Napisal/-a Mate So mar 15, 2014 7:03 pm
Taka poraba se mi zdi velika, je pa poraba odvisna od veliko zadev.
Meni je (A4 B6 2004 limuzina 130PS 6 perstav FWD, 195/65 15 UG8) včeraj iz Portoroža do Ljubljane po AC po BC pil 5,3 l/100km. BC na cel tank ne laže glede na ročni izračun. Vožnja po navadnih cestah po omejitvah, po AC pa v povprečju nekje 140 po števcu. Vmes tudi 160, pa tudi 110 kjer je bila gneča. Je pa res, da se izogibam zaviranju, po klancih dol vozil v prostem teku, ipd. Pa ne spadam ne v 1. ali 2. skupino zgoraj navedenih.
Preveri še, če števec prav kaže, pri meni prav grdo laže pri višjih hitrostih (140 je slabih 130). Na porabo bistveno vplivajo tudi naslednje zadeve (glede na podatke za A4 B7, za podobne motorje za zunajmestno vožnjo):
1.9 TDI -> 2.0 TDI: +0,1 do +0,2 l/100km
karavan: +0,2 l/100km
quattro: +0,8 l/100km
tiptronic: +0,6 l/100km
R4 -> V6: +0,5 l/100km (oz. +1.5 za mestno)
Na primer: B7 1.9 TDI limuzina: 5,6 l/100km, B7 2.0 TDI karavan quattro: 6,8 l/100km (za mešani način)
Če je torej 1.9 TDI karavan quattro tiptronic z 235/45/17 gumami, 7,5 l/100km ob nespametni (z veliko zaviranja) vožnji ni preveč. Če je 1.9 TDI limuzina FWD ročni menjalnik in 195/65/15 gumami in s pametno vožnjo, pa je preveč. Vsaj 2 litra preveč.
Pa še to, hribi ali ravnina, je bistvena razlika, sploh če so hribi, kjer moraš veliko zavirat.
/
