Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
sebastjan13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če jun 20, 2013 2:43 pm

GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a sebastjan13 To sep 03, 2013 1:49 pm

1.Zanima me ce kdo kaj bi lahko blo narobe ko avto vzgem, ko je hladn oz mrzl...ko obrnem ključ in pricne startat se nekak cudno zaganja ko da bi prižgal starega stayera letnik 80. nwm opisat ampak tak cudno njin njin njin pa vedno hitreje nato pa vzge...pa ni problema da nebi vzgal samo tak cudni zvok ko ga vzgem....Ko je motor topli pa normalno hitro vzge kak ključ obnem njin pa je ze laufa.
2. TURBINA
Turbino sem dal cistit pred tremi tedni in sem plačal 120€ in po tistem je slo normalno kakih 5 dni....sedaj ko se peljem po avtocesti pa ko pride stevec do nekje 3 tisoč obratov pa vrze v varnostni program....vcasih se stevec pride tud malo cez 3000obratov pol pa ko zmansam na 3000 pa se manj pa pridem spet do 3000 obratov jo vrze ven.
3. SKLOPKA
Zanima me tud cena sklopke za golfa 4 81 kw ker ko menjam v vzgratno prestavo zrošta....pa tezko gre vcasih menjavat.[color=#FF0000][/color]
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 03, 2013 2:54 pm

To ciscenje turbine je bilo po moje nesmiselno, ce nima vecjih tezav, jo lahko das za 250€ obnovit na turbine.si, imas leto garancije in teoreticno mir za "vedno". Pred ciscenjem so sploh bile tezave?

Glede zagona - ste priklopili avto na tester in preverili, ce je kaksna napaka?

Ce se menjalnik zatika, ni nujno problem v sklopki, sploh ce ta drugace ne zdrsuje.

Po moje je najbolje najprej poiskat enega dobrega mehanika...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a Mate To sep 03, 2013 3:01 pm

1.) To zna bit znak zelo slabega akumulatorja. Zjutraj je olje ohlajeno in bolj viskozno, pa tudi tolerance hladnega motorja so drugačne, zato ima starter več dela kot pri toplem motorju.
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a čare To sep 03, 2013 3:15 pm

Glede turbine,na tester in po vsej verjetnosti bo pokazal MAP senzor,glede sklopke pa vprašanje tudi kaj je z vztrajnikom ki je lahko povezan tudi z tistim zvokom starega Stayerja
 
sebastjan13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če jun 20, 2013 2:43 pm

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a sebastjan13 To sep 03, 2013 5:45 pm

~toMmy~ je napisal/-a:To ciscenje turbine je bilo po moje nesmiselno, ce nima vecjih tezav, jo lahko das za 250€ obnovit na turbine.si, imas leto garancije in teoreticno mir za "vedno". Pred ciscenjem so sploh bile tezave?

Glede zagona - ste priklopili avto na tester in preverili, ce je kaksna napaka?

Ce se menjalnik zatika, ni nujno problem v sklopki, sploh ce ta drugace ne zdrsuje.

Po moje je najbolje najprej poiskat enega dobrega mehanika...


1. Ja pred tem so bile tezave ko sem se peljal nekje 80 km/h je vrglo v varnostni program. pa sem sel do mehanika ta pa mi je rekel da naj dam scistit turbino, reko mi je da tak zasopano ze daugo ni cisto. Pol pa od zacetka ko je jo scistil je slo kaki tedn vredi...zaj pa ko se peljem po avtocesti tak nekje do 130 - 140 km/h nato pa vrze v varnostni program.

2. Ja na testerju je bil ze veckrat pa ni doben reko da bi kaj blo z motorjem narobe...nwm ne...mogo bi posebe rect da bi bol podrobno pogledo za vzig.

3. Kaj bi pa lahko se blo druga ce ni sklopka? Avto sicer ma 238000KM upam da realni vsaj po servisni knjigi. Imam pa ga od decembra.

4. Pa zanima se me zaj en tedn nekje ko se peljem po cesti oz makedamu, zadi tak poka...pa nwm kere gume so hin, al so one po amortizerji al pa one spodi ko pod avtom.
Hvala.
Zadnjič spremenil sebastjan13, dne To sep 03, 2013 5:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
sebastjan13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če jun 20, 2013 2:43 pm

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a sebastjan13 To sep 03, 2013 5:46 pm

Mate je napisal/-a:1.) To zna bit znak zelo slabega akumulatorja. Zjutraj je olje ohlajeno in bolj viskozno, pa tudi tolerance hladnega motorja so drugačne, zato ima starter več dela kot pri toplem motorju.


Ja se mozno da je to normalno.. samo malo mi je tak cudno... morda ze more bit tak.
HVALA
 
sebastjan13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če jun 20, 2013 2:43 pm

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a sebastjan13 To sep 03, 2013 5:48 pm

čare je napisal/-a:Glede turbine,na tester in po vsej verjetnosti bo pokazal MAP senzor,glede sklopke pa vprašanje tudi kaj je z vztrajnikom ki je lahko povezan tudi z tistim zvokom starega Stayerja



Kolko vem je z tem senzorjem vse okej. Vsaj tak mi je reko mehanik.
Ja vztrajnik se vidi ko ma tam odprtino mislim da za nastavljanje vziga ko menjas zobati jermen, in je videt vredi ko novi, nic niso poskodovani zobki.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a čare To sep 03, 2013 7:23 pm

Ti tam vidiš vztrajnik to je pa tudi vse kar vidiš.Zobci nimajo veze s tvojo težavo.Vztrajnik ni nujno da vibrira,lahko je poseden in te zajebava pri prestavlanju in po menjavi te lahko še vedno zajebava.Moraš sklopko stisnit čisto do konca??Če tester ne pokaže napak preglej vse podtlačne cevi...
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a Mgajvr To sep 03, 2013 7:52 pm

kaj pa če bi menjal mehanika? ne more kar tako stalno metat v zasilni program. kar pa se tiče vžiga, bi pa mogoče bila potrebna preventivna obnova štarterja. pri teh kilometrih se ponavadi začnejo takšne težave...
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
sebastjan13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če jun 20, 2013 2:43 pm

Re: GOLF 4 81kw 1.9 TDi

Napisal/-a sebastjan13 Pe sep 06, 2013 9:06 am

čare je napisal/-a:Ti tam vidiš vztrajnik to je pa tudi vse kar vidiš.Zobci nimajo veze s tvojo težavo.Vztrajnik ni nujno da vibrira,lahko je poseden in te zajebava pri prestavlanju in po menjavi te lahko še vedno zajebava.Moraš sklopko stisnit čisto do konca??Če tester ne pokaže napak preglej vse podtlačne cevi...


Aya...hmm nwm ne...
ja sklopko morem cist do konca not stisnit.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: berlonso, Google Adsense [Bot] in 7 gostov