V koliko imate dostop do stoboskoba, se naj preveri kdaj vrže iskro - ali drugače, ko je prvi cilinder na vžigu ( malo prej ), "cahen" na jermenici, se mora prižgati "prob lampica", seveda če je vezana po zgornjem opisu.
Če se "vergla" in nato odvije vžigalno svečko ................. je mokra??????? V koliko je suha, motor ne dobi goriva - potrebno čiščenje vplinjača.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Dr.Link
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 19, 2013 5:22 pm

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Dr.Link Sr avg 21, 2013 5:12 pm

no danes sem ugotovil da se je na uplinjaču zaprla loputa in avto ni dobil nič zraka.. in to je bil problem... bilo je pa potrebno kar malo potolči s kladivom da se je sploh odprla, da je pa do tega prišlo je bil pa kriv nek kovisnki "repek" ki je vezan na "zavg" in ta se je nevemkako skrivil in se je zato lahko luputa zaprla..
da se je cinšpula pregrevala je bila vrjetno kriva prevelika napetost saj je bil avto priklopljen na traktorski akumulator.. potem ko je avto sam lavfal je bila malce topla.

rotor izgleda slab ker je bil že večer in sem slikal s flešom + pomazal sem ga z wdjem in je zato masten kar je še poslabšalo kako izgleda.
cinšpula je zvezana na ključavnico tako kot si rekel.

še vedno pa nisem uspel rešiti problema zakaj avto deluje samo na 3 cilindre, iskra je na vseh priklopih pred svečkami in deluje v taktu, prav tako jo imajo svečke iskro.. je mogoče da 1 cilinder ne dobi goriva ali kaj podobnega ?

Hvala za odgovore

LP
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a joztom Sr avg 21, 2013 8:29 pm

Glede na to kaj sprašuješ (en cilinder ne dobi bencina, saj nima BOSCH multipoint vbrizgalne naprave), se raje zapelji do FANa, pa poglejta. Potrebno je očistiti fertajler, predvsem pravilno nastaviti platine na 0,43mm pri največjem odmiku ali še bolje z Iskra Automerom na pravilni šlicvinkel, nato še predvžig na stroboskop ali posluh. Fino bi bilo, da najprej nastaviš ventile, ker kaže, da en cilinder nima kompresije. Če spušča štihe, je včasih banalna napaka, znotraj razdelilne kape je treba očistiti z nožem ogljene laske, ki se naredijo od srednjega ogljenega kontakta na posamezne medeninaste za vsak cilinder. Kaj je s kabli? Očisti jih po površini s cunjo, natopljeno z WD40. Mogoče bo potem bolje.
 
Dr.Link
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 19, 2013 5:22 pm

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Dr.Link Sr avg 21, 2013 10:21 pm

glede na to da nisem mehanik nimam kaj dosti pojma o avtih.. v preteklosti sem samo tomosa "šravfal" toliko kot ga je pač bilo treba.. nič kaj velikega in se imam željo naučit kake osnove.. poleg tega glede na to da imam ta avto bolj za foro kot za resno vožnjo menim da ne rabim tega nikamor drugam vozit kot nekoč morda na dinos, če bo odpovedalo kaj takega da nekoč ne bo vredno popravljat.
platine znam sam nastavit.. če je pa potrebno ostalo kaj nastavljat in vozit nevemkje vse pa raje peljem na že omenjen dinos

še razlaga zakaj ne mislim vozit do mehanikov tega
Slika
oops

glede cilindra ki ne deluje..
ko je avto pod štandgasom spušča štihe.. ko je pa pod obremenitvijo oz na višjih obratih pa lahko slišite na posnetku
http://www.youtube.com/watch?v=4YyW3rPTbCo

kabli delujejo. iskra pride do vsake svečke, prav tako dajo svečke iskro.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a joztom Če avg 22, 2013 2:14 pm

Očisti kapo in kable kot je navedeno.
 
Dr.Link
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po avg 19, 2013 5:22 pm

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a Dr.Link To avg 27, 2013 10:49 am

se opravičujem ker nisem nič napisal.. nisem imel časa..

am situacija je seadj sledeča:

tisti cilinder ki seka v prazno je drugi cilinder.. če odklopim kabel se pelje čisto normalno brez pokanja v prazno in cukanja.. no pa sem se peljal nekaj časa.. cca 10 min in potem je odpovedal še cilinder št.3.. tako da je na koncu lavfal samo na 2 cilindra ko se ohladi bo vrjetno šel spet na 3 cilindre..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Cinšpula oz vžigalna tuljava se pregreje in crkne

Napisal/-a lisko To avg 27, 2013 2:47 pm

Na koliko so platine nastavljene? Na koliko je predvzig nastavljen? Kok stare so svecke? Kako so ventili nastavljeni? Koliko ima posamezni valj kompresije?
Ko bomo vedli te podatke bomo znali pomagat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], motom in 12 gostov