

TrijoAdijo je napisal/-a:Aaaaa...ti je ratalo odšraufat...In s kakšnim postopkom?
TrijoAdijo je napisal/-a:Kulk maš štandgasa, ko laufa kot mora? Pa še to: A ročica za gas na pumpi prime takoj od nule ko motor laufa na štandgasu? Al ima kak milimeter ali dva praznega hoda?
TrijoAdijo je napisal/-a:Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?
lisko je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?
Avtomatski.....Sicer tak daleč se še nisem poglabljal....kaj bi naj nardil ćok sploh?
Dvignu obrate a ne? Oz. mu dodal malo gasa....
R5 je imela bimetal ki je potegnu mal gasa ko je bil mrzel (nikol delalo in nikol težav) .
Tale pumpa ima posebej neko ročico in potem vakum servo....ko je ročica sproščena so za odtenek višji vrtljaji če jo zašpanam obrati padejo.
Kot zanimivost tole ročko drži skoz zašpanano edino če uklopim klimo jo sprosti da dvigne obrate prostega teka....
Prosti tek se nastavlja ločeno z drugo ročico ( ni enaka kot za gas) in ni važno kako je nastavljena....vedno enaki problemi pri štartu.
TrijoAdijo je napisal/-a:lisko je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Ročni čok ali pa avtomatski čok imaš na tej pumpi?
Avtomatski.....Sicer tak daleč se še nisem poglabljal....kaj bi naj nardil ćok sploh?
Dvignu obrate a ne? Oz. mu dodal malo gasa....
R5 je imela bimetal ki je potegnu mal gasa ko je bil mrzel (nikol delalo in nikol težav) .
Tale pumpa ima posebej neko ročico in potem vakum servo....ko je ročica sproščena so za odtenek višji vrtljaji če jo zašpanam obrati padejo.
Kot zanimivost tole ročko drži skoz zašpanano edino če uklopim klimo jo sprosti da dvigne obrate prostega teka....
Prosti tek se nastavlja ločeno z drugo ročico ( ni enaka kot za gas) in ni važno kako je nastavljena....vedno enaki problemi pri štartu.
Ja, čok bi mu moral dodat nekaj goriva da ima višje obrate.
Ja, sej zato pa sem te spraševal po štandgasu. Ker včasih so se našli mojstri, ki so štandgas štelal ta ročici gasa, na drugi ročici so potem znali vse zdrkat in je motor pri hladnem vžigu zajebaval.
Mondeo ima čok rešen tako, da ima nek alaktromagnetni ventil povezan preko zajle na ročico na pumpi. Če je fejst hladno, potem ventil preko zajle potegne ročico v isti smeri, kot bi dodajal gas na ročici za gas....se pravi od leve proti desni. Ko se segreje, potem ročico odpusti in obrati padejo na normalne štandgas.
Ne vem kako je pri tvoji pumpi rešeno. Lahk pa jo poslikaš iz zgornje strani, pa da vidimo kak stvar stoji. Ker te lahko zajebava to,ali pa dize puščajo.
Po forumu brska: joztom in 3 gostov