Napisal/-a pilon Če okt 24, 2013 10:42 pm
Pozdravljeni.
Danes sta se mi je pri zagono mlačnega motorja prižgali lučki za "špiralo", ki je utripala in motor.
Ob priklopu testerja sem imel sledeči dve napaki razvidni iz priloge.
Gre se za Oktavijo 1U 2004 letnik 1.9 ASZ (PD) motor 190.000 prevoženimi kilometri.
Po izbrisu napak in ponovnem zagonu motorja je tester prvič pokazal ne eno izmed prikazanih napak (ne spomnim se ali je bila G28 ali G40) na armaturki pa se ni vključila nobena lučka. Po ponovnem brisanju in večkratne ponovnem zagonu motorja ni bilo več nobene napake.
Zanimajo me vaše izkušnje. Sta krivca res ta dva senzorja oz. njuni konektorji ali se za tema dvema napakama lahko skriva kaj povsem drugega.
Se da senzor G40 zamenjati brez snetja zobatega jermena?
Kje se sploh nahaja senzor G28?
Hvala za odgovore.
- Priponke
-
