Pozdravljeni
Hmmmmmmmmmmmmmm .............................. ja, no .................
Kakor je meni znano, je možno, da se ECU "skuri", vendar ne zaradi opisanega primera. Dušilno loputo krmili program motorne elektronike v sodelovanju z ostalimi senzorji. Krmili se impulzno ........................ torej v najslabšem primeru, se bi lahko programu zmešalo in se bi "usul", kar pa ni tako hudo ( Clip in podobni, ga sami zložijo nazaj - v sodelovanju z nekaj znanja uporabnika ). Tako, da sam računalnik, pri tem naj ne bi utrpel poškodb.
Osebno menim, da vaš mehanik/mojster/popoldanec ne more biti slab mehanik. Zakaj ne? Ker je prebral kodo napake s skurjenega računalnika ............................ hmmmmmmmmmmmmmmmm
Motorna elektronika je sposobna sama popravljati/koregirati 25% odstopanja, vse kar je več, se prijavi napako, posledično gre v servisni način delovanja, da ne poškoduje motorja. Napaka se shrani v mapi za napake in opozori voznika z MIL lučko, da je prišel čas obiska v servisu. Serviser pa to napako lahko s testerjem prebere v obliki kode, vse skupaj je shranjeno ................... ne boste verjeli v ECUju ( računalniku ), če je slednji skurjen ................... se z njega ne dobi nobenih podatkov, tudi o okvarjeni dušilni loputi ne.
Sicer tukaj pametovati je brez veze, niti ne vem s kakšnim diagnostičnim orodjem se pristopa na vozilo, niti, s koliko znanja se razpolaga. Lahko je kakšna univerzalna diagnostika in je problem ugasniti lučko, resetirati ECU ....................... Pa se ve, ali motor deluje?? V koliko motor prižge ali kaže kakšno voljo do delovanja ............... preverite nastavitve v motorni elektroniki.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.