mITJA122 je napisal/-a:Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil?
hermand je napisal/-a:mITJA122 je napisal/-a:Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil?
Mogoče so bili ventili razštelani in je bilo slabše izgorevanje in posledično prepihan ventil.
Zgodilo se je že da je pri 120000km bilo potrebno nastaviti ventile na istem motorju in sedaj vredu (ventili so bili stisnjeni).
LP
robig je napisal/-a:Če že imaš vse razdreno poglej zakaj ti žre olje. Jaz ti priporočam še menjavo batnih obročkov in ojničnih ležajev če ti žre olje. Za ventile pa mislim da jih je dobro ven pobrat ter menjat teflone. Pa preglejte ventile, če so zelo zrabljeni, rob na glavi ventila oster, jih menjaj, drugače jih samo spoliraj z polirpasto za ventile. Pa glavo obvezno poravnat.
a4 je napisal/-a:robig je napisal/-a:Če že imaš vse razdreno poglej zakaj ti žre olje. Jaz ti priporočam še menjavo batnih obročkov in ojničnih ležajev če ti žre olje. Za ventile pa mislim da jih je dobro ven pobrat ter menjat teflone. Pa preglejte ventile, če so zelo zrabljeni, rob na glavi ventila oster, jih menjaj, drugače jih samo spoliraj z polirpasto za ventile. Pa glavo obvezno poravnat.
takšen poseg na renault cliu 2004 ?? se splača ?
mITJA122 je napisal/-a:hermand je napisal/-a:mITJA122 je napisal/-a:Pa vprašat se je treba zakaj je skurlo ventil?
Mogoče so bili ventili razštelani in je bilo slabše izgorevanje in posledično prepihan ventil.
Zgodilo se je že da je pri 120000km bilo potrebno nastaviti ventile na istem motorju in sedaj vredu (ventili so bili stisnjeni).
LP
Ventili niso mogli biti "razštelani", ker se samodejno regulirajo s pomočjo dročnikov, kar sklepam da jih ta avto glede na letnik ima. Razen če je bila napaka kje v sami regulaciji, da npr. en dročnik ni pravilno deloval( ni imel dovolj oljnega tlaka), ventil ni pravilno zapiralo, posledično ga je skurlo.
Bo povedal lastnik, kaj mu je povedal mehanik, kaj je bil vzrok temu.
seat Ibiza sport je napisal/-a: doben ne ve kaj je z avtom niti pooblaščeni servis....na testeru je bil ne pokaže nič za toto lučko pa olja je zadosti....na manometru je bil oljna pumpa zdrava ko dren. je mogoče elektrika kriva? ali bi mogel met originalne svečke kable? pa zakaj laufa avto po treh celindrih zaradi liučke kjer dal časa gori? no zaj že kak ga vžgeš laufa po 3 celindrih neda bi se že lučka vžgala. lepo prosim za odgovore. prosim
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov