Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a TrijoAdijo Po dec 30, 2013 7:51 pm

Aaaaa...ti je ratalo odšraufat...:) In s kakšnim postopkom? :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a lisko Po dec 30, 2013 8:11 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Aaaaa...ti je ratalo odšraufat...:) In s kakšnim postopkom? :)


Odšravfat ni bil problem. Problem je bil ker nisem točno vedel kaj se skriva za njim.....da neb blo kako "kroglično" presenešenje. Ker pa nimam garaže trenutno in je bilo potrebno nardit pred hišo na prostem....si lih kakega presenečenja nisem želel. :)
Drugi problem so bila tesnila....ki pa čudežno pašejo od cevi za klimo....
Tretji problem konektor in sem mislu da kdo ve kako bi lahko nardil kot more bit....ampak ko je fan omenil cvikanje in lotanje....sem se poslužil tud tega.

zaj se more samo ohladit, da vidim če je operacija bila uspešna. Po poskusni vožnji je pumpa suha ko poper.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a Fan To dec 31, 2013 12:43 am

Super, da se je uredilo :D
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a lisko To dec 31, 2013 8:33 pm

Evo pri renoju ni konec težav...
Vžgal je sicer takoj ampak takoj zatem začel kašljat in trest (obrati komaj na 500..) potresavat ko pri norcih...kadit in vonj po neizgoreli nafti.
čez 10 sekund se stanje umiri in laufa normalno. Če mu dodaš malo gasa dobi globok zvok in neha trest.

Sicer drugač gre normalno...Sedaj z novim ventilom celo bolj živahno in tišje ko je topel....Vžig pa še kar zabava...
Zraka mu ne vleče nikjer (prozorna cevka za dovod), tud nafta mu ne pade, grelne delajo....
So to lahk znaki puščajočih šob?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 01, 2014 12:40 pm

Kulk maš štandgasa, ko laufa kot mora? Pa še to: A ročica za gas na pumpi prime takoj od nule ko motor laufa na štandgasu? Al ima kak milimeter ali dva praznega hoda?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a lisko Sr jan 01, 2014 1:24 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kulk maš štandgasa, ko laufa kot mora? Pa še to: A ročica za gas na pumpi prime takoj od nule ko motor laufa na štandgasu? Al ima kak milimeter ali dva praznega hoda?


800 ko je topel. Ima nekaj praznega hoda....tak mi je blo tud rečeno "da ne zagrabi takoj".
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 01, 2014 1:52 pm

Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a lisko Sr jan 01, 2014 3:02 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?

Avtomatski.....Sicer tak daleč se še nisem poglabljal....kaj bi naj nardil ćok sploh?
Dvignu obrate a ne? Oz. mu dodal malo gasa....
R5 je imela bimetal ki je potegnu mal gasa ko je bil mrzel (nikol delalo in nikol težav) .

Tale pumpa ima posebej neko ročico in potem vakum servo....ko je ročica sproščena so za odtenek višji vrtljaji če jo zašpanam obrati padejo.
Kot zanimivost tole ročko drži skoz zašpanano edino če uklopim klimo jo sprosti da dvigne obrate prostega teka....
Prosti tek se nastavlja ločeno z drugo ročico ( ni enaka kot za gas) in ni važno kako je nastavljena....vedno enaki problemi pri štartu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 01, 2014 3:13 pm

lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?

Avtomatski.....Sicer tak daleč se še nisem poglabljal....kaj bi naj nardil ćok sploh?
Dvignu obrate a ne? Oz. mu dodal malo gasa....
R5 je imela bimetal ki je potegnu mal gasa ko je bil mrzel (nikol delalo in nikol težav) .

Tale pumpa ima posebej neko ročico in potem vakum servo....ko je ročica sproščena so za odtenek višji vrtljaji če jo zašpanam obrati padejo.
Kot zanimivost tole ročko drži skoz zašpanano edino če uklopim klimo jo sprosti da dvigne obrate prostega teka....
Prosti tek se nastavlja ločeno z drugo ročico ( ni enaka kot za gas) in ni važno kako je nastavljena....vedno enaki problemi pri štartu.


Ja, čok bi mu moral dodat nekaj goriva da ima višje obrate.

Ja, sej zato pa sem te spraševal po štandgasu. Ker včasih so se našli mojstri, ki so štandgas štelal ta ročici gasa, na drugi ročici so potem znali vse zdrkat in je motor pri hladnem vžigu zajebaval.

Mondeo ima čok rešen tako, da ima nek alaktromagnetni ventil povezan preko zajle na ročico na pumpi. Če je fejst hladno, potem ventil preko zajle potegne ročico v isti smeri, kot bi dodajal gas na ročici za gas....se pravi od leve proti desni. Ko se segreje, potem ročico odpusti in obrati padejo na normalne štandgas.
Ne vem kako je pri tvoji pumpi rešeno. Lahk pa jo poslikaš iz zgornje strani, pa da vidimo kak stvar stoji. Ker te lahko zajebava to,ali pa dize puščajo.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a lisko Sr jan 01, 2014 3:24 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?

Avtomatski.....Sicer tak daleč se še nisem poglabljal....kaj bi naj nardil ćok sploh?
Dvignu obrate a ne? Oz. mu dodal malo gasa....
R5 je imela bimetal ki je potegnu mal gasa ko je bil mrzel (nikol delalo in nikol težav) .

Tale pumpa ima posebej neko ročico in potem vakum servo....ko je ročica sproščena so za odtenek višji vrtljaji če jo zašpanam obrati padejo.
Kot zanimivost tole ročko drži skoz zašpanano edino če uklopim klimo jo sprosti da dvigne obrate prostega teka....
Prosti tek se nastavlja ločeno z drugo ročico ( ni enaka kot za gas) in ni važno kako je nastavljena....vedno enaki problemi pri štartu.


Ja, čok bi mu moral dodat nekaj goriva da ima višje obrate.

Ja, sej zato pa sem te spraševal po štandgasu. Ker včasih so se našli mojstri, ki so štandgas štelal ta ročici gasa, na drugi ročici so potem znali vse zdrkat in je motor pri hladnem vžigu zajebaval.

Mondeo ima čok rešen tako, da ima nek alaktromagnetni ventil povezan preko zajle na ročico na pumpi. Če je fejst hladno, potem ventil preko zajle potegne ročico v isti smeri, kot bi dodajal gas na ročici za gas....se pravi od leve proti desni. Ko se segreje, potem ročico odpusti in obrati padejo na normalne štandgas.
Ne vem kako je pri tvoji pumpi rešeno. Lahk pa jo poslikaš iz zgornje strani, pa da vidimo kak stvar stoji. Ker te lahko zajebava to,ali pa dize puščajo.



Bolj sumim dize kot pa pumpo....
Bom poslikal.
Ja pol ima enako kot je mel R5.
Ta pa ima posebej ročico za gas, ročico za prosti tek in ročico ki mu dvigne/zmanša obrate ampak deluje samo v povezavi s klimo...

Ker občutek je tak kot bi spuščal pol takta....dobr vem kak se sliš oz. kak gre motor ko spusti cel vžig....tle pa samo potresava in se potem v trenutko umiri...da bi blo vedn bolše....ampak kot da odrežeš. Kar sumim da pušča ena diza in potem dokler ne nabije ustreznega tlaka v ceveh ne šprica oz. prši kot bi mogla.....cilinder pa se vseen trudi neki vžigat....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a lisko Sr jan 01, 2014 8:46 pm

Evo jo slikano od zgoraj...

Slika

Zgoraj levo(kjer je uha) pride pritrjena zajla ki preko vakuma zmanjša ali zveča obrate (kot rečeno že prej uboga samo za klimo)...premakne se za kak mm potem nasede....tu ni kaj nastavljat...deluje pa preko vzvoda kjer se neodvisno od tega vzvoda nastavi prosti tek zgoraj desno (vijak)
Spet vseeno ali je štangas nastavljen na 2000 obratov ali 600 vedno vžge enako...vžge...kašlja...potresuje..kadi če mu dodaš malo gasa se umiri...čez par sekund kot da ni blo nič...

spodaj v sredini levo pa je bunka kamor pride pritrjena zajla....

Pumpa je po moje zadnja na sumu...

Je pa sedaj po menjavi ventila ratal malo glasnejši (bolši vžigi?) in mičken porast moči. vžge takoj ampak takoj zatem težave...prej je verglal dolg...potem začel kašljat in nato vžgal s težavo...sedaj tega več ni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Visokotlačna črpalka Lucas - diesel

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 03, 2014 10:04 pm

Ok,isti klinac ko pri fordu :)

Dej ti dize ven, pa na test z njimi.

BTW: Kak stojiš z grelnimi?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: joztom in 3 gostov