Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
turbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jun 08, 2014 9:47 pm

Problem egr ventil?

Napisal/-a turbo123 Ne jun 08, 2014 10:54 pm

Zivijo
Imam problem na audiju a3 l2oo4 1.9tdi 105ks pred kratkim sem zamenjal egr ventil ker star mi je mastil motor. Po priblizno 5ookm se mi prizge lucka motorja in vag-com mi izpise to napako:

16785 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow
Freeze Frame:
RPM: 1596 /min
Torque: 58.0 Nm
Speed: 26.0 km/h
Load: 22.0 %
Duty Cycle: 14.7 %
Bin. Bits: 00001000
Mass Air / Rev.: 255.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 530.0 mg/str

z vag-comom sem preizkusil delovanje egrja in ugotovil da je stalno zaprt potem sem snel vakum cevko in preizkusil egr membrana je ok. ko sem preizkusal delovanje sem ugotovil da na vakum cevki ni zadostnega vakumskega pritiska cevka je tudi cela. Odkar se mi priziga opozorilna lucka slisim med 1800 in 2500 rpm neko cviljenje in danes mi je prijatelj drzal obrate na 2000rpm in jazt sem poslusal to cviljenje in se mi zdi da prihaja nekje okrog hladilnika egrja. Vse vakum cevke sem pregledal in so vse ok. cudno pa se mi zdi ko stisnem vakum cevko od egrja in ko jo spustim cviljenje preneha za priblizno 2sekundi. Povprasal sem se mehanika iz vasi in on mi je rekel da je mogoce sla dusilna loputa ker sem jo ocistil ko sem menjaval egr ventil sam meni se to cudno zdi zakaj bi bila dusilna loputa kriva ker tisto cviljenje se meni zdi nekako bolj smiselno za nedelovanje egrja. Tako da zdaj res nevem kaj je narobe ima kdo kaksen predlog?
hvala za vsakrsne odgovore in lp.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a Fan Ne jun 08, 2014 11:23 pm

Pozdravljeni

Manometer priklopite na podtlačne cevi in preverite ali pušča ( cev počena/preparela/sneta..................... ), bi bilo pa zanimivo slišati zvok, ki ga opisujete

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
turbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jun 08, 2014 9:47 pm

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a turbo123 Po jun 09, 2014 11:38 am

cevi sem pregledal in so vse nataknjene in cele bom poskusil se izmeriti podtlak samo nevem koliko mora biti. zvok pa je kot da bi bila res kaksna cevka sneta ampak ni ali pa kot bi uhal pritisk iz turbine. A je mogoce da je sla tista enota na katero gredo vse tiste podtlacne cevi?
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a aljo221 Po jun 09, 2014 3:44 pm

Razpoka na cevki je lahko kot las tenka in je ne boš videl na uč, ker pod večjim pritiskom se cevka malo razširi in se ta razpoka odpre. Če imaš možnost zamenji vse cevke ali pa eno po eno. Kupiš navadne tlačne cevke na meter in jih zamenjaš (tolk da probaš). Prej pa zmeri kakšen fi rabiš. Če bo bolje pol kupiš original ali pa malo kakovostnejše cevke, če pa ne bo bolje si pa ob par € in veš da niso cevke.
 
turbo123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jun 08, 2014 9:47 pm

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a turbo123 Po jun 09, 2014 3:55 pm

ok bom probu menjat cevko za cevko in bom potem porocal a kdo ve koliko mora biti na cevki podtlaka ker bi prej ga tudi izmeril?
pa hvala zaenkrat.
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a aljo221 Po jun 09, 2014 5:10 pm

To pa ne bi vedu. Bo sigurno kdo ki ve povedu. Če imaš auto dato mogoče tam kej piše.
 
gorazdkop
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Po maj 06, 2013 7:31 pm

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a gorazdkop To jun 10, 2014 4:59 am

Kje pa lahko kupim te cevi?
Kako se jim reče? Zadnjič sem kupoval "cevi za vakum za avto" v avtotrgovini, pa mi je hotel prodati cev za gorivo.
 
aljo221
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Ne maj 14, 2006 9:05 pm

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a aljo221 To jun 10, 2014 8:53 am

Mislim da v bauhaus bi se moralo dobit. Tlačna cev za zrak, take kot so na kompresorjih.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a Fan To jun 10, 2014 8:51 pm

gorazdkop je napisal/-a:Kje pa lahko kupim te cevi?
Kako se jim reče? Zadnjič sem kupoval "cevi za vakum za avto" v avtotrgovini, pa mi je hotel prodati cev za gorivo.


Pozdravljeni

Ja, prave cevi vam je ponudil!

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a abbe Sr jun 11, 2014 10:08 am

aljo221 je napisal/-a:Razpoka na cevki je lahko kot las tenka in je ne boš videl na uč, ker pod večjim pritiskom se cevka malo razširi in se ta razpoka odpre. Če imaš možnost zamenji vse cevke ali pa eno po eno. Kupiš navadne tlačne cevke na meter in jih zamenjaš (tolk da probaš). Prej pa zmeri kakšen fi rabiš. Če bo bolje pol kupiš original ali pa malo kakovostnejše cevke, če pa ne bo bolje si pa ob par € in veš da niso cevke.

v ceveh ni tlaka ampak je vakum.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Problem egr ventil?

Napisal/-a abbe Sr jun 11, 2014 10:15 am

napak ki jio imaš pomeni da imaš nezadosten pretok skozi egr ventil.
ecu to rečuna glede na odprtost egr-ja in izmerjenega pretoka zraka.
mislim da imaš v egr hladlniku tudi loputo ki usmerja zrak skozi "grelec" preveri tudi to..
vsi vakum sistemi delujejo z 0.7-0.8 "vakuma ko so polno odprti..
pojdi z vagcomom na output test in ko bo prišel na vrsto test za egr prikloi na cevko ki gre na egr manometer in klikni next.vakum moa nihati iz 0.8 do 0.2.druga možnost je da snameš tlačno cev ki gre v dušilno loputi in skozi luknjo pogledaš če se egr odpira in zapira ko je podan ukaz za aktivacijo.
seveda moraš pred testom avto prižgati za nekaj sekund da vakum pupa naredi vakum.
če bo tukaj vse ok obstaja možnost da je kašna cev ki gre do egr-ja počena ali zamašene (govorim za kovinske cevi po katerih prihajajo izpušni plini v egr.
glede na to da ti turbo krmili normalno potem vakum v sistemu (v tisti črni škatli) je. tako da se posveti le cevem ki grejo do egr-ja.
dušilna loputa tukaj nima veze,tako da nsvet mehanika lahko pozabiš.
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 12 gostov