Miholl84 je napisal/-a:Ugotovil smo da je sla oz bo sla jermenica na glavni gredi. Sedaj se prizge lucka za alternator nad 3k rpm,smrdi, in majhni ostruzki gume se vidijo,pa videt je da je malo mastna po tekalni povrsini mikro jermena. Jutri moramo domov, probali bomo prit domov, ce ne bo slo pa asistenca...
Če letijo stran ostružki gume jermena, je jermenica zamanknjena iz linije ali zvita. Pri 1.5DCI motorju je bila težava, da je alternator izpostavljen vlagi s ceste (nahaja se pred motorjem) in je rado neslo ležaj. Ko se je ta sesedel je zamaknilo os alternatorja in jermen prerezalo na jermenici, obenem pa še zavilo jermenico - stroški so bili v primerjavi z menjavo ležaja absurdno visoki.
Glede na opisano se bojim, da se bo pred vrnitvijo domov poslovil vsaj jermen. Poskusi zadeve urediti čimprej.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.