Fan je napisal/-a:
Začnete lahko kjerkoli, ni pravila, katero kolo je prvo! [/b]
sašo5 je napisal/-a: - ne bom oporekal, ampak ni tako....
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preden se lotite menjave zavorne tekočine, se prepričajte, da lahko odvijete prezračevalne vijake!
Predvidevam, da nimate prezračevalne naprave, torej se bo "pumpalo, po sistemu: pumpaj drž, pumpaj drž, pumpaj drž............."
Praviloma se najprej sname lonček in se ven zlije zavorno tekočino, notranjost pa ščisti ( voda + čistilo za posodo ), ko je lonček čist in suh, se notranjost oplakne s čisto zavorno tekočino, da odstrani še zadnjo vlago, ki nam je ostala. Lonček se vgradi nazaj na glavni zavorni cilinder, nalije novo zavorno tekočino, in lahko začnete ................................ nekdo naj pumpa, vi pa ovijate prezračevalni vijak toliko časa, da priteče nova zavorna tekočina. Ko se tako prezračuje, se nikoli ne sme pritisniti zavorno stopalko čez polovico ( hod stopalke ), ker se lahko poškodujejo tesnila v zavornem cilindru!!! Začnete lahko kjerkoli, ni pravila, katero kolo je prvo!
V koliko bi naleteli na težave, me pokličite ( 031-797-021 ) in jih bova skupaj rešila.
Lep pozdrav
eentox je napisal/-a:V tem primeru sta potrebni dve osebi - en pri prezračevalnem vijaku in govori pumpaj, pumpaj, drž in drugi ki uboga na ukaz
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Preden se lotite menjave zavorne tekočine, se prepričajte, da lahko odvijete prezračevalne vijake!
Predvidevam, da nimate prezračevalne naprave, torej se bo "pumpalo, po sistemu: pumpaj drž, pumpaj drž, pumpaj drž............."
Praviloma se najprej sname lonček in se ven zlije zavorno tekočino, notranjost pa ščisti ( voda + čistilo za posodo ), ko je lonček čist in suh, se notranjost oplakne s čisto zavorno tekočino, da odstrani še zadnjo vlago, ki nam je ostala. Lonček se vgradi nazaj na glavni zavorni cilinder, nalije novo zavorno tekočino, in lahko začnete ................................ nekdo naj pumpa, vi pa ovijate prezračevalni vijak toliko časa, da priteče nova zavorna tekočina. Ko se tako prezračuje, se nikoli ne sme pritisniti zavorno stopalko čez polovico ( hod stopalke ), ker se lahko poškodujejo tesnila v zavornem cilindru!!! Začnete lahko kjerkoli, ni pravila, katero kolo je prvo!
Lep pozdrav
sašo5 je napisal/-a:Fan je napisal/-a:
Začnete lahko kjerkoli, ni pravila, katero kolo je prvo! [/b]
- ne bom oporekal, ampak ni tako....
Moj sistem (pač abrahamovec - stara šola![]()
) hočem, da se začne pri kolesu, ki je najdlje od posodice (ponavadi zadaj desno) in nazadnje kolo, ki je najbližje rezervarčku...
ales66 je napisal/-a:
Smisel pa je, da se usedline iz cilindra ne prenesejo po ceveh proti glavnemu cilindru skozi ABS računalnik, kar sigurno ni dobro za tesnila.
ales66 je napisal/-a: Smisel pa je, da se usedline iz cilindra ne prenesejo po ceveh proti glavnemu cilindru skozi ABS računalnik, kar sigurno ni dobro za tesnila.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov