Dobro imam v četrtek še eno pot na uradni servis (reklamacija) pa jim bom uturil še to zadevo zraven. Okvirno koliko časa pa traja ta poseg (čiščenje EGR ter mogoče sesalnega). Da me ne bodo preveč nategnili
Uf pooblaščenec te zna opalit,oz. oni znajo rečt da se to ne puca ampak menja...Kok je pri 2.0 HDI-ju nimam pojma,vem da je blo pri starem 8 ventilskem precej "luštno" za zraven pridt.
Vprašaj na pooblaščencu za čiščenje. V najslabšem primeru bodo dejali, da se to samo menja ali pa bodo upalili konkreten znesek. Samo čiščenje ni problem. Problem je pridt do EGR-ja in izmenjevalnika vode in izpušnih plinov, ki se drži EGR-ja. Ne me držat za besedo ampak, mislim da EGR-ja samega ne moreš dobit dol in moraš odstranit cel kos z izmenjevalnikom pred tem pa spustit en del hladilne tekočine. Pač da se, je pa nekaj zajebancije, ker je slabo dostopno vse skupaj. Če odstraniš sesalni kolektor in pokrov ventilov prideš precej lažje zraven, ampak je nesmiselno odstranjevat pokrov ventilov, če nimaš ravno razloga za to.
Mehanika pa le menjaj, ker vali precej velike buče.
Ma ta mehanik, ko ga imam zdaj, je moj dolgoletni in mu še najbolj zaupam. Ima svoje buče nerečem ampak glede na prejšne ter sploh pooblaščence je pa car.
Bom za hec vprašal na uradnem koliko bi mi vzeli. Verjetno veliko, ker itak drugega ne znajo
Sem še na diesel servis pa so mi očistili celotni egr ventil pa sesalni kolektor. Pa še ventil turbine je zamenjan, ker je bil zanič. Zadeva sedaj ne kadi nič. Ampak mi je mehanik rekel, da je dal na tester šobe in da jih bo treba v bližnji prihodnosti zamenjati. Mehanski del naj bi bil brez problema, samo nek Piezo element naj bi bil 90% izrabljen.
Se mi pa ne sanja zakaj bi menjal šobe, če ima avto malo porabo, od šob ne kadi nič, avto ne trese nič?! Sicer pa kako sploh veš, da so šobe pri koncu oz. kakšni so simptomi?
Zaenkrat kar pusti,ko pa bo začel kaj srat pa daj zrihtat.Samo serje najbrž samo ena šoba,ker če bi jih več bi avto zalo grdo lavfal.Že z eno zna delat sranje za znoret.