Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Gricko Ne jan 06, 2013 6:32 pm

kot pravim, ne poznam teh zadev tolko natančno, niti ne, kako točno se stvar obnaša, je pa nekako logično, da če spremeniš pritisk v sistemu, po katerem se turbina "orientira", potem ali popraviš parametre za odzivnost turbine , ali pa ti računalnik stalno nekaj korigira (špice) kolikor lahko.
koliko se to občuti, ne vem, definitivno, pa nihanja niso dobra za turbino.

Pri moji alfi, (ko sem spremljal pritiske), tudi pri max gasu naraste pritisk v limite ( in preko) pa v osnovi ne bi smel , šele po nekaj časa se ustali.....problem pa je VNT sistem, ki se je z leti zapacal z sajami....zato ima prepočasno odzivnost......ko se mi bo to stanje še poslabšalo (pritisk preko meje za daljši čas), pa ponavadi začne avto metati v limp mode.....ponavadi čiščenje sistema (vnt) pomaga.
avto pa nič ne cuka med pospeševanjem......

kot pravim, to poznam iz branja in debatiranja z forumašom, ki obvlada sceno......za kaj bolj konkretnega se boš moral obrniti na kakega stručkota

TrioAdijo...ZS
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a abbe Ne jan 06, 2013 11:40 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Sam si prevrtenje turbine raztlagam takole: odstraniš kat/fap/dpf in s tem povečaš pretok skozi auspuh. Zaradi povečanega pretoka skozi auspuh, se turbina bolj zavrti in jo zjaha. Samo če se bolj zavrti, potem mora dat od sebe tudi več tlaka,mar ne? Se motim?
.

res je ja hirej se vrtiveč je tlaka.
sam ni kle fora.sj ni problem v tlaku.problem je v krmiljenu. Za dobro regulacijo moreš imeti nekaj zastojnega tlaka.pač moreš met nekaj kar turbino ustavlja samo od sebe. in ko das dpf/fap/cat stran nimaš več zadostnega zastojnega tlaka.in je regulacija otežena.in lahko doseže preveč obratov pa se lahko os odlomi
pri wg turbini ge odvečni zrak iz izpuha mimo vetrnice,pri variabilni gre pa vedno ves izpuh čez vetrnico od tu tudi težava krmiljenja.
Velik vas ne vrjame da se turbo lahko prevrti.tisti k v to dvomite dajte dol cat/dpf/fap pa naredte log turbbine in regulacije.pa boste vidl kok se špica overboosta poveča ko ni na izpuhu cata.
in z elektroniko ne moreš popravit odziva turbine,lopatice se ahko zaprejo zlo hitr sam gre izpuh se vedno cez vetrnico in jo vseeno se malo poganja naprej sploh pa če ni zastojnega tlaka se že sama po sebi dalj časa vrti pa predvsem se veliko hitrehe zavrti hitreje doseže obrate,zato tut avto potegne iz nižjih obratov sam poj ga pa zmanjka ker je preveč tlaka pa se lopatice full odprejo pa tlak pade pod željenega.
cukau pa avto zarad tega nebo nič,ker se to ne dogaja v zelo hitrih intervalih
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 07, 2013 8:14 am

Ampak turbina se ne more hitrej zavrtet, kulk ji ecu dovoli.Itak je krmiljena preko variabilnih lopatic, tlak pa je nadzorovan preko map senzorja in količine vbrizganega goriva,katerega produkt so izpušni plini,ki turbino vrtijo.Torej, če bi tvoja teorija pila vodo, bi se avto moral obnašat tako, da bi ob pritisku na gas v nizkih obratih imel full boosta, ko pa bi prišel v višje obrate, pa manjši boost :arrow: posledično bi avto cuknu.
Jest sem na fordu snel katalizator in probal brez njega. edina razlika, ki je bila,je bila ta, da se je motor lažje zavrtel,ker ni restrikcije v izpuhu, tlak turbine pa je ostal isti (merjeno preko boost števca in preko testerja :arrow: logi so bili narejeni prej in pol :arrow: razlik ni.).Nobenih špičk ni bilo (razen tistih,ki jih ecu dovoljuje :arrow: overboost funkcija :arrow: tovarniška nastavitev ecu-ja,ki dovoljuje dvig tlaka turbine za 0,3bar-a za kratek čas in posledično +30Nm navora več :arrow: doagaja se od tretje prestave naprej, ob hitrem in polnem pritisku na gas).
In turbina še vedno deluje brez katalizatorja.Pa ni čipan.

In kot sem reku: Poznam človeka,ki je naredu z 1,8 tdci čipanim na 165KM in mislimda okoli 360Nm,z blindiranim egr-om in de-catom čez 300kkm.Pa je turbina bila še vedno prva (pa pumpa tut,pa dize tut-delphi).Kar je po izjavah večine naših tjunerjev popolnoma nemogoče, da bi iz tega mlina dolgoročno izstisnil toliko konjev in navora /naj bi moral menjat turbino + pumpo ki pa sta v osnovi isti,kot pri 2,2 tdci motorju,katerega z lahkoto počipajo iz 115KM na 180KM,pa turbina in puma zdržijo/
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a abbe Po jan 07, 2013 8:36 am

a prilimaš gref pred in po?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 07, 2013 8:52 am

Če najdem grafe, jih prilimam
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a Romzis Po jan 07, 2013 9:01 am

Meni se tudi zdi čudno da bi se turbina kar "prevrtela". Saj je dušena tudi na sesalni strani. Odtod tudi tlak oz nadtlak, ki ga turbina ustvarja. Brez ovire za turbino tlaka ne bi bilo možno ustvariti.
Modri del na videu:
http://www.youtube.com/watch?v=vGhlgphrBxA
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 14, 2013 9:50 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Če najdem grafe, jih prilimam



JBG...ne najdem... oops
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
ggggg
 
Prispevkov: 0
Pridružen: To feb 04, 2014 7:56 am

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a ggggg To feb 04, 2014 8:02 am

Najprej lep pozdrav vsem! :)

Vozim citroen 1.6 Hdi, 90 Kw, letnik 2011, 80000 km, redno servisiran in imam občasno probleme s cukanjem avta po mekaj minutah vožnje, ko se motor ogreje. Na servisu so mi rekli da je to zaradi ekologije, filtra FAP in EVRO5 norme. Drugače motor super teče, tole je pa res moteče. Kako se da to rešit, je to nevarno za delovanje motorja.
 
mandra
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:53 pm

Re: Odstranitev FAP filtra + prog. - 1.6 HDI citroen

Napisal/-a mandra Ne apr 20, 2014 9:11 am

Berlingo II, multispace, 1.6 HDI, 92HP, letnik 2008. Bi kdo vedel, ali ima ta avto filter trdnih delcev (FAP, DPF) ali ne. Nekateri (mehaniki) pravijo, da ga ima, drugi spet, da ga nima. Imajo EGR ventil le motorji z filtrom trdnih delcev, tisti brez filtra pa EGR ventila morda nimajo? Zanima me tudi, ali ima ta avto enomasni ali dvomasni vztrajnik. V naprej hvala za odgovore!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov