Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a robig To okt 01, 2013 6:42 pm

Problem imam pri omenjenem motorju in sicer gre za Audi a4 99 letnik AFB motor. Zanima me če je možno, da zaradi okvarjene visko sklopke na vetilatorju (se stalno vrti z polnimi obrati motor mrzel ali topel) motor nima tiste prave moči sploh pri višjih obratih... zanima me če kdo ve koliko moči pobere ta ventilator motorju.
drugače pa bom moral napako iskati drugje.

L.P
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a Fan To okt 01, 2013 6:54 pm

Pozdravljeni

Vse ste si že sam odgovoril, dodam lahko samo to, da je motor stalno podhlajen in posledično se to čuti tudi na moči. Kontaktirajte uporabnika @hippo, za ceno/dobavo nove sklopke

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a čare To okt 01, 2013 6:58 pm

Ventilator ti ne pobere tok moči da bi ti to občutil tako da glede tega boš moral iskat napako drugje.
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a robig To okt 01, 2013 7:05 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Vse ste si že sam odgovoril, dodam lahko samo to, da je motor stalno podhlajen in posledično se to čuti tudi na moči. Kontaktirajte uporabnika @hippo, za ceno/dobavo nove sklopke

Lep pozdrav


Imel sem problem s tem da je bil motor hladen oziroma se je segrel le po daljšem priganjanju vendar sem menjal termostat in se je napaka rešila, motor se segreje na delovno temperaturo po okoli 5 km normalne vožnje. Zanima me še kolikšen tlak turbine je normalen pri recimo 3 prestavi polno obremenjen...tak ko se naj bi testiralo...
sklopko pa definitivno moram urediti

L.P
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a Fan To okt 01, 2013 7:07 pm

Pozdravljeni

Samo vrtenje ventilatorja je zanemarljivo za omenjeni motor, se pa lahko pozna, ker ni segret na delovno temperaturo, posledično ima drugačno mešanico gorivo/zrak in kot vžiga.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a čare To okt 01, 2013 9:11 pm

Tlak turbine bo enak v prvi ali peti brzini ko bo obremenjen,mora pa bit tam nekje 1400 mbar + zračni tlak se pravi okoli 1000 mbar.Odvisno s kakim testerjem se bo gledalo...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a lisko To okt 01, 2013 9:38 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Samo vrtenje ventilatorja je zanemarljivo za omenjeni motor, se pa lahko pozna, ker ni segret na delovno temperaturo, posledično ima drugačno mešanico gorivo/zrak in kot vžiga.

Lep pozdrav



Do 12% moči pobere.....sem delal doktorat na svojem traktorčku.....150KM...18 konjev.....ni zanemarljivo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a robig Sr okt 02, 2013 7:14 am

čare je napisal/-a:Tlak turbine bo enak v prvi ali peti brzini ko bo obremenjen,mora pa bit tam nekje 1400 mbar + zračni tlak se pravi okoli 1000 mbar.Odvisno s kakim testerjem se bo gledalo...


Vem ja da ni pomembna prestava le za primer sem dal.... Gledano je bilo z VCDS in je tlak pod polno obremenitvijo 2000 - 2200 mbar. Tako da to nebi smel biti problem.
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
robig
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Sr mar 24, 2010 12:38 pm
Kraj: žegar

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a robig Sr okt 02, 2013 7:21 am

lisko je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Samo vrtenje ventilatorja je zanemarljivo za omenjeni motor, se pa lahko pozna, ker ni segret na delovno temperaturo, posledično ima drugačno mešanico gorivo/zrak in kot vžiga.

Lep pozdrav



Do 12% moči pobere.....sem delal doktorat na svojem traktorčku.....150KM...18 konjev.....ni zanemarljivo....


Ja pri mrzlem se pa še lahko to bolj pozna ker je itak bol mrtev.... zračni upor pa narašča z kvadratom glede na hitrost in če je pri traktorju pri cca 2000 obr/min 12 % je pri avtu pri 3000 obr/min še mal več... ker ko mu daš gas se sliši kot da laufa avion :)
francozi uporablajo eiflov stolp za to, da gledajo v NEMČIJO kak se avti delajo :)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a valvoline Sr okt 02, 2013 8:57 am

Če je 2.5tdi vzrok za zgubo moči je skoraj 100% okvara bosch crpalke.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a čare Sr okt 02, 2013 1:42 pm

Lisko in s čim si opravlajl meritve da si prišel do teh rezultatov?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: 2.5 tdi visco ventilator

Napisal/-a lisko Sr okt 02, 2013 3:22 pm

Care pogooglaj...je dosti tega gradiva na spletu. Sem predelal ,ker sem se odlocal ali predelat direktno ali uporabit visko...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Zodd in 3 gostov